Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dramatisk start på dagen for Morten krogvold: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2532006.ece

 

Tom

Jeg liker virkelig ikke bildet av Krogvold og dagens helt. Hum.

 

Mellomringene skifter kun blenderen på makroen, vil det si at problemet ligger i objektivet?

En mellomring som øker avstanden mellom objektiv og sensor/film -skal- gi deg tettere nærgrense, går det ikke?

 

Godt spørsmål Av alle ting bør ikke chatten bli en fattigmanns-BK.

Det koster ikke penger å bruke BK, så dermed blir ikke dette fattigmanns-BK, det blir gidderikkeposteiBK-BK.

Lenke til kommentar

Forresten, jeg har blitt bedt om å skaffe en utskrift av et portrettbilde jeg tok av en fotograf, og har et par andre bilder jeg også kunne tenke meg å skrive ut.

 

HVOR?

 

Japanphoto ble jeg misfornøyd med, for å være helt ærlig. Er det noen som er bedre til en -rimelig- pris. Rimelig vil si at et 27x20 ikke koster tusen milliarder og femti øre, altså.

Lenke til kommentar
Mellomringene skifter kun blenderen på makroen, vil det si at problemet ligger i objektivet?

En mellomring som øker avstanden mellom objektiv og sensor/film -skal- gi deg tettere nærgrense, går det ikke?

 

Tror jeg ordla meg feil. Jeg vet hva en mellomring gjør, men det jeg mente var at det eneste objektivet som blir justert når jeg vrir på kamera, mellomring og objekitv, er makroen. Var i byen nå (JP), men de kunne ikke gjøre annet enn å få meg til å kontakte forsikringselskapet fordi det var snakk om garanti(Slark i makroen) så jeg velger å bare gi faen i det. Å være uten makroen er uaktuelt, og mest sansynlig får jeg ikke noe i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...