Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, snakket med FOVI nå. Hvis JP Trh ikke hadde og det var krise så kunne jeg komme innom FOVI å få tak i et i morgen. Det blir kanskje en Oslo-tur i løpet av en dag eller to så da ordner det seg nok :)

 

Kan bli vanskelig å få dekket det jeg vil på en volleyballkamp kun med 55-300mm :p

Lenke til kommentar
Jepp, snakket med FOVI nå. Hvis JP Trh ikke hadde og det var krise så kunne jeg komme innom FOVI å få tak i et i morgen. Det blir kanskje en Oslo-tur i løpet av en dag eller to så da ordner det seg nok :)

 

Kan bli vanskelig å få dekket det jeg vil på en volleyballkamp kun med 55-300mm :p

Bra at det ser ut til å ordne seg.

 

For meg er skikkelig oppfølging en viktig grunn til at jeg bruker Pentax. Jeg har aldri hatt anet enn telefonkontkt og kontakt pr mail, men jeg føler allikevel at jeg hr et personlig forhold til dem.

De hadde f.eks fått snusen i båthavariet mitt, og spurte hvirdan det gikk neste gang jeg ringte dem. Eget verksted har de også. Med god ekspertise, kanskje den beste i norden, på optikk.

Lenke til kommentar

Sjukt dere skal skrive når jeg er borte da!! Vet dere hvor stress det er å lese gjennom 10 sider med Opera Mini på mobilen hver tredje dag eller?!?! :p

 

Hehe, absolutt. Får se hva jeg gjør på mine egne områder i huset i morgen. :p

 

Ahh..! Deilig å få ryddet opp i litt bilder på harddisken. Begynte å bli tom for plass (269 GB med RAW/PSD).

Hadde en real 'sjau' for litt siden jeg og..
Lenke til kommentar
Sendte inn mellomringene mine for ca 2uker siden, på grunn av selvjusterende blender. Fikk et nytt sett og slarken er borte men blenderen lever sitt eget liv fortsatt. Er vel bare å leve med det.

 

-Hjemme alene

-Ingen jobb

-Lønn i morgen

 

Stikkord for de kommende ukene :D

- Party

- Sove lenge

- Enda mer foto-utstyr ?

 

Høres deilig ut.

 

Har så vidt vært aktivitet her inne den siste uka da!

Har viktigere ting å gjøre ... *

 

Tom

 

*) Finnes det ?

Lenke til kommentar

Meh.. Ingen Tokina enda. 4 dager tok det fra Japan til Bergen.

Nå har den vært i Bergen/ingenmannsland i 4 nye dager.

Fikk telefon på Tirsdag om at den ville være der innen 16.00.

Ingen Tokina kom, og jeg ringte for å forhøre meg.

Nå viser det seg at den ikke har fått oppdatert status.

Den er bortevekk. Ingen som vet hvor pakken er. Dobbel meh.

Privatetterforsker fra UPS er satt på saken :p forhåpentligvis får jeg den til helga.

Men høyst sansynlig så er det noen tards som har stukket av med den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...