Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe de erger seg over i sin fotohverdag, noe som jeg kan hjelpe med å løse?

 

 

Har et par kjenninger som driver litt større innen bedrift "medisinsk", har sendt de en mail for og se om dette kan være noe for dem, sender deg en PM om hvordan det går, så du kan ta kontakt direkte hvis det er interessant.

 

Eller er det et fotostudio du er på jakt etter :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, alt er interessant! Jobbet mot Projectiondesign i hovedprosjektet mitt, ellers har det kun vært interne prosjekter primært for læringens skyld. Det blir mye ekstraarbeid å jobbe opp mot en bedrift om man skal ha en profesjonell produktutvikling, med kundeoppfølging, styringsgrupper og mer, og å ferdigstille produktet helt alene er en enorm oppgave. Som regel svarer man på emnebeskrivelsen ved å jobbe de fram til et konseptstadie, før man begynner å gå i dybden på selve produksjonen.

 

Fotostudio, klart jeg er på jakt etter et fotostudio! ;)

Lenke til kommentar

Tall er vel "stats" ikke sant. Om jeg ser på minetall så det "fotografering" som skiller seg ut med 29% av innleggene, mens "bildekritikk" (den gamle) er nr 2 med 23%. Nr 3 er "utfordringer" som med sine 779 innlegg utgjør 16,51%.

Jeg vet jeg har noen innlegg andre steder enn "foto" i forumet, men de er så få at de ikke vises i oversikten.

..

forresten.. for å holde det liit "foto".. nå har jeg kjøpt meg en ny tele. En EF 300mm 4.0L IS. Blir spennende å teste ut.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

snakka med gadgetinfinity ang cactus v4'n min som forårsaker "banding" på bildene mine.

hvis jeg sendte det til de så skulle jeg få en ny.. men pga posten norge så koster det 270kr å sende det.. så billigere for meg bare å kjøpe ny trigger og reciever:

http://gadgetinfinit...ger-set-v4.html

 

Maila dem og forklarte postvesenet.

De ble litt sjokka virka det som :p

 

Siden det ikke lønner seg å sende den tilbake så kunne jeg få 10% rabatt på enten cactus v4 eller v5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...