CFM Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 5dmk1? er jo noe verksted skal gjøre gratis det, er jo en kjent feil MK1 ja... Tror du det? Det er jo en del år gammelt og har vel i underkant av 100k eksponeringer på telleren... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Oj. Hørtes ikke moro ut egentlig. Ble innteressert og googla for å se om det er noe som skjer ofte. Fant noe på Canon Proffesional Network. Canon offers free fix for EOS 5D mirrors Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 OI! Takker! Sender en mail til Canon og hører åssen det ligger an. Høres veldig bra ut i hvertfall. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Spørs om det gjelder hvis du har limt selv... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Akkurat det jeg skal spørre om. Lurer på om jeg ikke var litt for kjapp der ja... Endret 2. september 2012 av CFM Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) mener jeg var i kontakt med canon om det HVIS det skjedde med mitt, og mener jeg fikk beskjed det er en garantisak uans alder på kamera, pga produksjonsfeil. over til noe HELT annet: eplebrukere.... Endret 2. september 2012 av Bjørnli 5 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvis det ikke går gjennom på grunn av liminga mi så er det ikke krise, autofokusen fungerer jo, er bare søkeren som er hakket ute av fokus. Men det er jo såklart veldig kjedelig med tanke på at jeg har noen eldre objektiver med manuell fokus... Jeg tror faktisk at det muligens blir innkjøp av mkii versjonen om ikke så lenge Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg går og legger meg nå, men jeg så nettopp bittelitt nordlys innimellom skyene her i Trondheim. Bare sånn til info. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Leste også på facebook om nordlys på Østlandet rundt Rælingen. Er vist over nå. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Ja, lett å sitte på forum å oppfordre til å slå. Det er et dårlig råd. Jeg tror han mente det humoristisk Det var ment humoristisk Men jeg ofrer glatt objektiv+kamerahus om noen prøver å ta det fra meg - kamerastropp med 2-5 kg utstyr gir kraftig moment for å si det pent. Jeg knuser det heller enn at en idiot skal få glede av det... men vi er alle forskjellige. Om knusingen skjer over hode til "offer" eller i bakken avhenger av situasjon, samt ingen garanti for at jeg får gjennomført - men vil virkelig gjøre alt i min makt for å forsøke i det minste Endret 2. september 2012 av TGB Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Ser jeg havnet på TV2 også surrer rundt i bakgrunnen før jeg går målrettet ut av bilderammen mens de intervjuer Tone Damli Edit: AF-S 200-400mm f/4 VR II kjøpes inn i dag Endret 3. september 2012 av TGB Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nyutviklet teknikk gjør glass avstøtende for vann, smuss og fingermerker. TU: Slik ser usynlig glass ut (ja, tabloid tulletittel) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Aftenposten slår til: "Hit bør du ta med zoomlinsen". Lurer på om jeg skal ta med Sigma 10-20mm da? 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Aftenposten slår til: "Hit bør du ta med zoomlinsen". Lurer på om jeg skal ta med Sigma 10-20mm da? Generell misforståelse. Zoom != tele (les: trenger ikke være). Endret 3. september 2012 av TGB Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, lett å sitte på forum å oppfordre til å slå. Det er et dårlig råd. Jeg tror han mente det humoristisk Det var ment humoristisk Men jeg ofrer glatt objektiv+kamerahus om noen prøver å ta det fra meg - kamerastropp med 2-5 kg utstyr gir kraftig moment for å si det pent. Jeg knuser det heller enn at en idiot skal få glede av det... men vi er alle forskjellige. Om knusingen skjer over hode til "offer" eller i bakken avhenger av situasjon, samt ingen garanti for at jeg får gjennomført - men vil virkelig gjøre alt i min makt for å forsøke i det minste Tja.. forsikringen din dekker vel at du knuser det selv tenker jeg da. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, lett å sitte på forum å oppfordre til å slå. Det er et dårlig råd. Jeg tror han mente det humoristisk Det var ment humoristisk Men jeg ofrer glatt objektiv+kamerahus om noen prøver å ta det fra meg - kamerastropp med 2-5 kg utstyr gir kraftig moment for å si det pent. Jeg knuser det heller enn at en idiot skal få glede av det... men vi er alle forskjellige. Om knusingen skjer over hode til "offer" eller i bakken avhenger av situasjon, samt ingen garanti for at jeg får gjennomført - men vil virkelig gjøre alt i min makt for å forsøke i det minste Tja.. forsikringen din dekker vel at du knuser det selv tenker jeg da. Det gjør den faktisk Har klart å komme meg ut av alle slike mindre heldige situasjoner så langt, så knusing har ikke vært nødvendig - men det er i tankene om det er ingen annen utvei. Målet er at ingen skal tjene på å stjele mitt utstyr. De får kjøpe det i butikken som alle andre hardt arbeidene gjør. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Noen som har eller har prøvd den filter løsningen som man kan montere på Nikon 14-24 f2.8? Har sett en del filmer om den på nettet, ser egentlig helt greit ut, litt stor men. Endret 3. september 2012 av Jann. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Filter må monteres utenfor, gå for skikkelig (les: dyr) variant; det lønner seg i lengden Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvor får man kjøpt ny lader til EOS 1000D billigst? Må man kjøpe orginalt, eller kan det være like bra med uorg.? Klarer ikke finne igjen den jeg har.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvor får man kjøpt ny lader til EOS 1000D billigst? Må man kjøpe orginalt, eller kan det være like bra med uorg.? Klarer ikke finne igjen den jeg har.. Norge altitec/batteributikken, utlandet eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå