Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Driver å sjekker leie av utstyr. Tar virkelig Interfoto seg så godt betalt, per dag? Tanken var en 5d og en 24mm i en ukes tid, men hvis prisen er så stiv blir det fort uakutellt. Da kan jeg jo kjøpe 24mm'eren isteden nesten.

(nei, har ikke ringt, men nettsidene deres var ikke akkurat 'opplysende'.)

Det er lov å spørre om et tilbud; kan hende du blir overrasket. Naturligvis koster det å leie; ellers ville alle leid og ingen kjøpt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lov å spørre om et tilbud; kan hende du blir overrasket. Naturligvis koster det å leie; ellers ville alle leid og ingen kjøpt.

Joda, jeg skjønner jo at de må tjene penger også, men synes prisene var litt vel stive. Leier du en bil i 14 dager, så koster det ikke like mye som å kjøpe en ny en liksom.

Men takk for tipset, jeg skal ringe de og spørre om ett tilbud!

Problemet mitt er vel at utstyret jeg egentlig trenger for en tur har jeg ikke råd til akkurat nå (med mindre skatteetaten snart kommer med gode nyheter), og da er jo svinedyr leie uakutellt likevel :)

Leie av utstyr er meget dyrt, ut i fra det ujeg har sett. Det er nesten bedre å kjøpe brukt, og så selge det igjen etter du er ferdig med det.

Ja, du sier noe der. Men så var det igjen det med totalsummen for brukt.

Som sagt over, håper skatteetaten får ut fingeren og er greie snart :p

Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønner jo at de må tjene penger også, men synes prisene var litt vel stive. Leier du en bil i 14 dager, så koster det ikke like mye som å kjøpe en ny en liksom.

De daglige utgiftene er nok det samme samt at en bil sannsynligvis tåler endel mer en et kamera/objektiv ved et ublid møte med et fremmedobjekt, så levetiden på kamerautstyr tilsier at de er dyre og forsikre som leieobjekter.

Lenke til kommentar

De daglige utgiftene er nok det samme samt at en bil sannsynligvis tåler endel mer en et kamera/objektiv ved et ublid møte med et fremmedobjekt, så levetiden på kamerautstyr tilsier at de er dyre og forsikre som leieobjekter.

Akkurat den analogien er jeg ikke enig i.

En bil har ekstremt mye større driftskostnader enn ett objektiv. Jeg tviler på at verken forsikring eller noe annet er like dyrt på ett objektiv som på en bil.

Hvorfor skal ett objektiv til 13k koste like mye eller mer i leie per dag enn en bil til 250k?

Vel vel, nok klaging fra min side! Blir ikke nok andre folk ila dagen å klage til nå som jeg sitter med pappaperm :p

Lenke til kommentar

De er allerede disket, Nautica, alle 8 jentene/damene.

Er klar over det, men maken til tafatthet skal man lete lenge etter :)

Det ene kinesiske laget klarte jo ikke og få flua over nettet engang uansett hvor mange ganger de prøvde, og de koreanske lagene prøvde å slå flua ut av banen hele tiden :rofl:

Det må være noe feil med kvalifiseringen i badminton nå alle vil tape i kvartfinalene.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det må være noe feil med kvalifiseringen i badminton nå alle vil tape i kvartfinalene.

Er vel noe kampfiksing på gang ...

Neida, før var det utslagsmetoden "vinn eller forsvinn" nå i dette OL har dem besluttet at det skal være delsfinaler og da ble det vist noe sånn at tapte man så ble neste kamp med et dårligere lag og da er sjansen større for å gå videre til neste delsfinale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...