Simen1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Og der gikk jeg i pluss med knappe hundrelappen. 5 år tok det 100 kr/(5*365*24) = en timelønn på litt under et kvart øre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Sulten ørn ... Den er fake, btw Endret 19. desember 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det bevist at videoen er juks nå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det bevist at videoen er juks nå? Det virker som om de som laget videoen har innrømmet så. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jepp, etter mye om og men har de stått frem. Hei forresten! Lenge siden jeg har hatt tid til forumet. Jobb som krever litt reisetid og en unge gjør jaggu sitt Skal bli godt med ett par dager julefri. Kanskje jeg kan få litt tid til bilder også Endret 20. desember 2012 av egilh Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mere fotobok-spørsmål. Jeg lager en 240-siders bok med Blurb nå (som noen kanskje har skjønt, hehe). Noen vil kanskje kjøpe en kopi av denne senere. Eller jeg håper det. Hvordan er det vanlig å ordlegge seg med tanke på slikt? Skriver man i førsteperson til seg selv? Eller i førsteperson til andre? Eller i tredjeperson (om seg selv)? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har vel mast litt før om dette før, men nå har jeg fått sjekket prisene litt.. Skal snart selge et stk 1D mk III og et stk 24-70mm f/2.8 L, helst samlet. Brukt Team Biathlon til å se litt på gjennomsnittspriser. For huset er det ca 8000, for objektivet ca 7000. Er dette realistisk å få for disse? Skal sies at begge er i veldig god fatning. Huset har skutt mellom 3 og 4 tusen bilder bare, uten slitasjemerker. Objektivet er også i veldig god stand, og heller ikke noe slitasje på dette. Kvittering, originalemballasje og det som var der til kamerahuset følger også med. Vil jo få solgt det, men vil ikke selge det til gi-bort pris heller, med tanke på at det er i så god stand. Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg leste av antall eksponeringer på mitt 1D mkIV her: http://eoscount.com/ Kanskje det virker på mkIII også, og så får du nøyaktige tall og har noe å vise til. Selv om mellom 3-4k, så er det jo ikke "innkjørt" en gang.. Det er nesten like mange bilder jeg tok de første dagene bare for å teste kameraet når jeg fikk mitt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvordan er det vanlig å ordlegge seg med tanke på slikt? Skriver man i førsteperson til seg selv? Eller i førsteperson til andre? Eller i tredjeperson (om seg selv)? Opptrer du som en fotograf "jeg", er det et firma "vi". Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jepp, etter mye om og men har de stått frem. Hei forresten! Lenge siden jeg har hatt tid til forumet. Jobb som krever litt reisetid og en unge gjør jaggu sitt Skal bli godt med ett par dager julefri. Kanskje jeg kan få litt tid til bilder også Blir kult å se bidragene dine i månedstråden da, du tar jo så gode bilder! 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Opptrer du som en fotograf "jeg", er det et firma "vi". Tja, dronningen tar jo bilder og kongelige omtaler seg selv i tredje person. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvordan er det vanlig å ordlegge seg med tanke på slikt? Skriver man i førsteperson til seg selv? Eller i førsteperson til andre? Eller i tredjeperson (om seg selv)? Du skriver sånn som du selv vil, selvsagt. Men flertallet av fotobøker har tekster skrevet av folk som er flinkere med foto enn litteratur, så der går det stort sett i første person. Den noe mer litterære analogien kan kanskje være reiselitteraturen, også her er det i all hovedsak første person som gjelder. Har du høyere litterære ambisjoner kan du eksperimentere med det du selv måtte ønske, men hadde du hatt det hadde du kanskje ikke spurt. Eller? ... men jeg skjønner ikke helt hva du mener med å skrive til seg selv vs andre gitt en stemme ... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Takk for svar ang tekst til fotobok. Nautica: Blir nok jeg, da. Euklid: Har ikke allverdens ambisjoner ift tekster, så det blir vel ikke altfor avanserte greier. Det jeg mener med førsteperson vs tredjeperson, er bl.a.: -Skriver jeg tekstene til og for meg selv -Skriver jeg tekstene for andre -Skriver jeg tekstene som om noen utenforstående gjorde det, om meg og bildene mine Jeg mistenker det blir en slags blanding av de 2 første når jeg kommer igang, da. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jøss, trodde apokalypsen allerede hadde begynt i går kveld her på diskuter/akam siden det var umulig og åpne sider. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jøss, trodde apokalypsen allerede hadde begynt i går kveld her på diskuter/akam siden det var umulig og åpne sider. Den skal egentlig starte 12:00 GMT, så vi har jo ikke kommet dit enda. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvorfor akkurat 12.00 GMT, tviler på at Mayaene brukte engelsk standard tid. Uansett bare vrøvl, så bare å slappe av Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Uansett bare vrøvl, så bare å slappe av Får ikke håpe det, har påtatt meg stor gjeld og festet beløpet bort Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Damn, det skulle jeg tenkt på Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvorfor akkurat 12.00 GMT, tviler på at Mayaene brukte engelsk standard tid. Uansett bare vrøvl, så bare å slappe av Rykter på nettet jeg leste om det for ett par år siden :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kl 12.01.00 jeg er fremdeles i live.. stille ute til å være dommedag gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå