Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bommet vel litt på blandingsforholdet, og istemmer at Jameson er godt. Da i moderate mengder.

 

Var forresten en tur Polen i 1988 ,der var vel blandingsforholdet 80% sprit og 20% blandevann, ikke som i Norge 20% sprit og 80% blandevann. Måtte be om mere blandevann for ikke å grine alt for mye på nesen. Forresten så var det stort sett bare Pepsi å blande med, var rimelig lei Vodka og Pepsi etter en uke. Siste dagen kom jeg over et sted som hadde Juice også.

 

1 liter vodka kostet på båten 14 Kr. Og en Taxitur på 45 mil betalte jeg 300 Kr for. Har forandret seg litt siden den gang.

Lenke til kommentar

Var i Gdansk for halvannet år siden, kan ikke si at prisene var direkte avskrekkende da heller. Brukte i underkant av tre tusen kroner på hele turen - inkludert reise (NSB, Ryanair) og tre netter på hostel. Lærte å drikke Wyborowa blandet 50/50 med Baccardi Razz av en halvgærn sunnmøring som var med på turen... Nattåpne spritsjapper er artige. Mener å huske at vi betalte 8-10kr for en halvliter på byen, litt mer for drinker og shots. Kan leve med det.

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje jeg skal gå i skapet og hente fram ett glass med Laphroaig Quarter Cask .. Litt kraftig, men veldig god ;)

 

Skal se på bildene og legge opp ett eksempel etterpå :)

Da har jeg sett litt på ett bilde jeg knipsa på vei hjem. Koverterte det til S/H, men har en fargeversjon også.

Lenke til kommentar

I for one, care less for them. Jeg har problemer med forstå konseptet blandevann. Om du misliker smaken av noe da er det mest logiske la være å drikke det, ikke tilsette såkalt blandevann.

Blandevann er like logisk som saft, øl, vin og rusbrus. Alle tilsatt smak... Eller har jeg misforstått noe :ph34r:

 

Hmm, kanskje jeg skal gå i skapet og hente fram ett glass med Laphroaig Quarter Cask .. Litt kraftig, men veldig god ;)

 

Skal se på bildene og legge opp ett eksempel etterpå :)

Da har jeg sett litt på ett bilde jeg knipsa på vei hjem. Koverterte det til S/H, men har en fargeversjon også.

Stemte akkurat på det i månedstråden :D

Lenke til kommentar

Eller har jeg misforstått noe :ph34r:

 

Ja

Hallo, du kan jo ikke si "ja" uten å si hvorfor :p

 

Eller har jeg misforstått noe :ph34r:

 

Ja

Hallo, du kan jo ikke si "ja" uten å si hvorfor :p

 

Hvis jeg drikker blandevann først, så drikker vodka etterpå, blander jeg da?

Lenke til kommentar

Har gjort noe jeg sikkert kan komme til å angre på. Laget egen side på fjesboka for å vise frem bildene mine. Laster de opp i maks 1024 pixler i lengste side. Litt spennende å se om det er noe interesse for det, tenker spesielt på om det er noen i nærmiljøet mitt som kanskje er interesserte i photoshoot eller noe.

 

Er for morroskyld da så er ikke superseriøst. Litt spent på responsen, men forventer ikke den store pågangen akkurat, hehe.

Lenke til kommentar

Har gjort noe jeg sikkert kan komme til å angre på. Laget egen side på fjesboka for å vise frem bildene mine. Laster de opp i maks 1024 pixler i lengste side. Litt spennende å se om det er noe interesse for det, tenker spesielt på om det er noen i nærmiljøet mitt som kanskje er interesserte i photoshoot eller noe.

 

Er for morroskyld da så er ikke superseriøst. Litt spent på responsen, men forventer ikke den store pågangen akkurat, hehe.

Det kjipe er hvis responsen er laber, da kan humøret og selvtilliten bli ganske forringet ;)

Lenke til kommentar

Det er sant :)

 

Er jo stor konkurranse om oppmerksomheten til folk på facebook, så det må vel egentlig noe ganske spesielt til tror jeg for at folk skal gidde å følge med. Gidder jo ikke trykke "liker" på alt mulig jeg heller.

 

Jeg gir det i hvert fall en sjanse så får jeg se hvor det bærer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...