Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaahahaa, så über! Skal vere med Tina Korhonen og fotografere Enslaved i morgon!

 

 

Hehe, da kan du få det mye moro - Hils Grutle og Bekkis fra meg (Thor Håkonsen)

 

Har fiska en del sammen med dem - de som ikke allerede er klar over det så er vokalist og trommis i Enslaved dedikerte sportsfiskere. Ufattelig morosame typer...

 

PS: be Grutle og Bekkis å dra noen Erik Dryg-viser... samt "Nidvisa om Eirik21"

Lenke til kommentar
hei der..

lurer på hvordan jeg kan få tak i adobe gamma??

ha PS CS3 men kan ikke finne det.

Det følger vel med PS CS3 pakken tror jeg(?).

Hos meg ligger det i kontrollpanel.

 

EDIT: Det heter PS CS3 selfølgelig, ikke PS3, hehe. :p

Endret av Djupviken
Lenke til kommentar
Forskjellen på støy og digital støy? (Fargestøy?)

 

Myntet til deg, Tim...

Er du på Sighten nå? Grunnen til at jeg spør er at jeg har lagt opp til en debatt om det der, kan ikke huske at jeg har vært inne på det her på akam.

 

Digital støy omfatter begge typer støy. Dt jeg har observert er t mange ikke er klar over at objektiv ofte produserer noe som lett kan forvekles med støy. Og så pirker de på det de tror er støy. Er du med nå?

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Aaahahaa, så über! Skal vere med Tina Korhonen og fotografere Enslaved i morgon!

 

 

Hehe, da kan du få det mye moro - Hils Grutle og Bekkis fra meg (Thor Håkonsen)

 

Har fiska en del sammen med dem - de som ikke allerede er klar over det så er vokalist og trommis i Enslaved dedikerte sportsfiskere. Ufattelig morosame typer...

 

PS: be Grutle og Bekkis å dra noen Erik Dryg-viser... samt "Nidvisa om Eirik21"

Gitaristen jobber som skoleassistent. Han gjorde det i hvert fall når jeg traff ham for et par år siden. Egentlig er disse skumle typene noen koselige pusekatter. Morsomt.
Lenke til kommentar

Det som skjedde var at Windows ville ikke boote og det funket ikke med en boot cd. Så jeg skaffet en live CD med Ubuntu og siden jeg likte Ubuntu ville jeg innstalere det på en egen partisjon.

Jeg skapte en partisjon på 350 gb av 500 gb men da Ubuntu var innstalert fant jeg ingen av filene mine, og jeg så da at ubuntu hadde overskrevet alt av Windows filer på hardisken.

Tviler på at getdataback funker, men jeg kan gi det et forsøk...

Endret av solaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...