tomsi42 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så tidlig er jeg ikke ferdig med julepakkene Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Noen med mye konsert-erfaringer her? Hvor er det best/billigst/mest praktisk for nordmenn å dra hen i Europa hvis Danmark/Sverige/Norge ikke er steder en artist vil besøke? Tyskland, Spania, Frankrike eller andre steder? Foretrekker å holde meg ute av UK hvis det er mulig. Kan bra engelsk, og har hatt tysk på skolen en gang i tida, men gjør meg neppe særlig fortstått med tysk. Endret 19. november 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dere som stadig selger ting på bruktmarkedet. Hvordan er markedet nå like oppunder jul? Sitter å lurer på om jeg skal selge E-30 og noe 4/3 optikk. Har merket at det ikke er like mye action på bruktmarkedet nå som det var for gjerne 6 måneder siden. Vet ikke om det nødvendigvis vil forandre seg så mye før/etter jul. Folk får gjerne en del nytt utstyr til jul (eller kjøper presang til seg selv "fra julenissen") og hiver det gamle på bruktmarkedet i romjulen. Men, så får også folk gjerne en liten disponibel pengesum. Tror for øvrig du må ganske lavt ned i pris for å få solgt 4/3-greier. Optikk skal vel gå noenlunde greit siden mesteparten kan brukes på OM-D med adapter, men hus får du ikke mye for. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Noen med mye konsert-erfaringer her? Hvor er det best/billigst/mest praktisk for nordmenn å dra hen i Europa hvis Danmark/Sverige/Norge ikke er steder en artist vil besøke? Tyskland, Spania, Frankrike eller andre steder? Foretrekker å holde meg ute av UK hvis det er mulig. Kan bra engelsk, og har hatt tysk på skolen en gang i tida, men gjør meg neppe særlig fortstått med tysk. Amsterdam må jo være det åpenbare valget her mtp. pris på reise og overnatting samt den korte avstanden, og det er jo en by de fleste store artister er innom. Ellers kan det jo ikke være feil med Berlin, Barcelona eller Paris heller. Selv ville jeg gått for sistnevnte men det er fordi jeg har en svakhet for alt fransk Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvilke fritidsaktiviteter finnes det for en 23 år gammel mann? som ikke har alt for mye å gjøre på fritiden ? Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ja, men utenom det noe som er sosialt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Sosialt? Gruppefoto! 3 Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Circlejerk? Er jeg helt på jorde, men er ikke dette en band ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er jeg helt på jorde, men er ikke dette en band ? Det var visst det, men jeg tenkte mer på dette Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fotoklubb da. Det er sosialt. På en måte. Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Holder på å finne en Fotoklubb. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Holder på å finne en Fotoklubb. Hvor bor du? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Da kan du stille deg i kø for å bli med i fotogjengen på folken, skal der om 20 min Lenke til kommentar
Oksen24 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kanskje et dumt spørsmål men hva er dette for noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå