Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var og tafsa på Fuji X-Pro 1 her om dagen. Jeg greier ikke få kameraet ut av hodet. Det fornuftige hadde vært å kjøpe 24-70L og 70-200/2.8L IS, siden det er objektiver jeg savner i jobbsammenheng. Men så tenker jeg at om jeg skal ha versjon to av de, blir det dyrt uansett. Så da må jeg spare.

 

Men så var jeg dum nok til å begynne å tenke på hva jeg får for utstyret mitt, og tenker at det langt på vei dekker X-Pro 1 med 18mm og 35mm, som strengt tatt er nok til det aller meste jeg tar bilder av - utenom typiske nyhetssaker, hvor jeg uansett skyter fast i dag og savner zoomer. Kanskje bare utsette zoom-kjøp, selge unna canon-utstyr, kjøpe Fuji, tjene opp penger og fikse hus med zoomer senere?

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

Sånn går det når man havner på portvin galeien :p;)

 

Fordelen med X-Pro 1 kontra det du har i dag, det er vektbesparelsen. Samt at utstyret blir mer diskret. Det kan være verdt det i mange sammenhenger.

 

Men jeg tror du hadde vært mer tjent med å finne en brukt X100 og beholde det du har i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har en ide om hvor jeg får kjøpt baller til ballbassenger ?

 

Importør eller grossist, finner bare butikker og det blir relativt dyrt og handle derfra.

 

Eventuell noen som har en korrekt oversettelse til Engelsk.

 

Edit: fant ut hva det engelske navnet er "fun ballz"

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...