Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde temmelig flaks med et bilde på rudskogen, søndag. Ikke hver dag man har denne i bakgrunnen:

post-26623-1216142237_thumb.jpg

 

Utrolig kjedelig å miste bremsene i 200...

 

Hele bildet og en sammengengende serie med bilder kan sees på hjemmesiden min: www.dewi1.com

 

helt utrolig å klare å ta de bildene.. Av 1271 bilder tatt den dagen ble ett av de noe eget.

Dakar D80'n passerte 10.000 eksponeringer siden januar samme dagen.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Slike utkjøringer er triste, ødelagt bil (i beste fall).

 

Men husker dog under driftekonken på ACR i fjor en gang, muligens året før, husker ikke helt.

 

Mange kjørte av, men når en Dodge RAM SRT-10 kjørte av, da flyttet folket på seg. Det var faktisk ganske morsomt.

Heldigvis gikk det bra med han som kjørte.. Ble kjørt til sykehus, kom tilbake med helikopter. Ikke dåli det heller :p

Lenke til kommentar
Jeg var å kikka på E-3 for noen dager siden. Sånn ut fra ren nysgjerrighet. Fikla med det et kvarters tid, det var alt jeg hadde tid til. Det virker det gjennomført solid og velkonstruert på alle måter. Men jeg ville nok hatt batterigrep om jeg skulle brukt det. Uten å ha studert det i detalj, virker det som det har alt jeg forventer fra et proffkamera, til en relativt hyggelig pris. Ideelt som reportasjekamera og for andre folk i farta.

Det var som hånd i hanske på meg. Jeg har aldri tatt i et kamera som har føltes så riktig med en gang. Men jeg prøvde ikke å ta noe bilde med det, men hadde det i hendene og kikket gjennom søkeren. Et glimrende reportasjekamera.

 

Prøv en annen genre hvis dere kjeder dere mister inspirasjonen. Det gjør jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...