Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei. Lenge siden jeg har vært innom her føler jeg.

 

Noen som vet om butikker som har Nikon D800E samt MB-D12 inne? JapanPhoto og Fotovideo er eneste nettbutikkene jeg finner med de på nettsidene men de har ikke inne. Skal kjøpe meg en D800 70-200 f2.8 og selvfølgelig MB-D12, men hjelper lite på om jeg ikke får skaffet det.

 

Skal ringe Lofoten FHS og høre om de fortsatt har ledige plasser til Proff Foto. Må komme meg vekk fra bergen.

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg liksom støvsuge da? Ser ut som det er under den den linsa som er ytterst på objektivet.

 

Gulvet ?

 

Neida, ta av eventuelle filter og pump objektivet inn og ut samtidlig som du holder støvsugeren foran frontelementet, holdt litt avstand for og opprettholde vakuumet i støvsugeren.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det blir å finne frem noen gamle Deep Purple skiver og mimre litt - Jon Lord gikk bort i dag. Made in Japan bør passe bra.

 

Enda en ungdomsidol mine som har pakket sammen instrumentene for siste gang.

Vel, heldigvis lever musikken i beste velgående og jeg/vi kan når som helst minnes/mimres over dem.

 

Hvil i fred blir nok ikke riktig uttrykk hvis vi tar hensyn til musikken :)

 

 

I vil never forget "smoke on the water"

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

I vil never forget "smoke on the water"

Og det er sålangt jeg har kommet i lyttingen. Made in Japan er den riktige utgaven for meg - har svidd av tre par høytalere med den.

 

Grunnen for at jeg ikke blir til å glemme smoke on the water har noe med ei jente og gjøre i slutten av 70tallet :)

 

 

Må tilstå at jeg kobla opp spotyfi og mimres deep purple når jeg leste meldingen din, mye god gammel "psykedelisk?" rock fra dem, er ikke mange som klarer og få et hammondorgel til og hør tøft ut :)

Lenke til kommentar

http://cgi.ebay.com/...em=300716695129 5pk med de batteriene bestilt for 16kr

1 av de i norge koster 50-70kr ...latterlig dyrt i norge med unormale batterier

 

Er ikke så unormale hvis det er 12V du skal ha, bruker endel av de i fjernkontroller og i sveisemasker, kjøper de hos biltema for 9.90.-

 

Edit: ikke for og være slem men jeg har ingen gode forhold til GP batterier, vi måtte bruke de på jobben siden sjefen hadde en avtale, alle gutta tok med hjemmefra batterier til led-lyktene "trippel A"siden de ikke gadd og bytte batterier hele tiden, varte kanskje en fire/fem timer, med andre kjente merker varte lyset 25/30 timer før man måtte bytte igjen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Nautica: jeg jeg helt annen erfaring med GP batterier, synes de har holdt lengre enn de fra biltema synes jeg, men det er i min cactus v4 da.

 

btw; noen som linka til noen portable softboxer for speedlites for maaaaaaaaaaaaange sider bakover, noen som tilfeldigvis tok bookmark av de softboxene? vil ha en som jeg kan bruke til min 580ex II

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...