Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Tjallabais! Jeg er fylt opp med kjemikalier og har vært innom ladestasjonen til Frankenstein før jeg ble sluppet løs på samfunnet igjen, og da måtte jeg jo bare starte her! :D

Vent meg på planlagte og spontane treff, ikke glem brennevinet hvis du skulle skaffe det. ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja Kaian, jeg vet jo knapt at du har vært borte - i og med at jeg har holdt en rimelig lav profil selv de siste årene. Hva skjer?

...og så til grunnen til at jeg stakk innom: Datteren min på 11 har lyst på speilrefleks til jul. Jeg gjetter på at hun kommer til å bruke video en del. Er det i seg selv en grunn til å gå for d3200 i stedet for d3100? Har ikke fulgt så nøye på entry level kameraer de siste årene... :)

Lenke til kommentar

...og så til grunnen til at jeg stakk innom: Datteren min på 11 har lyst på speilrefleks til jul. Jeg gjetter på at hun kommer til å bruke video en del. Er det i seg selv en grunn til å gå for d3200 i stedet for d3100? Har ikke fulgt så nøye på entry level kameraer de siste årene... :)

Tror ikke det er grunn nok; har ikke hørt at video er noe særlig forbedret i forhold til D3100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...