Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget musikkvideo sammen med en kamerat, kanskje noen er interessert i å ta en titt?

Er ikke ikke foto, men er filmet med 7D :)

Må selvfølgelig sees i HD!

http://www.youtube.com/watch?v=8RNH_FUD9Bw

 

###moderatoredit: Litt kluss med tags så jeg fikset opp i det###

Ja, prøvde på det selv... Men da virker ikke koden for YouTube-videoer som den skal?

Endret av AYHJA-eier
Lenke til kommentar

Jeg kan bare prate for meg selv og jeg har lyst på den der, til 1,5x crop. :)

http://www.lenstip.c...ywu&test_ob=160

http://www.photozone...-samyang8f35eos

 

Den er litt stor og tung og har litt mye CA, men ellers skal den være veldig mye for pengene.

Jeg ser egentlig etter en fisheye til ei venninne, men etter at jeg så prisen har jeg funnet ut at jeg har veldig lyst på den selv også.
Lenke til kommentar

Utdrikkingslag inkl mannlig stripper fikk en ny mening når det ble gjort klart til vielse noen meter unna på samme plassen. Måtte selvsagt ta ett par bilder i bredformat som viser stripper in action samt bryllups gjestene som stod feil vei å glisa. Var heldigvis akkurat ferdig og ute av området innen vielsen startet.

Lenke til kommentar

Stemmer T !

Da kan jeg komme med litt mer tilleggsinfo - det er samme laptop jeg rapporterte at PS krasjet på.

 

Om det har noen sammenheng med akkurat denne feilen er jeg usikker på.

 

Foreløpig mulige feilkilder er:

Laptop

Ekstern disk

LR 4

 

Feilen ble først oppdaget etter LR 4 ble installert, og det er derfor den er på lista.

Lenke til kommentar

Stemmer T !

Da kan jeg komme med litt mer tilleggsinfo - det er samme laptop jeg rapporterte at PS krasjet på.

 

Om det har noen sammenheng med akkurat denne feilen er jeg usikker på.

 

Foreløpig mulige feilkilder er:

Laptop

Ekstern disk

LR 4

 

Feilen ble først oppdaget etter LR 4 ble installert, og det er derfor den er på lista.

 

Betyr det at minnekort filene er inntakt og OK ?

Lenke til kommentar

Stemmer T !

Da kan jeg komme med litt mer tilleggsinfo - det er samme laptop jeg rapporterte at PS krasjet på.

 

Om det har noen sammenheng med akkurat denne feilen er jeg usikker på.

 

Foreløpig mulige feilkilder er:

Laptop

Ekstern disk

LR 4

 

Feilen ble først oppdaget etter LR 4 ble installert, og det er derfor den er på lista.

Hardware utenom selve kameraet er høyst sannsynlig ikke kilde til et slikt problem.

Kan ikke tenke meg det kan være noe annet enn kameraet eller mest sannsynlig LR.

Er ikke verre enn å importere til Bridge f.eks. og se om problemet fortsatt er der.

Lenke til kommentar

Sett her også at flere har hatt problemer med siste versjon av LR, men det har vel i hovedsak vært filer fra tidligere versjoner som siste versjon av LR ikke viser likt lenger. Har hatt samme problemet med eldre Nik Capture NX2 (NX1) filer som hentes inn og har endret lys, farger eller rett og slett ikke ser ut lenger.

Lenke til kommentar

Betyr det at minnekort filene er inntakt og OK ?

Filene har vært OK opprinnelig - men har blitt ødelagt en stund etterpå. Mangler backup i enkelte tilfeller; derav et av problemene.

 

Hardware utenom selve kameraet er høyst sannsynlig ikke kilde til et slikt problem.

Kan ikke tenke meg det kan være noe annet enn kameraet eller mest sannsynlig LR.

Er ikke verre enn å importere til Bridge f.eks. og se om problemet fortsatt er der.

Tror ikke på kamera, personlig tror jeg mest på den eksterne disken, eventuellt obskur bug i LR.

 

Det er jo USB3, så det er jo i seg selv en smule suspekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...