gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Canon sin eksklusive serie for profesjonelle er L-serien. Markert med en rød ring rundt enden av objektivet og teleobjektivene er hvite. Som du ser på bilde under. Endret 8. juli 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Alt som heter Canon og har L i navnet er som gull med ferske jordbær på. Med andre ord; veldig, veldig bra bildekvalitet. gorp: Å kalle L-optikk eksklusiv i dagens marked er litt som å si at BMW er et eksklusivt merke i dag. Annenhver gadgetfreak og oldemoren deres har L-optikk i dag. Endret 8. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kva er billigaste L objektiv som bygger på skikkelig zoom no for tida da? Såg ett til 5000... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Haha, forsåvidt, men prisen er fremdeles noe som skremmer vekk de fleste. Haha, forsåvidt, men prisen er fremdeles noe som skremmer vekk de fleste. Kva er billigaste L objektiv som bygger på skikkelig zoom no for tida da? Såg ett til 5000... Blir vel Canon EF 400mm 5.6 L USM til rundt 11 000kr. Eller nei.. om du ønsker å zoome er Canon EF 28-300mm L IS USM den billigste superzoomen du får til overkant av 20 000kr. Endret 8. juli 2008 av gorpium Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Zoom og tele er to forskjellige ting... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og forskjellen? Er en av de som tar to ulike ting for å vere dei same og lever slik So en enkel forklaring? Men her... https://prisguiden.no/product.php?productId=2829 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Hehe, hva skal du bedrive i min fine by da? Bergen Gathering 08. Euopas nest største tricke gathering ^^ Haha, vet du hvor den skal finne sted? Fysik hallen og viking hallen ellns. Jeg skal gå for f4 versoenn uten is nå den 25 Endret 8. juli 2008 av Zettec Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Blir vel Canon EF 400mm 5.6 L USM til rundt 11 000kr. Eller nei.. om du ønsker å zoome er Canon EF 28-300mm L IS USM den billigste superzoomen du får til overkant av 20 000kr. Det er ikke nødvendig å komme med slike forslag til en som ikke vet hva L er. Du får jo meg til å fremstå som en snobbete kødd som ikke gir seriøse råd. En 70-200/4 L koster 5300 på Japan Photo, og er et av de beste kjøpene som kan gjøres. Superskarpt og billig med topp byggkvalitet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Definisjonen på teleobjektiver er objektiver med lang brennvidde. La oss si rundt 100mm. Zoom er dividenten av lengte brennvidde / korteste brennvidde. En 18-200 11,1x zoom, mens 70-200 har 2,86x zoom. See the difference? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Blir vel Canon EF 400mm 5.6 L USM til rundt 11 000kr. Eller nei.. om du ønsker å zoome er Canon EF 28-300mm L IS USM den billigste superzoomen du får til overkant av 20 000kr. Det er ikke nødvendig å komme med slike forslag til en som ikke vet hva L er. Du får jo meg til å fremstå som en snobbete kødd som ikke gir seriøse råd. En 70-200/4 L koster 5300 på Japan Photo, og er et av de beste kjøpene som kan gjøres. Superskarpt og billig med topp byggkvalitet. Jeg svarte på spørsmålet hans. Ser ikke problemet i hva jeg skrev. Ja, 70-200/4 er et enormt godt objektiv, men det er ikke det billigste objektivet i L-serien hvor telezoom er i fokus. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Bare føler for å dele en liten videosnutt med Hans Bauge. debatterer han om hvalkjøtt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Priceless... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hahahahha, han tok av. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Sjekk resten av debattene. Han tar jo av hver gang. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 her har vi noen som selger hvalkjøtt via rubrikkanonsene, "du ringer, vi bringer." har sett den bilen ett par ganger, usaklig syn. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noen som har erfaring med en løsning hvor bildemappen og f.eks. lightroom-katalogen automatisk synkroniseres mot både en ekstern disk og en lokal filserver? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noen som har erfaring med en løsning hvor bildemappen og f.eks. lightroom-katalogen automatisk synkroniseres mot både en ekstern disk og en lokal filserver? Vet ikke helt hva du mener jeg? Sånn som SyncToy for eksempel, har begynt å bruke den, ypperlig RandiA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Imorgen tar jeg turen innom et par fotobutikker på jakt etter fotosekk til ferien, regner vel med et impulskjøp av den første og beste sekken jeg finner. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 SyncToy fungerer kjempebra så lenge du selv ber den om å synkronisere. Du kan ikke bruke programmet til å speile handlinger, kopiering, sletting og oppdateringer er noe som må gjøres etter man har gjort endringer. Programmet har gjort at jeg tar back-up etter hver shoot, tidligere var det 1 gang per 2. eller 3. måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå