KimNK Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Promo. Blir ke-naill. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer med det KimNK! Håper du får noen gode skudd! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Fikk Tokinaen i dag :] Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten.. www.hille.tv/tokina (mouse over for å se forskjell) Endret 16. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, digg med en skikkelig vidvinkel ja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Forskjellen på støy og digital støy? (Fargestøy?) Myntet til deg, Tim... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Aaahahaa, så über! Skal vere med Tina Korhonen og fotografere Enslaved i morgon! Hehe, da kan du få det mye moro - Hils Grutle og Bekkis fra meg (Thor Håkonsen) Har fiska en del sammen med dem - de som ikke allerede er klar over det så er vokalist og trommis i Enslaved dedikerte sportsfiskere. Ufattelig morosame typer... PS: be Grutle og Bekkis å dra noen Erik Dryg-viser... samt "Nidvisa om Eirik21" Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 hei der.. lurer på hvordan jeg kan få tak i adobe gamma?? ha PS CS3 men kan ikke finne det. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) hei der..lurer på hvordan jeg kan få tak i adobe gamma?? ha PS CS3 men kan ikke finne det. Det følger vel med PS CS3 pakken tror jeg(?). Hos meg ligger det i kontrollpanel. EDIT: Det heter PS CS3 selfølgelig, ikke PS3, hehe. Endret 16. juli 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Forskjellen på støy og digital støy? (Fargestøy?) Myntet til deg, Tim... Er du på Sighten nå? Grunnen til at jeg spør er at jeg har lagt opp til en debatt om det der, kan ikke huske at jeg har vært inne på det her på akam. Digital støy omfatter begge typer støy. Dt jeg har observert er t mange ikke er klar over at objektiv ofte produserer noe som lett kan forvekles med støy. Og så pirker de på det de tror er støy. Er du med nå? Endret 16. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Er PS 10 CS3 jeg har. kan ikke finne det noe sted. kan det være det var et valg ved innstalasjon eller?? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Aaahahaa, så über! Skal vere med Tina Korhonen og fotografere Enslaved i morgon! Hehe, da kan du få det mye moro - Hils Grutle og Bekkis fra meg (Thor Håkonsen) Har fiska en del sammen med dem - de som ikke allerede er klar over det så er vokalist og trommis i Enslaved dedikerte sportsfiskere. Ufattelig morosame typer... PS: be Grutle og Bekkis å dra noen Erik Dryg-viser... samt "Nidvisa om Eirik21" Gitaristen jobber som skoleassistent. Han gjorde det i hvert fall når jeg traff ham for et par år siden. Egentlig er disse skumle typene noen koselige pusekatter. Morsomt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Alle metalfolka er eigenteleg skikkeleg koselege folk. Til og med Gaahl fra Gorgoroth er veldig lavmælt og hyggelig. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Da var windows filene mine overskrevet og jeg mistet 10 000 bilder pga jeg ikke tok backup. Det svir men det er jo sånn man lærer... Edit. retting Endret 16. juli 2008 av solaas Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Har du overskrevet hele disken? hvis ikke kan getdataback, evt. photorec hjelpe Lenke til kommentar
solaas Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja jeg klarte å overskrive alt nå jeg innstalerte ubuntu fra en live cd. Jeg fikk onkelen (Pc ekspert) min til å komme å se på det, han sa det ikke var mulig å redde bildene for Windows filene mine var overskrevet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Men å formatere ein disk utan å tenke på backup? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Da var hardisken formatert og jeg mistet 10 000 bilder pga jeg ikke tok backup.Det svir men det er jo sånn man lærer... WTF? Hvorfor formaterte du da in the first place? -_- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 http://www.darwinawards.com/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Tja. Mest sansynlig bør du kunne redde mesteparten av bildene om du er heldig. Prøv getdataback - SELV om windows er reinstalert funker det bra. Ikke alle pc-eksperter som kan alt btw Lenke til kommentar
solaas Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Det som skjedde var at Windows ville ikke boote og det funket ikke med en boot cd. Så jeg skaffet en live CD med Ubuntu og siden jeg likte Ubuntu ville jeg innstalere det på en egen partisjon. Jeg skapte en partisjon på 350 gb av 500 gb men da Ubuntu var innstalert fant jeg ingen av filene mine, og jeg så da at ubuntu hadde overskrevet alt av Windows filer på hardisken. Tviler på at getdataback funker, men jeg kan gi det et forsøk... Endret 16. juli 2008 av solaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå