Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Bieber-fansa i fjortis-gruppa er de mest hysteriske jentungene jeg har sett - de har jo hatt flere demonstrasjontog i Oslo for å få guttungen til Oslo :)

 

Så det er nok en happy gjeng :)

 

Det er et imponerende engasjement de klarer å mobilisere ... om de bare hade brukt det til noe konstruktivt så hadde det vært fint. Håper at ingen blir alvorlig skada på den konserten, jeg synes det virker som arrangørene har vært ganske dårlige til å organisere sanitet og informere politiet.

 

Selv holder jeg meg langt unna hele sirkuset, men jeg fikk nettopp beskjed om at jeg skal ta bilder på Working Class Hero-festivalen her hjemme i Drammen, det blir koselig. Mye bra greier der i år, deriblant kjente saker som Kaizers og Bernhoft. Litt knotete med mange beskjeder og kontrabeskjeder om hvorvidt jeg skal fotografere der, men ser ut som det er i boks nå, så da er det bare å bunkre opp med Delta 3200.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Justin Bieber-snakk her også? Blæ! Jeg håpet dette skulle være frisona mi. Kan vi ikke snakke om noe annet? Været, whisky, den teoretiske forskjellen mellom Leica-er produsert i september '69 og oktober '69. Anything! Må jeg lese EN ting til om Justin "Bleiebarnet" Bieber er det fare for min mentale helse.

Lenke til kommentar

Justin Bieber-snakk her også? Blæ! Jeg håpet dette skulle være frisona mi. Kan vi ikke snakke om noe annet? Været, whisky, den teoretiske forskjellen mellom Leica-er produsert i september '69 og oktober '69. Anything! Må jeg lese EN ting til om Justin "Bleiebarnet" Bieber er det fare for min mentale helse.

 

Hvem er det, en fotballspiller eller noe sånt ?

Lenke til kommentar

Vi kan jo gå gjennom punktene til L4r5 en etter en :p

 

Været er utmerket, lettskyet pent vært med en behagelig temperatur her i Lillehammer hvertfall.

Whisky har jeg i likhet med Killswitch heller aldri likt. Øl, akevit, og et godt glass rødvin er mer min smak. Newcastle Brown Ale er jo namnam..

 

Til punktet om Leica mener jeg at det som er laget i august ´69 er mye bedre en søpla de produserte i september. Oktober derimot er helt ok.

 

Av hensyn til L4r5 mentale helse skal vi ikke diskutere "the one that shall not be named"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir det jo mer whisky på oss som liker stoffet :)

Har blitt en del øl på meg siste tiden da jeg har vært i Helsinki siden fredag - kom hjem i kveld. Var da innom australsk, belgisk, finsk, tjekkisk, og tysk øl :D

 

Pluss en norsk bayer på flyplassen ...

 

Noe jeg ikke prøvde, var denne brusen:

post-126935-0-94604400-1338406858_thumb.jpg

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Sigmaen er toppers. Ikke prøvd boweren, men har hatt litt samyang optikk, og det er samme produsenten. God optikk, men kun manuellfokus. Ikke like viktig på fisheye som på tele, men fokusbekreftelse kan være litt hipp som happ. Gå for sigmaen.

 

 

 

 

:sick:

kjente at jeg måtte kaste opp litt i munnen min når jeg anbefaler sigma til noen.. det ligger langt inne.

 

Edit: Og til Canon får man null og niks fokusbekreftelse med bower/samyang.. ingen tvil om at sigmaen til 700,- mer er ett knallkjøp.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...