Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Noen andre som får 404-feilmelding når de forsøker å oppdatere LightRoom til 4.1?

 

Jeg velger å vente litt med å oppdatere for å være sikker at feilene er rettet opp og ingen error kommer når jeg prøver. Blir vell å oppdatere på søndag når bildene fra Kjeller skal ordnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger å vente litt med å oppdatere for å være sikker at feilene er rettet opp og ingen error kommer når jeg prøver. Blir vell å oppdatere på søndag når bildene fra Kjeller skal ordnes.

Nå er det vel slik at 404 feil betyr at LR ikke får kontakt med serveren med oppdateringsfiler, slik at de ikke får lastet ned oppdateringen ...

 

Og det er generelt en dårlig ide å laste ned en oppdatering rett før en skal jobbe med noe viktig ;)

Lenke til kommentar

Merke? Er det Big Stopper fra Lee? Kjøpt hvor? :)

Hehe.. Nei, hadde ikke tålmodighet til å vente på Lee Big Stopper - og de jeg fant på e-bay syntes jeg ble for dyre.

Det er Formatt/Hitech filtere. Begge to havnet vel på prisen av en Big Stopper tenker jeg.

Har såvidt testet det på vei hjem fra jobb nå - førsteinntrykket er at det gir lett litt grønnskjær, men det ser ut til å være enkelt å korrigere. Skal se på bildene og legge opp ett eksempel etterpå :)

Lenke til kommentar

Drikker stort sett bare vin eller øl i festøyemed, iallefall før jeg stikker på byen. Har etterhvert funnet ut at det resulterer i vesentlig mindre tilfeller av at jeg drikker alt for mye og sovner før jeg har drukket den første øla på byen.

 

Ellers tar jeg meg gjerne et godt glass whisky i ny og ne. Glad jeg ikke har fått stygga på sånt iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...