Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Har PS CS 6 installert Dette er en upgrade versjon i fra PS 5.1. Trenger jeg å ha CS5 inne på maskina, når jeg har installert CS6 der? Prøver jeg å avinstallere CS5.1 får jeg beskjed om å avslutte CS6, og jeg er redd for at jeg avinstallerer CS6 i samme slengen da! Noen som vet?

Lenke til kommentar

Har nylig flyttet mitt aperture-bibliotek fra ekstern harddisk tilbake til macen, i påvente av en bedre løsning (når thunderbolt ssd-disker synker i pris). Av litt over 10.000 bilder så var det 12 stykker hvor originalene har forsvunnet på et eller annet merkelig vis. Ikke finner jeg de i det gamle bibilioteket og ikke finner jeg de i noen av mine 3 backuper. Hvorfor må det være slik at av de 12 så er 2 stykker noen av mine absolutte favorittportretter av kjæresten? Hvorfor kunne ikke de 12 bildene vært noen jeg absolutt ikke brydde meg om? Murphy's law gjelder alltid.

Lenke til kommentar

Dårlig med slikt her; men jeg har noen paracet og lakrisbåter ....

 

Nesten like bra som en go, sterk og varm solbærtoddy :)

 

Pleide før og hølje nedpå et par liter appelsinjuice når jeg begynte og bli snufset, det reduserte tiden til et døgn eller noe sånt før jeg kunne begynne og jobbe igjen, men har brukt omega3/tran de siste 7/8 årene og aldri vært forkjølt igjen.

Lenke til kommentar

Woho!

Endelig kom gimbal-hodet jeg kjøpte på ebay til meg selv som julegave! :)

post-277888-0-22634500-1356227493_thumb.jpg

 

Til en prisforskjell på 4-5000,- mot de proffe gimbal-hodene funker dette faktisk veldig greit. Til en 400mm f5.6 får det holde enn så lenge!

Den dagen det kommer en 400 f2.8 eller 600 f4 skal det bli både nytt stativ og gimbal-hode selvsagt!

 

Dilemmaet nå er om jeg skal kjøpe et brukbart stativ til, til kulehodet jeg har, eller bytte om etter behov...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har PS CS 6 installert Dette er en upgrade versjon i fra PS 5.1. Trenger jeg å ha CS5 inne på maskina, når jeg har installert CS6 der? Prøver jeg å avinstallere CS5.1 får jeg beskjed om å avslutte CS6, og jeg er redd for at jeg avinstallerer CS6 i samme slengen da! Noen som vet?

 

Bumpitibump.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...