Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen bærer det av sted på en ukes backpacker-tur på Sønnmøre og i Sogn og Fjordane. Gleder meg, selv om det ikke er spådd allverdens fint vær :)

 

Tog til Åndalsnes og hotell i morgen, og tog hjem fra Flåm neste søndag er det eneste som er bankers. Alt jeg skal ha med stappes i en Lowepro Fastpack 350. Kamerarommet fylles med kamera m/24-105mm, 50mm, Speedlite 270EX, et par t-skjorter og undertøy :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

I morgen bærer det av sted på en ukes backpacker-tur på Sønnmøre og i Sogn og Fjordane. Gleder meg, selv om det ikke er spådd allverdens fint vær :)

 

Tog til Åndalsnes og hotell i morgen, og tog hjem fra Flåm neste søndag er det eneste som er bankers. Alt jeg skal ha med stappes i en Lowepro Fastpack 350. Kamerarommet fylles med kamera m/24-105mm, 50mm, Speedlite 270EX, et par t-skjorter og undertøy :)

 

Høres ut som en spennende tur. :) Selv hadde jeg tatt med alt jeg har av utstyr, og brukt campingvogna til overnatting underveis. Men da er man mye mere låst til gode/OK veier enn det du kommer til å være.

Lenke til kommentar

Er det noen her som bruker google-innlogging på Flickr?

 

Jeg sliter med at cookien aldri lagres når jeg er logget inn og at jeg må logge inn på nytt hver gang jeg besøker Flickr. Er dette et vanlig problem eller finnes det en løsning?

 

Bruker OS X hvis det har noe å si. Samme problem i både Chrome og Safari, har ikke prøvd med andre nettlesere.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Noen her som vet om tilbudskampanjene til dustinhome varer ut måneden eller ut uka? Ser at det står månedens kampanjer, men greit å være helt sikker, siden jeg tenkte å bestille nye pc deler i morgen. Blant annet denne skjermen: http://www.dustinhome.no/product/5010601425/dell-u2412m-ultrasharp-24-wide-tft-led-black/#intcmp=searchProvider_dacsa noen som har erfaringer med den? Tenker da mest erfaringer når det gjelder bilderedigering.

Lenke til kommentar

Regner med det er mulig å ta en tur innom den lokale japanphoto forhandleren å få tatt passfoto? Noen som har erfaring med det tidligere, eller som kjenner til pris?

Jeg tror alle Japan Photo avdelingene tar passfoto. Aner ikke hva pris er.

 

Blant annet denne skjermen: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa noen som har erfaringer med den? Tenker da mest erfaringer når det gjelder bilderedigering.

Akkurat det kunne jeg tenkt meg å vite mer om også. Eventuelt om bedre alternativer i omtrent samme prisklasse.

 

Har nå en Samsung PX2370 som er helt grei, men jeg stoler ikke helt på den til bilderedigering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...