Anew Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det finnes kanskje alt, men en god løsning for å kombinere Black Rapid reim og quick release-plate hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Noen som har noe de erger seg over i sin fotohverdag, noe som jeg kan hjelpe med å løse? Har et par kjenninger som driver litt større innen bedrift "medisinsk", har sendt de en mail for og se om dette kan være noe for dem, sender deg en PM om hvordan det går, så du kan ta kontakt direkte hvis det er interessant. Eller er det et fotostudio du er på jakt etter Endret 16. september 2012 av Nautica Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Takk for hjelpen, alt er interessant! Jobbet mot Projectiondesign i hovedprosjektet mitt, ellers har det kun vært interne prosjekter primært for læringens skyld. Det blir mye ekstraarbeid å jobbe opp mot en bedrift om man skal ha en profesjonell produktutvikling, med kundeoppfølging, styringsgrupper og mer, og å ferdigstille produktet helt alene er en enorm oppgave. Som regel svarer man på emnebeskrivelsen ved å jobbe de fram til et konseptstadie, før man begynner å gå i dybden på selve produksjonen. Fotostudio, klart jeg er på jakt etter et fotostudio! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hum - så akkurat at jeg har bikket topp 50 i antall innlegg på diskusjon.no noensinne - er det en god eller dårlig ting, tro? Har også nesten utelukkende postet i Akam-delen av forumet.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Amatør Ja, han er en av de som har et liv ved siden av forumet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ja, han er en av de som har et liv ved siden av forumet Det er egetnlig imponerende når vi tenker på at han er småbarnsfar - til tvillinger hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Er/har så - har kuttet litt ned på deltagelse - er ikke så ofte med på utfordringer, og poster ikke lenger fullt så mye som da det var på det verste.. Men oktoberfesten skal jeg ha med meg.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg er nummer 14. på lista. Men bare dersom man sorterer ut alle andre enn de som har brukernavn som starter på "o". Er ikke flink nok til å trolle... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Og for de som liker "talling", så kan en jo bli "skremt" når en ser en har "bare" 5-6000 innlegg på vel et år! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Tall er vel "stats" ikke sant. Om jeg ser på minetall så det "fotografering" som skiller seg ut med 29% av innleggene, mens "bildekritikk" (den gamle) er nr 2 med 23%. Nr 3 er "utfordringer" som med sine 779 innlegg utgjør 16,51%. Jeg vet jeg har noen innlegg andre steder enn "foto" i forumet, men de er så få at de ikke vises i oversikten. .. forresten.. for å holde det liit "foto".. nå har jeg kjøpt meg en ny tele. En EF 300mm 4.0L IS. Blir spennende å teste ut. Endret 16. september 2012 av pybalto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Da er det offisielt, altså Canon 6D Endret 17. september 2012 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Da er det offisielt, altså Canon 6D Merkelig. Canon 6D ligna mistenkelig mye på en rapala deluxe stangholder Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Da er det offisielt, altså Canon 6D Merkelig. Canon 6D ligna mistenkelig mye på en rapala deluxe stangholder Det har du så rett i, fikset lenken nå Beklager snikreklamen Endret 17. september 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 snakka med gadgetinfinity ang cactus v4'n min som forårsaker "banding" på bildene mine. hvis jeg sendte det til de så skulle jeg få en ny.. men pga posten norge så koster det 270kr å sende det.. så billigere for meg bare å kjøpe ny trigger og reciever: http://gadgetinfinity.com/cactus-wireless-flash-trigger-set-v4.html Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 *kommer heretter å referere til 6D som Rapala'n* 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 *kommer heretter å referere til 6D som Rapala'n* Med andre ord den beste og sterkeste som finnes på markedet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nja - tenkte mer på assosiasjoner til ufine kroppslyder. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 snakka med gadgetinfinity ang cactus v4'n min som forårsaker "banding" på bildene mine. hvis jeg sendte det til de så skulle jeg få en ny.. men pga posten norge så koster det 270kr å sende det.. så billigere for meg bare å kjøpe ny trigger og reciever: http://gadgetinfinit...ger-set-v4.html Maila dem og forklarte postvesenet. De ble litt sjokka virka det som Siden det ikke lønner seg å sende den tilbake så kunne jeg få 10% rabatt på enten cactus v4 eller v5 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er det returfrakten som er 270,-? Jeg slapp og betale moms og frakt når jeg fikk ettersendt noen produkter som jeg allerede hadde betalt frakt og moms på. Dette var fra Adorama og UPS som speditør/befrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå