k-h-s Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen andre som får 404-feilmelding når de forsøker å oppdatere LightRoom til 4.1? Jeg velger å vente litt med å oppdatere for å være sikker at feilene er rettet opp og ingen error kommer når jeg prøver. Blir vell å oppdatere på søndag når bildene fra Kjeller skal ordnes. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg velger å vente litt med å oppdatere for å være sikker at feilene er rettet opp og ingen error kommer når jeg prøver. Blir vell å oppdatere på søndag når bildene fra Kjeller skal ordnes. Nå er det vel slik at 404 feil betyr at LR ikke får kontakt med serveren med oppdateringsfiler, slik at de ikke får lastet ned oppdateringen ... Og det er generelt en dårlig ide å laste ned en oppdatering rett før en skal jobbe med noe viktig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen andre som får 404-feilmelding når de forsøker å oppdatere LightRoom til 4.1? Er vel berre lagt inn feil link. Prøv denne i staden:http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5393 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ble det ingen Junifest i år? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ble det ingen Junifest i år? Jeg har ikke hatt tid til å starte en og ingen adre tok over ... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ok! Jeg kan fikse en. Litt på sparket.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ok! Jeg kan fikse en. Litt på sparket.. Værsågod - det er bare å klippe og lime fra fjorårets. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fikk pakke i posten: Så da er det jo bare å sette igang med seascapes igjen! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Artig, hvor kraftig nd filter er det? Gleder meg til å se hva du får til:) Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er ett 10-stop filter samt en ND-grad 0.9 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Fikk pakke i posten: Så da er det jo bare å sette igang med seascapes igjen! Merke? Er det Big Stopper fra Lee? Kjøpt hvor? Endret 1. juni 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Merke? Er det Big Stopper fra Lee? Kjøpt hvor? Hehe.. Nei, hadde ikke tålmodighet til å vente på Lee Big Stopper - og de jeg fant på e-bay syntes jeg ble for dyre. Det er Formatt/Hitech filtere. Begge to havnet vel på prisen av en Big Stopper tenker jeg. Har såvidt testet det på vei hjem fra jobb nå - førsteinntrykket er at det gir lett litt grønnskjær, men det ser ut til å være enkelt å korrigere. Skal se på bildene og legge opp ett eksempel etterpå Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da er vi snart i full gang med å bekjempe gamle ungdomstraumer. Jameson gir vel ikke særlig cred her, men det er vel en begynnelse 1 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da er vi snart i full gang med å bekjempe gamle ungdomstraumer. Jameson gir vel ikke særlig cred her, men det er vel en begynnelse funker utmerket i Irish coffe. Syns ellers den er for søt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da er vi snart i full gang med å bekjempe gamle ungdomstraumer. Jameson gir vel ikke særlig cred her, men det er vel en begynnelse Vel, de selger over 22 mill. flasker i året så helt ubrukelig er det sikkert ikke Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det med ungdomstraumer er ment helt bokstavelig. Debuterte på ei halvflaske Jim Beam, omtrent ei hallvflaske for mye for en utrent sjel. Gikk langt fra bra. Så derfor trenger jeg en svært myk tilvending. Litt sødme syns jeg er fint. Jeg er Braastadmann. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vel, de selger over 22 mill. flasker i året så helt ubrukelig er det sikkert ikke Nja. Det selges uhorvelige mengder med Smirnoff, noe jeg knappt ville bruke til å vaske bilvinduene med. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 En hel Smirnoff og en halvliter Cola, da er kvelden reddet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Drikker stort sett bare vin eller øl i festøyemed, iallefall før jeg stikker på byen. Har etterhvert funnet ut at det resulterer i vesentlig mindre tilfeller av at jeg drikker alt for mye og sovner før jeg har drukket den første øla på byen. Ellers tar jeg meg gjerne et godt glass whisky i ny og ne. Glad jeg ikke har fått stygga på sånt iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå