sn0dig Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du har hørt om folken? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kanskje et dumt spørsmål men hva er dette for noe ? Folken er nok et samfunnshus eller noe sånt, fotogjengen er nok en gjeng med fotografer og kø betyr at det er flere en to stykker Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dette er stedet kanskje. http://www.folken.no/ Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du har hørt om folken? Ja jeg har hørt om folken. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Amsterdam må jo være det åpenbare valget her mtp. pris på reise og overnatting samt den korte avstanden, og det er jo en by de fleste store artister er innom. Ellers kan det jo ikke være feil med Berlin, Barcelona eller Paris heller. Selv ville jeg gått for sistnevnte men det er fordi jeg har en svakhet for alt fransk Takker for tips. :-) Noen flere med konserterfaringer i det store utlandet? Hvilke fritidsaktiviteter finnes det for en 23 år gammel mann? som ikke har alt for mye å gjøre på fritiden ? Idrett? Selv spiller jeg badminton, og jeg ser det er 3 klubber bare i Stavanger, og 1 på Sola, og flere i områdene rundt. 2 av de i Stavanger har hjemmeside, ser jeg. Gå til badminton.no og "Finn din klubb". Badminton er verdens raskeste ballsport, men passer for folk i alle aldre og størrelser. Selv har jeg en ganske utypisk størrelse for å spille badminton, men det stopper meg ikke fra å bli med i min første turnering om et par uker. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Har nylig funnet en ny kjærlighet - en Sort Skjønnhet - hun kommer opprinnelig fra Amerika, og jeg har nå i kveld nettopp hentet henne hjem. Mmmh. Bilder følger.. Endret 19. november 2012 av Trondster Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Takker for tips. :-) Noen flere med konserterfaringer i det store utlandet? Jeg så The Wall i Berlin i fjorsommer. Finfin by, med mye å ta bilder av, mye godt øl og O2-arena ligger bra til i forhold til t-bane. Jeg reiste Oslo->Berlin->Trondheim, så betalte vel et par hundre fra Oslo (->Rygge) til Berlin med Ryanair, og rundt en tusenlapp til Trondheim med Norwegian. Jeg bestilte dog ganske nært avreise, så om man klarer å planlegge på forhånd kan man sikkert få det billigere. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Takk for svar olegunnaro. Vet ikke om foto blir det helt store poenget på en slik konsert-tur, for min del. Blir nok mest nedover, se konsert, og tilbake, med et par overnattinger. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ble ikke tid til mye foto på meg heller - kom rett fra fem dager på Norwegian Wood, så noen kvelder med heftig festing på hostel i Berlin, før noen kompiser fløy ned for å være med på konsert. Men jeg vil definitivt tilbake for å ta bilder. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Et lite skudd fra siden: Beograd er en konsert- og utelivsby av heftig kaliber. Støtter ellers Berlin og Amsterdam. Mye av poenget er at publikum varierer sterkt mellom forskjellige byer og land -- konsert i Berlin bør bli bra, Frankfurt er en katastrofe in spe. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har nylig funnet en ny kjærlighet - en Sort Skjønnhet - hun kommer opprinnelig fra Amerika, og jeg har nå i kveld nettopp hentet henne hjem. Mmmh. Bilder følger.. Men Zeiss kommer da ikke fra Amerika? Det er dyrt å dagdrømme når Japan Photo ligger halvannet minutts gange fra kontoret. Nå er jeg visst iferd med å bli Canon-eier. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg så for meg en afroamerikansk skjønnhet. Det var min første tanke ihvertfall, men jeg jo gutt da. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Måtte flire litt når jeg åpnet eposten min i dag, og så at fyren jeg hadde lagt inn en negativ brukererfaring hos på foto.no skrev at han ikke akkurat satte pris på det. 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg så du hadde lagt inne en negativ brukerefaring på han, det var bra. Jeg ser fyren har solgt objektivet på nytt. Håper bare at den nye eieren ser det og heller ikke er fornøyd med objektivet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Måtte flire litt når jeg åpnet eposten min i dag, og så at fyren jeg hadde lagt inn en negativ brukererfaring hos på foto.no skrev at han ikke akkurat satte pris på det. Går utifra at du fikk pengene tilbake Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Går utifra at du fikk pengene tilbake Det gjorde jeg, noe som også ble nevnt i brukerfaringen som et positivt punkt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva med litt sjømanns-vals Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fikk en forespørsel om å lage en kvittering/faktura for et salg av et objektiv. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg antar at dette skal bli brukt for å registreres i et eller annet foretak som vil trekke fra mva på skatten, men jeg lurer på om dette kan ha noen konsekvenser for meg? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fikk en forespørsel om å lage en kvittering/faktura for et salg av et objektiv. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg antar at dette skal bli brukt for å registreres i et eller annet foretak som vil trekke fra mva på skatten, men jeg lurer på om dette kan ha noen konsekvenser for meg? Regner med at det er et objektiv du da har solgt vedkommende!? Da bør det jo ikke by på problemer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fikk en forespørsel om å lage en kvittering/faktura for et salg av et objektiv. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg antar at dette skal bli brukt for å registreres i et eller annet foretak som vil trekke fra mva på skatten, men jeg lurer på om dette kan ha noen konsekvenser for meg? Som privatperson skal du ikke fakturere mva., det enkleste er om firmaet sette inn pengene på din konto og du gir de en kvittering på kjøpet som inneholder varespesifikasjoner, kjøpsavtale, eventuelle garantier, dine personalia, datoer og beløp. Husk at et firma kan ikke betale mer 10K i kontanter for kjøp av en vare, er beløpet høyere skal det overføres á,konto. Hvis du vil kan jeg sende deg et utkast på PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå