Killswitch Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 AF-S 200-400mm f/4 VR II kjøpes inn i dag Gratulerer! Skal du bruke den ved siden av 300mm F2.8'en din, eller kan du leve med F4 på telesiden? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noen som har eller har prøvd den filter løsningen som man kan montere på Nikon 14-24 f2.8? Har sett en del filmer om den på nettet, ser egentlig helt greit ut, litt stor men. Mulig har sett den samme videoen, men lurer fortsatt på følgende - hvorfor ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 National geographic i dag kl 20.30 er fotografen Pete Souza sitt arbeid "the white house" og se. Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) National geographic i dag kl 20.30 er fotografen Pete Souza sitt arbeid "the white house" og se. Sett programmet før, og er absolutt kjekt å få med seg! Så det anbefales Ligger også på Youtube, delt opp i 4 deler: Endret 3. september 2012 av KristianJV 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Skal til Island på onsdag. Blir der til søndag. Det blir base i Reykjavik, med diverse utflukter. Blant annet Golden Circle og den blå lagune. Turen er ikke i min regi, så det er begrenset hvor mye jeg kan tilpasse. Men det blir nok av fotomuligheter tipper jeg. Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal ha med meg av fotoutstyr. Dagsekken vil bli en Lowepro Fastpack 200, som har plass til kamerahus, 3 objektiver og en blits i kamerarommet. Normalzoom og lyssterk normal er selvskrevne. Er derimot veldig usikker på om jeg skal gå for en vidvinkelzoom eller telezoom som et tredje objektiv. Noen her som har vært på Island? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har vært på island et par ganger og ville valgt vidvinkel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Et tips til dere som har godt vær. I natt er det ventet kraftig nordlys. 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) AF-S 200-400mm f/4 VR II kjøpes inn i dag Gratulerer! Skal du bruke den ved siden av 300mm F2.8'en din, eller kan du leve med F4 på telesiden? Takker, det blir ved siden av. Selger aldri AF-S 300mm f/2.8 VR II - objektivet er ren magi. Neste på listen nå blir AF-S 600mm f/4 VR og så AF-S 400mm f/2.8 VR. Endret 3. september 2012 av TGB Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Etter mye tenking så tror jeg at jeg har bestemt meg.. Dette lys-stativet. Ser veldig bra ut for pengene. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Etter mye tenking så tror jeg at jeg har bestemt meg.. Dette lys-stativet. Ser veldig bra ut for pengene. Anbefaler dette, veldig fleksibelt og gir mulighet for stor høyde som er spesielt praktisk ute. http://www.manfrotto.com/black-aluminium-combi-boom-stand-with-sandbag Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 blir vel så himla dyrt med manfrotto, dessuten er vel det bare boom? jeg tror ikke jeg har behov for boom atm Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Boom er fleksibel kan brukes som boom eller som topp av stativ. Trenger ikke brukes som boom. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 http://www.ebay.com/itm/Manfrotto-420B-Combi-Boom-Stand-Black-/360372327313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53e7dd5391 blir fortsatt for dyrt, kan desverre bare klare 70 dollar ca nuh Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Funderer på om jeg skal selge d3s.... Ikke blitt brukt på et par måneder. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dibs, 50 kr, et flakslodd og ledig sofaplass i nord under nordlyssesongen kan tilbys. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dibs, 50 kr, et flakslodd og ledig sofaplass i nord under nordlyssesongen kan tilbys. Noe under min opprinnelige tenkte pris da men.... Så må nok si nei til dette :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 100kr, to flakslodd og sofaplass nær Bergen under festspillene. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Skal til Island på onsdag. Blir der til søndag. Det blir base i Reykjavik, med diverse utflukter. Blant annet Golden Circle og den blå lagune. Turen er ikke i min regi, så det er begrenset hvor mye jeg kan tilpasse. Men det blir nok av fotomuligheter tipper jeg. Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal ha med meg av fotoutstyr. Dagsekken vil bli en Lowepro Fastpack 200, som har plass til kamerahus, 3 objektiver og en blits i kamerarommet. Normalzoom og lyssterk normal er selvskrevne. Er derimot veldig usikker på om jeg skal gå for en vidvinkelzoom eller telezoom som et tredje objektiv. Noen her som har vært på Island? Har vært der noen ganger. Jeg heller mot å foreslå vidvinkel, siden det er mye spennende landskap (og arkitektur i Reykjavik). Tele kan komme godt med for fugler, hvis du er interessert i sånt. Men hvis du tar med fast normal er det jo mulig å droppe normalzoomen, og ha vidvinkelzoom, fast normal og telezoom? Uansett hva du gjør, husk polariseringsfilter. Det er viktig for å få tilstrekkelig smell i de veldig spesielle fargene i landskapet der. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Takker. Regntøy, varme klær og ekstra sko tar opp mye plass i den største kofferten min. Blir dermed til at jeg tar med en større sekk (Lowepro Fastpack 350). Denne er det plass til litt klær i, og ikke minst - et objektiv til. Så da blir det både vidvinkelzoom og telezoom Litt stor som dagstursekk, men det får gå. Polariseringsfilter er notert og pakket med Endret 3. september 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Var innom elkjøp i dag og henta eit Canon 650D til bror min. Det er jo direkte sprøtt at ved å bestille på nett og velge collect at store kan du spare deg 1500-2000 kroner. Det må gå 2 timer fra du bestiller til du henter, men eg skal klare å vente når eg veit eg sparer 1000 kr timen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå