world wide weird Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg tenkte jeg skulle koble en håndmic til kameraet siden jeg ikke har peiling på synkronisering av lyd med bilde eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Nå har Canon rumors begynt mer objektiv-tester, først ut et 24mm TS-E. Endret 4. oktober 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) http://www.komplett....RICE.5000-7500. hvilken tv ville dere valgt? skal brukes sammen med rikstv og htpc, ellers ikke så mange krav, trenger ikke ha no 3d http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749380 tror jeg går for den, den har ips skjerm, hehe men helt seriøst, det lille jeg kan så virka den fornuftig Endret 4. oktober 2012 av Bjørnli Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 I morgen skal jeg ta bilde av noe nytt for min del. Skal på sprangridningstevne(av alle ting...) og knipse litt! Håper ikke det byr på de alt for store utfordringene, selv om det er inne i en hall og kanskje litt dårlig lys. Blir uansett artig å teste noe nytt man ikke er vant til å ta bilder av Hvordan gikk det med stevnefotograferinga? Det gikk så som så! Ikke de aller beste forholdene, mørk hall og store vinduer som ga motlys. Men jentene som har fått bilder av seg selv er meget fornøyde, og har til og med sagt at mine bilder var bedre enn de stevnefotografen tok. Jeg så ikke de bildene på PCen dems, så kan ikke kommentere noe ang det selv. Her kan du se noen av bildene som er tatt: http://kristianjv.blogspot.no/2012/09/sprangridningstevne-pa-fevik.html Føler ikke jeg fikk de beste bildene, hvertfall ikke blinkskuddene jeg var ute etter. Så blir nok stor sjanse for at det blir fler stevner fremover. Jentene var hvertfall gira på å ha med egen stevnefotograf fremover Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) http://www.komplett....RICE.5000-7500. hvilken tv ville dere valgt? skal brukes sammen med rikstv og htpc, ellers ikke så mange krav, trenger ikke ha no 3d http://www.komplett....aspx?sku=749380 tror jeg går for den, den har ips skjerm, hehe men helt seriøst, det lille jeg kan så virka den fornuftig Kjøpte for ikke så lenge siden en philips tv, er ikke fornøyd med den mest tullete fjernkontroll jeg har vært borti. Samsung har mange gode løsninger så det blir nok fra dem neste tv jeg kjøper. Bare få en tv som har cam/kortholder, så du slipper boksen, det gir så mye bedre signaler/bilder. Endret 4. oktober 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det gikk så som så! Ikke de aller beste forholdene, mørk hall og store vinduer som ga motlys. Men jentene som har fått bilder av seg selv er meget fornøyde, og har til og med sagt at mine bilder var bedre enn de stevnefotografen tok. Jeg så ikke de bildene på PCen dems, så kan ikke kommentere noe ang det selv. Her kan du se noen av bildene som er tatt: http://kristianjv.bl...e-pa-fevik.html Føler ikke jeg fikk de beste bildene, hvertfall ikke blinkskuddene jeg var ute etter. Så blir nok stor sjanse for at det blir fler stevner fremover. Jentene var hvertfall gira på å ha med egen stevnefotograf fremover Ble bra bilder tross dårlige forhold synes jeg. Bra jobba Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 nautica: har hørt at samsung tvene har dårlig kortleser-sak til rikstvn Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 nautica: har hørt at samsung tvene har dårlig kortleser-sak til rikstvn Det har jeg ikke kjennskap til, men godt og vite Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 nautica: har hørt at samsung tvene har dårlig kortleser-sak til rikstvn Min Samsung 6-serie C (et par år gammel) fungerer smertefritt med kort fra Canal Digital iallfall. Greit å slippe å ha en ekstra boks og ekstra fjernkontroll. Vet ikke hvordan det er med RiksTV. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 bare litt usikker om jeg trenger 46/47" eller om jeg klarer meg med en 40/42" da jeg har tvn nogenlunde nærme sofaen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Du kommer langt med 42". Du kommer selvsagt til å synes at TV'en ikke er stor nok. Men det gjør du heller ikke hvis du kjøper en 47". Eller en 60", eller en ... Endret 4. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 En kompis av meg vil ha noe som er like bra eller bedre enn 550D til både stilbilder og video. Han har sett på 550D-pakken til komplett med 18-55mm (ikke IS) og 75-300mm - begge de objektivene er vel ganske ræva? Hva burde han kjøpe til maks 4500? Han kjøper like gjerne brukt som nytt. Er ikke heelt inne på entrylevel-hus og -objektiver for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Rompe objektiver på det tilbudet, ja. Tror jeg vil anbefale Panasonic G3 tilbudet på JP for tiden. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hmm, han vil gjerne ha god videofunksjon - så da utgår G3, siden det kun er auto-modus når man tar opp video. Hva må man forvente å betale for GH2 for tiden? Edit: Ser ut som det blir noe over budsjett siden han skal ha glass også: http://teambiathlon.no/index.php?module=price&p=540 Endret 4. oktober 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hmm, han vil gjerne ha god videofunksjon - så da utgår G3, siden det kun er auto-modus når man tar opp video. Da vil han ikke ha god video-funksjon. Han vil ha en meget god video funksjon. Og jeg er ikke sikker på om 650D er bbedre på video enn G3. Hva må man forvente å betale for GH2 for tiden? Rundt 6.500,- tror jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 bare litt usikker om jeg trenger 46/47" eller om jeg klarer meg med en 40/42" da jeg har tvn nogenlunde nærme sofaen Hadde 32" og gikk opp til 37", var veldig uvant til og begynne med, spesielt sendinger som ikke er i HD ble veldig grovkornet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hva må man forvente å betale for GH2 for tiden? Brukt eksemplar med kitobjektiv (14-42) bør være mulig å få rundt budsjettet, men det går relativt få av dem på bruktmarkedet, så han må i så fall ha tålmodighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er det bare meg eller er det lite med artikler på Akam for tida? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er nok like mye (eller lite) som før, men nyheter dukker ikke opp på toppen lenger - de kommer først frem noen trinn lenger nede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dere er flinke til å oppdatere på facebook da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå