chris300 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Kjipt at det ikke kom i tide da.... Håper du finner et annensteds heller... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp, snakket med FOVI nå. Hvis JP Trh ikke hadde og det var krise så kunne jeg komme innom FOVI å få tak i et i morgen. Det blir kanskje en Oslo-tur i løpet av en dag eller to så da ordner det seg nok Kan bli vanskelig å få dekket det jeg vil på en volleyballkamp kun med 55-300mm Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sendte inn mellomringene mine for ca 2uker siden, på grunn av selvjusterende blender. Fikk et nytt sett og slarken er borte men blenderen lever sitt eget liv fortsatt. Er vel bare å leve med det. -Hjemme alene -Ingen jobb -Lønn i morgen Stikkord for de kommende ukene Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp, snakket med FOVI nå. Hvis JP Trh ikke hadde og det var krise så kunne jeg komme innom FOVI å få tak i et i morgen. Det blir kanskje en Oslo-tur i løpet av en dag eller to så da ordner det seg nok Kan bli vanskelig å få dekket det jeg vil på en volleyballkamp kun med 55-300mm Bra at det ser ut til å ordne seg. For meg er skikkelig oppfølging en viktig grunn til at jeg bruker Pentax. Jeg har aldri hatt anet enn telefonkontkt og kontakt pr mail, men jeg føler allikevel at jeg hr et personlig forhold til dem. De hadde f.eks fått snusen i båthavariet mitt, og spurte hvirdan det gikk neste gang jeg ringte dem. Eget verksted har de også. Med god ekspertise, kanskje den beste i norden, på optikk. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 party, party...!! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tar lett en rask tur opp til Trondheim, lzzzm! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm.. ut ifra spontanitet vasket og ryddet jeg hele kjøkkenet i dag. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm.. ut ifra spontanitet vasket og ryddet jeg hele kjøkkenet i dag. Syk, syk, syk... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Syv ukers ferie med lite aktivitet på dagtid kan gjøre merkverdige ting med et menneske. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, absolutt. Får se hva jeg gjør på mine egne områder i huset i morgen. Ahh..! Deilig å få ryddet opp i litt bilder på harddisken. Begynte å bli tom for plass (269 GB med RAW/PSD). Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sjukt dere skal skrive når jeg er borte da!! Vet dere hvor stress det er å lese gjennom 10 sider med Opera Mini på mobilen hver tredje dag eller?!?! Hehe, absolutt. Får se hva jeg gjør på mine egne områder i huset i morgen. Ahh..! Deilig å få ryddet opp i litt bilder på harddisken. Begynte å bli tom for plass (269 GB med RAW/PSD). Hadde en real 'sjau' for litt siden jeg og.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har så vidt vært aktivitet her inne den siste uka da! Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har så vidt vært aktivitet her inne den siste uka da! Stemmer, det har gått to timer uten aktivitet i beste sendetid Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vi burde skamme oss... Huff, jeg har aldri hatt så mye fritid forran meg... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 For unnskylde deg med at du heller er ute i det fine været å tar bilder, eller faktisk har litt fritid, ikke bare sitte foran skjermen å glo på at noen endelig legger ut ett nytt innlegg i chattetråden Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det blåser ute, så er ikke makroaktuelt heller... i morgen er det bryllupsplanlegging Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Da er det bare å være våken til toget går imorra tidlig. Ikke noe vits i å legge seg nå. Jaja, forsette å game brawl da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sendte inn mellomringene mine for ca 2uker siden, på grunn av selvjusterende blender. Fikk et nytt sett og slarken er borte men blenderen lever sitt eget liv fortsatt. Er vel bare å leve med det. -Hjemme alene -Ingen jobb -Lønn i morgen Stikkord for de kommende ukene - Party - Sove lenge - Enda mer foto-utstyr ? Høres deilig ut. Har så vidt vært aktivitet her inne den siste uka da! Har viktigere ting å gjøre ... * Tom *) Finnes det ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Meh.. Ingen Tokina enda. 4 dager tok det fra Japan til Bergen. Nå har den vært i Bergen/ingenmannsland i 4 nye dager. Fikk telefon på Tirsdag om at den ville være der innen 16.00. Ingen Tokina kom, og jeg ringte for å forhøre meg. Nå viser det seg at den ikke har fått oppdatert status. Den er bortevekk. Ingen som vet hvor pakken er. Dobbel meh. Privatetterforsker fra UPS er satt på saken forhåpentligvis får jeg den til helga. Men høyst sansynlig så er det noen tards som har stukket av med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå