Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Er allergisk... Når jeg tenker meg om er jeg allergisk mot katter og... fock... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hadde temmelig flaks med et bilde på rudskogen, søndag. Ikke hver dag man har denne i bakgrunnen: Utrolig kjedelig å miste bremsene i 200... Hele bildet og en sammengengende serie med bilder kan sees på hjemmesiden min: www.dewi1.com helt utrolig å klare å ta de bildene.. Av 1271 bilder tatt den dagen ble ett av de noe eget. Dakar D80'n passerte 10.000 eksponeringer siden januar samme dagen. Endret 15. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jøsseball. Det så brutalt ut. Jeg har faktisk sett det samme skje på samme sted for noen år siden, men da med en Lotus Esprit Turbo. Den ploget bare inn i dekkbarrieren og stoppet - ikke noen luftetur. Endret 15. juli 2008 av Anew Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Slike utkjøringer er triste, ødelagt bil (i beste fall). Men husker dog under driftekonken på ACR i fjor en gang, muligens året før, husker ikke helt. Mange kjørte av, men når en Dodge RAM SRT-10 kjørte av, da flyttet folket på seg. Det var faktisk ganske morsomt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Woho! Da var praksis som fotograf i orden. Good game. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor skal du i praksis? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Samme avisen jeg frilanser for nå, jeg mener du vet hvilken? Er du forresten med på å holde et Helgelandstreff i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Slike utkjøringer er triste, ødelagt bil (i beste fall). Men husker dog under driftekonken på ACR i fjor en gang, muligens året før, husker ikke helt. Mange kjørte av, men når en Dodge RAM SRT-10 kjørte av, da flyttet folket på seg. Det var faktisk ganske morsomt. Heldigvis gikk det bra med han som kjørte.. Ble kjørt til sykehus, kom tilbake med helikopter. Ikke dåli det heller Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg var å kikka på E-3 for noen dager siden. Sånn ut fra ren nysgjerrighet. Fikla med det et kvarters tid, det var alt jeg hadde tid til. Det virker det gjennomført solid og velkonstruert på alle måter. Men jeg ville nok hatt batterigrep om jeg skulle brukt det. Uten å ha studert det i detalj, virker det som det har alt jeg forventer fra et proffkamera, til en relativt hyggelig pris. Ideelt som reportasjekamera og for andre folk i farta. Det var som hånd i hanske på meg. Jeg har aldri tatt i et kamera som har føltes så riktig med en gang. Men jeg prøvde ikke å ta noe bilde med det, men hadde det i hendene og kikket gjennom søkeren. Et glimrende reportasjekamera. Prøv en annen genre hvis dere kjeder dere mister inspirasjonen. Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) I am! Nytt bryllup til helga Endret 15. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jupp. Tok konsertbilder på lørdag, noe jeg ikke har gjort på år og dag, og det er egentlig ikke sjangeren min, men det løftet opp litt. Det samme gjelder sport, som jeg tok for meg for noen uker siden. Ligger forøvrig en tråd fra meg i BK, kommentarer? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilken skole går du på? Hadde ikke vært så dumt med et helgelandstreff, nei. Men hvor mange helgelendinger er det egentlig på forumet her? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet om en til, som til daglig ikke er aktiv på akam, men han vet jeg kan være interessert i å bli aktiv i forbindelse med treff. I tillegg kan jeg nok rekruttere et par mennesker til, så om du kommer til Sandnessjøen en dag kunne vi nok fått noe i gang. Jeg går skole i Hedmark. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Helgeland is the shit! Ranværing her. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Så det er interesse? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Kunne vært interesant. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Spørsmålet måtte neste bli hvor. Det er mange øyer som kunne egnet seg, og jeg vil si det er en del gode locations her i Sandnessjøen også. Tanker? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Aaahahaa, så über! Skal vere med Tina Korhonen og fotografere Enslaved i morgon! :D :D http://www.tina-k.co.uk/ Endret 16. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Tøft. Konsertfoto eller promobilder? Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå