Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Meh.. Ingen Tokina enda. 4 dager tok det fra Japan til Bergen.

Nå har den vært i Bergen/ingenmannsland i 4 nye dager.

Fikk telefon på Tirsdag om at den ville være der innen 16.00.

Ingen Tokina kom, og jeg ringte for å forhøre meg.

Nå viser det seg at den ikke har fått oppdatert status.

Den er bortevekk. Ingen som vet hvor pakken er. Dobbel meh.

Privatetterforsker fra UPS er satt på saken :p forhåpentligvis får jeg den til helga.

Men høyst sansynlig så er det noen tards som har stukket av med den..

Soppas. Kjipe greier, får håpe du har den til helga.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at det jævla gjerdet var der. Ødelegger alt!

 

Skal innrømme at GND-filteret er like magisk som det fremstår her. Har nok vært en liten runde innom PS, hvor både masking og levels er brukt. Men jeg tror at en kombinasjon av de vil gjøre landskapsfotografering til en lettere jobb heretter!

 

Morsomt hvordan et par av mine andre bilder får et skikkelig HDR-look. Riktig eksponert forgrunn, men fortsatt detaljer i skyer, er tydeligvis noe som strider i mot enhver fotografs tenkning. ;)

Lenke til kommentar
En Canonist trenger vel strengt tatt ikke konvertere? De har mulighet til å bruke nikkor optikk med en overgang-ting, stemmer ikke det?

Det kan vi Olympusbrukere også! :new_woot:

 

Strengt tatt tror jeg fourthirds er godt motagelig for det meste av optikk av ymse grunner. Det er til og med folk som bruker Mamiyaoptikk på fourthirdshus. Hadde vært gøy å prøve.

Lenke til kommentar
Ja, hvorfor ikke.... må jo bruke pengene til noe så hvorfor ikke bruke dem på noe fornuftig... :)

Bedre enn min måte å bruke hardt tjent lønn på. Snus, snop, brus, whisky og hurtigbåtturer (det sistnevnte dekkes av avisen, om de første punktene også ble dekket hadde jeg vært i himmelen).

 

Klokka er fire, og jeg logger av. Nettopp sendt 18 gode bilder til en bildeserie, med tilhørende bildetekst.

 

NIGHT!

Lenke til kommentar
Strengt tatt tror jeg fourthirds er godt motagelig for det meste av optikk av ymse grunner. Det er til og med folk som bruker Mamiyaoptikk på fourthirdshus. Hadde vært gøy å prøve.

Skarpt skarpt skarpt. Men slr-optikken er vel ikke like superskarp som målsøkeroptikken til 6 & 7. Som er det skarpeste jeg vet om.

 

Btw: Mye bevegelse i tråden "Noen over 18?" for tiden. Er det flere enn meg som har lyst til å skrive Nei? Hi hi hi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...