Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og stuper Kråke over en Tjeld, med fare for å Skjære seg på en bæreMeis, og så må Falken komme før en aner Ugler i Måsen, og først da kan Endene møtes, men en kan ikke Sule sammen før en har fått Andledning til Svale seg ned litt med noe en har på Lerka i Lomma! :rofl:

Endret av smort1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan får man forumdelen av bildekritikken bort? Jeg logget inn i går på kritikken og i dag når jeg skulle logge inn på akam forumet så var alle menyene til venstre borte!! Hvordan få det tilbake som det var? Har prøvd det meste, men sikkert noe jeg har misset her.

 

Samt øverst har det kommert en ny boks, *forumnavigasjon*

 

Når jeg logger ut så kommer menyene til venstre igjen som om alt var normalt...

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Har du byttet skin ?, prøv med Akam.no

Sammer der, men normalt når man er utlogget. Tror ikke jeg har byttet skin. Kan ikke finne noe options for det heller...

 

Tips til å få det tilbake hadde vært flott.

 

Eventuelt noen moderatorer som har peiling på det.

 

Jepp mått ha gjort noe der jeg ikke har sett. Fant det helt nede på siden.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Faen! Torrent siden min har vært nede mens jeg var i Oslo. Nå sitter jeg å venter på å få nytt passord via IRC , who the fu@k uses IRC? Har aldri brukt IRC, det er virkelig 80-talls crap. Bare håper det ordner seg, har 1,6 i ratio!

jeg bruker irc og prater med veldig mange der, #dslr og #photography på efnet er ett ålreit sted å henge også:)

Lenke til kommentar

jeg bruker irc og prater med veldig mange der, #dslr og #photography på efnet er ett ålreit sted å henge også :)

 

Hvilket nett bruker du?

Bjornli is [email protected] * Canon

Bjornli on #photography #hardware.no #halden #fotografi #dslr #diskusjon.no

Bjornli using irc.Prison.NET Prisoners of the Internet...

Bjornli actually using host 217.171.194.207

Bjornli has been idle 28hrs 1min 45secs, signed on Wed Sep 19 08:32:30

Bjornli End of /WHOIS list.

 

;)

 

edit: somehow er idle'n feil :p

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville legge denne hjertesukket til en allmenn tråd og ikke forsøple flere "emnetråder".

 

Som en "Grumpy Old Man" så er det ikke fritt for at det er visse ting her på forumet som irriterer til tider.

I det siste, spesielt etter omleggingen av design, så har det vært tittelen på tråder som kommer fra Akam's skribenter. Det som i hovedsak irriterer er mangelen på spesifik informasjon om hva tråden handler om og ikke minst hvilke kamerasystemer den berører.

 

Jeg har blitt klar over at systemet er automatisert og trådtittel hentes fra hovedoverskriften på artikkelen.

 

To eksempler:

 

Lanserer ny fullformat (hovedoverskrift og trådtittel)

Canon EOS 6D har trådløst nett, GPS og 20,2 megapiksler i liten kropp (sekundær overskrift i artikkel)

 

Annonserer ny objektiv-familie (hovedoverskrift og trådtittel)

Carl Zeiss lager objektiver for Fujifilm- og Sony-systemer (sekundær overskrift)

 

I begge tilfeller så gir den sekundere overskriften mer konkret info om tråden, til meg som forumbruker, enn hovedoverskriften.

Så mitt eneste ønske når denne prosessen er så automatisert, er at journalisten/skribenten tenker litt over hvordan artikkelens diskusjonstråd kan gjøres lett "identifiserbar" når han lager overskriften på artikkelen og kanskje legger litt mer "konkret" info i hovedoverskriften.

 

 

PS!! Jeg ser nå at samme "skribent" er brukt i mine eksempler, dette er forsåvidt tilfeldig sett fra min side, kommentaren min er ikke rettet spesifikt mot en konkret person men heller mot alle de i Akam som nå bruker dette automatiserte systemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg satt å irriterte meg over Carl Zeiss'n selv, er det virkelig så vanskelig å legge til "Carl Zeiss" inn først i tittelen?

 

Jeg mister all lyst til å trykke meg inn på artikler i det hele tatt pga det :\

Jeg klikker på alle artikler uansett om jeg er totalt uinteressert. Tenker at Akam trenger inntekter. Sidevisninger/klikk = økte inntekter fra anonnsører.

 

Forøvrig enig i det poljen skriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...