Nautica Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kan være greit og utheve fiks'ene, så vi med meget dårlig korttidsminne forstår hva du har fikset uten og måtte lese begge innleggene flere ganger Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du - så dårlig den nye editoren funker med min Desire m/Android 2.3, så er jeg stolt av meg selv som skrev så mye i det hele tatt, jeg! Men - alle punktene ble en god del redigert. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Oy... I kveld tok jeg det beste bildet jeg noensinne har tatt. Er rimelig spesielt å se på det i PP og på facebook. Veldig bra følelse! Pics, or it didn't happen! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Oy... I kveld tok jeg det beste bildet jeg noensinne har tatt. Er rimelig spesielt å se på det i PP og på facebook. Veldig bra følelse! Pics, or it didn't happen! I am free by Langfeldt89, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Strøm er viktig. 1 i kamera og 5 på lading. Dette er forøvrig livet før D800. Jeg får heller legge inn noen pauser. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Dagens nye erfaring: Cava fungerer helt greit, selv om det ikke er nyttårsaften. Men må si jeg foretrekker den halvfulle flaska med portvin jeg fant i skapet bedre. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 ..Og nå er flaska ikke lenger halvfull, men det er til gjengjeld du? 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Snart tom. Burde vel begynne å skrive på reportasjen jeg burde ha skrevet på i hele kveld. Edit: Nå har ikke jeg peiling på portvin, men smaker iallefall helt greit: Endret 27. mai 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Var og tafsa på Fuji X-Pro 1 her om dagen. Jeg greier ikke få kameraet ut av hodet. Det fornuftige hadde vært å kjøpe 24-70L og 70-200/2.8L IS, siden det er objektiver jeg savner i jobbsammenheng. Men så tenker jeg at om jeg skal ha versjon to av de, blir det dyrt uansett. Så da må jeg spare. Men så var jeg dum nok til å begynne å tenke på hva jeg får for utstyret mitt, og tenker at det langt på vei dekker X-Pro 1 med 18mm og 35mm, som strengt tatt er nok til det aller meste jeg tar bilder av - utenom typiske nyhetssaker, hvor jeg uansett skyter fast i dag og savner zoomer. Kanskje bare utsette zoom-kjøp, selge unna canon-utstyr, kjøpe Fuji, tjene opp penger og fikse hus med zoomer senere? Endret 28. mai 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Man kjøper SUV fordi man ikke har råd til Range Rover, og x-pro fordi man ikke har råd til Leica. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har ikke råd til Leica, så da må vel jeg være i rett målgruppe? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Faktisk ganske mange her inne i den kategorien... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sånn går det når man havner på portvin galeien Fordelen med X-Pro 1 kontra det du har i dag, det er vektbesparelsen. Samt at utstyret blir mer diskret. Det kan være verdt det i mange sammenhenger. Men jeg tror du hadde vært mer tjent med å finne en brukt X100 og beholde det du har i dag. 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vi får se. Må vel kanskje helst bare prøve å være fornøyd med det jeg har nå, og tenke på hva som er mest praktisk, kontra hva som virker artigst. Normalzoom og telezoom er jo dødskjedelig egentlig... 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noe morsomt og noe genialt engasjerende http://youtu.be/nzgTM6ArASI http://youtu.be/v46lQYOjJ-4 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gamlinger som blander seg i hva jeg kaster i restavfallet er min absolutte favoritt.... Få et liv! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Noen som har en ide om hvor jeg får kjøpt baller til ballbassenger ? Importør eller grossist, finner bare butikker og det blir relativt dyrt og handle derfra. Eventuell noen som har en korrekt oversettelse til Engelsk. Edit: fant ut hva det engelske navnet er "fun ballz" Endret 29. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er vist ganske dyrt. Langt over 1000 kr/m3 sist jeg sjekket. Prøv ballpoolballs.com Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er vist ganske dyrt. Langt over 1000 kr/m3 sist jeg sjekket. Prøv ballpoolballs.com Ja det er dyrt, men det kan hende at til mitt bruksområde kan det bli en rimelig løsning. Får studere dette nærmere. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skal du heve skip, nå? Det har vært i Donald, så det er ikke mulig å få pantent på det - i alle fall ikke i USA.. http://www.youtube.com/watch?v=4MOJN07XRYw Og - i så fall skal du ha noen som er helt tette - de fleste vanlige har små "pustehuller". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå