Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er opptatt av ord. Noen ganger kanskje mer opptatt av ord enn av bilder. Derfor lar jeg meg også fort engasjere av ord, og veldig ofte lar jeg meg irritere av ord. Noen av ordene jeg fort lar meg irritere av er ord som "klasse" eller "legendarisk" eller til og med "skandale".

For er man sportsinteressert som det jeg er, så ser man fort de ordene på trykk. Der har man "klasseskudd", "legendekeeper" eller "skandalerytter". Også tenker jeg. Hva om disse ordene ville vært mindre brukt; skandale, klasse og legende. Ville man da ikke sett på en enkel lobb som et "klasseskudd" eller en sykkelrytter som faller som en "skandalerytter".

Noen ganger så tenker jeg at jeg kanskje burde vært mer opptatt av å ta bilder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tittet gjennom messekatalogen til Fotovideo, ikke noe tilbud som fattet min interesse. Har lett for å se på Nikonprodukter, så mulig det er noe for andre der.

Kunne spare hele 214 Kr på et 24-120 F/4 objektiv. Og tilbudsprisen som Japanphoto hadde i helgen på D600 til 12.999 var hos Fotovideo nå 14.995, skikkelig tilbud må jeg si, nei! Fikk riktignok med et Nikon WU-1b trådløs sender til ca. 400 og et kurs, for de som trenger det.

Så de gode tilbudene får jeg nok finne et annet sted, f.eks på brukten.

Lenke til kommentar

Tittet gjennom messekatalogen til Fotovideo, ikke noe tilbud som fattet min interesse. Har lett for å se på Nikonprodukter, så mulig det er noe for andre der.

Kunne spare hele 214 Kr på et 24-120 F/4 objektiv. Og tilbudsprisen som Japanphoto hadde i helgen på D600 til 12.999 var hos Fotovideo nå 14.995, skikkelig tilbud må jeg si, nei! Fikk riktignok med et Nikon WU-1b trådløs sender til ca. 400 og et kurs, for de som trenger det.

Så de gode tilbudene får jeg nok finne et annet sted, f.eks på brukten.

Kunne ikke vært mer enig. Var ikke mye spennende til Canon heller, eneste er at 18-135 endelig har blitt priset til det den er verdt.

Lenke til kommentar

Fikk solgt D700en min i dag, viste seg at han som ringte på den bodde 500 meter fra min egen husdør. Kan det bli stort lettere?

Ja. Han kan bo i nabohuset ;)

Men det kan muligens være en ulempe også; hvis kjøper er en kranglefant som finner ut at det er noe galt med handelen.

Lenke til kommentar

Ja. Han kan bo i nabohuset ;)

Men det kan muligens være en ulempe også; hvis kjøper er en kranglefant som finner ut at det er noe galt med handelen.

Kverulant :tease:

Tja, han fikk prute litt og testa huset med egne objektiver og kikka det opp og ned, så det bør ikke være noen overraskelser for hans del.

Lenke til kommentar

D3s holder lenge, hadde en D90 ved siden av D700en i 10 mnd, men var svært sjeldent jeg brukte mer enn 1 hus så. Kunne såklart vært artig med et aldri så lite MP monster, men har ingen reell bruk for det. Frister mer med en lenger tele enn 70-200'en enn et sekundærhus.

Endret av Killswitch
Lenke til kommentar

Fikk rota meg til å se gjennom minnekorta på kameraene etter Bergensturen, og det er ikke mye L-kvalitet i å ta bilder gjennom frontruta på en VW Transporter... :p

Neste gang får man vel ta seg bedre tid for å stoppe når man skal ta bilder! Burde generelt vært flinkere til å komme seg ut i norsk natur og reist mer rundt i landet. Kan ikke påstå det har vært så mye av det fra før... Og det er jo mye flott å se på her i landet! :)

La ut bildene på bloggen: http://kristianjv.blogspot.no/2012/10/tur-til-bergen.html

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...