Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: synes selgeren kan konfigurere maskinen til norsk, så en non-nærd som jeg ikke behøver og bruke en tid på å finne ut hvordan man bytter tastatur-språk.

 

På linja nederst, så litt mot høye. Står det NO eller noe annet, trykk på den. Der kan du endre språk.

Hadde bare vært så enkelt, normalt så kunne jeg gjort det og på "NO" kan jeg trykke på "vis språklinjen" og derifra velge tastatur-språk, men Norsk var ikke lagt til der så da måtte jeg fikse det via kontrollpanelet etc.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Vel.. dinside.no er jo alene større enn tek nettverket.. :) og jeg mener at legger du sammen sidene til aller internett så er de større enn Vg.no.. så hvorfor drite i de??

Fordi det står enda mindre nyttig der enn på vg sine sider? Hvis det er mulig da ;)

 

Det er godt at vi er forskjellige da!! Hadde vært en kjedelig verden om vi alle var like.. :)

Lenke til kommentar

Gir beng i de sidene - Diablo 3-loginserverene er jo nede for faen! :@

Det blir vel noe a la et DDOS med alle som prøver å logge inn samtidig akkurat nå.. ;)

Jepp, litt som Altinn når selvangivelsene er ute. Kan jo ikke egentlig scale etter den ene gangen i året det er MASSE folk som skal inn samtidig...

Lenke til kommentar

Er vel bare Canon multiskrivere jeg har hatt god erfaring med, både på stabilitet og starttid.

 

Men den jeg har lyst på blir nok ikke tilgjengelig på minst en måned, så er det noen som kan anbefale en multifunksjon blekkskriver som har dokumentmater og dobbeltsidig utskrift.

Lenke til kommentar

Jepp, litt som Altinn når selvangivelsene er ute. Kan jo ikke egentlig scale etter den ene gangen i året det er MASSE folk som skal inn samtidig...

Bare for å pirke litt, så var vel problemet til Altinn i år faktisk relatert til deres Lastbalanserere og måten Altinn valgte å cache innholdet på. Så ingen feil med selve skaleringen ..

Forøvrig samme type lb'er vi har her på jobben - heldigvis med en annen config ;)

Lenke til kommentar

Du klarer deg vel uten dokumentmater i en måned? I såfall er det bare å kjøpe den rimeligste Canonen som har dobbeltsidig utskrift.

 

Problemet er at jeg må scanne/kopiere rundt 100 dokumenter i nær fremtid, får stikke inn til naboen og gjøre det frem til jeg får en egen, har en multimaskin uten mating nå så klarer meg forsåvidt, men jækla kjedelig og løfte lokket 100 ganger :)

Lenke til kommentar

Fantastisk, kontroll av omsetningsoppgave for termin 2 ga meg stjerne i boka fra skatteetaten og alt var slik det skulle være :)

"Inside-information"!

Stjerne i boka = mistenkelig bra (denne må vi sjekke nærmere i 3.termin - settes på liste for bokettersyn når året er omme.....) :eek: (just kidding...... :rofl: )

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fantastisk, kontroll av omsetningsoppgave for termin 2 ga meg stjerne i boka fra skatteetaten og alt var slik det skulle være :)

"Inside-information"!

Stjerne i boka = mistenkelig bra (denne må vi sjekke nærmere i 3.termin - settes på liste for bokettersyn når året er omme.....) :eek: (just kidding...... :rofl: )

Den "listen" ønsker jeg ikke å komme på.... da har man angst, svette og tårer de neste 10+ årene. Så har vært ekstremt påpasselig med aldri å gjøre noe som er i nærheten av på kanten.

 

Hadde forøvrig 2 år i skatteetaten på 90-tallet, så vet hvordan dette fungerer :)

Lenke til kommentar

 

Hadde forøvrig 2 år i skatteetaten på 90-tallet, så vet hvordan dette fungerer :)

 

Har du en ledig stund så er du hjertelig velkommen hit til litt "bokføring" :)

 

Leverte ut/solgte min første "offisielle" båt-bygg nå i kveld :w00t:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...