Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt som heter Canon og har L i navnet er som gull med ferske jordbær på.

Med andre ord; veldig, veldig bra bildekvalitet.

gorp: Å kalle L-optikk eksklusiv i dagens marked er litt som å si at BMW er et eksklusivt merke i dag.

Annenhver gadgetfreak og oldemoren deres har L-optikk i dag.

:p

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Haha, forsåvidt, men prisen er fremdeles noe som skremmer vekk de fleste. :p

Haha, forsåvidt, men prisen er fremdeles noe som skremmer vekk de fleste. :p

Kva er billigaste L objektiv som bygger på skikkelig zoom no for tida da? Såg ett til 5000...

Blir vel Canon EF 400mm 5.6 L USM til rundt 11 000kr.

Eller nei.. om du ønsker å zoome er Canon EF 28-300mm L IS USM den billigste superzoomen du får til overkant av 20 000kr.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy.

Hehe, hva skal du bedrive i min fine by da? :)

Bergen Gathering 08. Euopas nest største tricke gathering ^^

Haha, vet du hvor den skal finne sted?

Fysik hallen og viking hallen ellns.

Jeg skal gå for f4 versoenn uten is nå den 25 :D

Endret av Zettec
Lenke til kommentar

Eller nei.. om du ønsker å zoome er Canon EF 28-300mm L IS USM den billigste superzoomen du får til overkant av 20 000kr.

Det er ikke nødvendig å komme med slike forslag til en som ikke vet hva L er. Du får jo meg til å fremstå som en snobbete kødd som ikke gir seriøse råd. En 70-200/4 L koster 5300 på Japan Photo, og er et av de beste kjøpene som kan gjøres. Superskarpt og billig med topp byggkvalitet.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å komme med slike forslag til en som ikke vet hva L er. Du får jo meg til å fremstå som en snobbete kødd som ikke gir seriøse råd. En 70-200/4 L koster 5300 på Japan Photo, og er et av de beste kjøpene som kan gjøres. Superskarpt og billig med topp byggkvalitet.

Jeg svarte på spørsmålet hans. Ser ikke problemet i hva jeg skrev.

Ja, 70-200/4 er et enormt godt objektiv, men det er ikke det billigste objektivet i L-serien hvor telezoom er i fokus.

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaring med en løsning hvor bildemappen og f.eks. lightroom-katalogen automatisk synkroniseres mot både en ekstern disk og en lokal filserver?

Vet ikke helt hva du mener jeg? Sånn som SyncToy for eksempel, har begynt å bruke den, ypperlig

RandiA

Lenke til kommentar

SyncToy fungerer kjempebra så lenge du selv ber den om å synkronisere. Du kan ikke bruke programmet til å speile handlinger, kopiering, sletting og oppdateringer er noe som må gjøres etter man har gjort endringer. Programmet har gjort at jeg tar back-up etter hver shoot, tidligere var det 1 gang per 2. eller 3. måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...