Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det som skjedde var at Windows ville ikke boote og det funket ikke med en boot cd. Så jeg skaffet en live CD med Ubuntu og siden jeg likte Ubuntu ville jeg innstalere det på en egen partisjon.

Jeg skapte en partisjon på 350 gb av 500 gb men da Ubuntu var innstalert fant jeg ingen av filene mine, og jeg så da at ubuntu hadde overskrevet alt av Windows filer på hardisken.

Tviler på at getdataback funker, men jeg kan gi det et forsøk...

 

Du kan fremdeles prøve GetDataBack, jeg brukte det for 6-7 år siden da jeg "mistet" delen av harddisken som hadde filnavn og slikt. Bake i den tia kunne du laste ned GDB søke igjennom harddisken se hva programmet fant, og så betale for det (slik at du vist det var verdt pengene) men du bør absolutt slutte å bruke PCen din nå, jeg er passe sikker på at du må har harddisken du skal søke på som sekundær disk (kjøre windows fra en annen harddisk mens den du skal se igjennom står som "slave") jo mer du bruker harddisken nå jo vanskeligere blir det å få mest mulig tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de store navnene så er det faktisk Raga Rockers jeg har størst forventninger til. Og så regner jeg med å få noen hyggelige overraskelser, for det er flere navn på plakaten jeg ikke kjenner.

Bertine regner jeg med at er ganske fotogen også live :) Og hun synger absolutt bra. Det er bare ikke helt min stil.

 

Nå må jeg stikke.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å scanne mange gamle negativer for å så lage et oversiktlig system i rotet? Husker ikke helt i farten hvilken scanner vi har, men hvilken kvalitet er det mulig å vente seg av en scanner til 2-3k?

 

Jeg har en hel skuffe med negativer som jeg vil digitalisere, samt en scanner som har et slikt spor for scanning av slike. Ser for meg det vil ta år og dag med halvparten av dem :p

 

(hmm.. kanskje det er mulig å gi en timespris til lillesøster :) hehe..)

Lenke til kommentar
Tar det mange dager før moms regningen dukker opp i postkassen etter at man har handlet fra utlandet ca?

 

jeg fikk objektivet mitt fra bh photo 2juli, men har enda ikke fått noen regning på momsen... Kan jeg ha vært så heldig at jeg har sluppet unna?? :)

Jeg fikk min momsregning fra kaffebrus idag. En del uker siden jeg bestilte nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...