Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det av :D

 

Men han eg kjøpte det av sa det skule redusere blits refleksjonen i vindu og framheve sterke farger... testa det litt no... foreløpig har det ikkje blitt nokke sterkare eller meir redusert... berre mørkare og u-redusert refleksjon... Nokke eg gjer feil?

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Ser virkelig ikke problemet med å ta et kjapt utstyrsspørsmål i chattetråden, PM. Nå ville han i dette tilfellet kanskje ha litt utdypet informasjon, men å spørre om hva folk synes, burde da være lov.

 

Hvis du sikta til bildet jeg posta et par sider tilbake, var ikke det noe forsøk på BK. Kun for å vise hva filtrene fikk til.

Lenke til kommentar

Se for deg chattetråden som en pub/bar. Du sitter med et par kamerater o.l og snakker om løst og fast, i chattetråden om foto. Da kan du spør hva kameratene dine synes om en ny fotballspiller, en fin dame osv. I chattetråden går det mer i objektiver, kameraer og utstyr. Men med en gang du går dypere inn i emnet så lager du heller egen tråd. F.eks med en fotballspiller. Du spør om han er bra, de andre svarer ja, og hva de har hørt fra før om spilleren. Men begynner du med å spørre om hvilke klubber han har spilt i, hvor er han fra, alder, mål, landskamper? Blir det dypere, og likt er det med fotoutstyr. Er det lette spørsmål, eller bare bittelitt showoff i form av bilder så vil det gå greit, men spør du: "hva kan jeg gjøre bedre?" Lager man heller en egen tråd.

 

Eks:

 

- Er dette objektivet noe å satse på? (Kan taes f.eks i chattetråden)

 

- Har dere anbefalinger, og/eller tester til en spesielt objektiv, bør jeg kjøpe det? (Bedre å starte en egen tråd om dette)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...