tomsi42 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ah, forandring fryder. Nytt nick og ny avatar. Nå mangler jeg bare nytt kamera. Nå er du endelig der du hører hjemme Har du avataren i stor størrelse? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Bedre kjent som? L2forum. Sjekk profil -&--#62; navnehistorikk Har du avataren i stor størrelse? http://chandlersfant...panking-204.jpgFørste relevante treff på google bildesøk. edit: Sorry. Andre relevante treff. Endret 12. juni 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Første relevante treff på google bildesøk. Spankin' good! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skulle ikke det vært "D45kemannen"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skulle ikke det vært "D45kemannen"? Ingen tok ironien i mitt forrige brukernavn så jeg regnet ikke med at noen ville ta det nå heller. Spankin' good! Pun intended? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Etter en treg, spesiell og vanskelig aprilfest har jeg fått publisert alle bilder : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1426481&st=0 Legg gjerne inn kommentarer om bildene, og tråden som helhet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg må forresten advare om at det er en som prøver å utgi seg for å være meg på forumet. Be aware. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Wohoo! Fått en fyr som skulle selge en 580ex II til 1500kr til å holde den av til jeg får pengene mine Ta å send han noen hundrelapper, så du er mer sikker på at han ikke får en bedre deal i mellomtiden. Edit: Fikk forresten levert bygg nummer 4 i går "første offisielle", det ble en jækla slit de siste dagene for og få den ferdig Endret 12. juni 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bare jeg som leste Danskemannen i starten? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kanskje feil plass å spørre, men er det noen her som har erfaring med Formel 1 og fotografering? Noen som vet om det er noen restriksjoner på fotoutstyr på Formel 1-løp? Jeg har slått to fluer i en smekk og kombinert to ting jeg lenge har ønsket å gjøre, besøke Budapest og å oppleve sirkuset rundt en Formel 1 weekend. En uke ferie er booket og jeg ankommer Budapest sent på kvelden, så da har jeg 3 dager til Formel 1 og 2 1/2 dager til å loffe rundt i Budapest. Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvor mye fotoutstyr jeg skal ta med... Hvis jeg ikke får ta med fotoutstyr på Formel 1 løpet er jeg fristet til å reise lett og kun ta med GF2 med kit objektivet, men på den andre siden så er jo Budapest en by hvor man gjerne skulle hatt både vidvinkel og stativ. Jeg har leitet rundt på formula1.com og gått igjennom alle detaljene i billettene og terms&conditions jeg har blitt tilsendt, men kan ikke finne noe om fotografi på disse dokumentene. Noen tanker? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Vel, de F1 løpene jeg har sett på TV har det flash'et overalt rundt på banene på dagtid, men det er sikkert folk med kompaktkameraer på auto Endret 12. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Snip Arrangørene har helt sikkert en pressekontakt med en epostadresse. Sikkert ikke umulig å finne ut om du kan ta med ønsket utstyr, eller om du eventuelt kan få tillatelse \ akkreditering. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg får forsøke å sjekke litt nærmere. På den annen side kunne det kanskje være morsomt å bare konsentrere seg om det som skjer og glemme fotograferingen for en stund... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tro meg, Formel 1 er noe du vil fotografere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå