Ciryaher Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber med det, og den uken jeg skal ha ferie skal jeg på dedikert fototur til Rondane. Mulig du har sagt det tidligere, men hvor går turen? Jeg var i områdene rundt Rondvassbu for et par dager siden. Mye fint å ta bilde av der, men synd det bare ble et lite kamera med på denne turen. Bildene ble så som så. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Jeg drar som sagt til Danmark i kveld. 20 min. tog og 1t 45m med fly - det er litt greiere det. Musikk på øret og en god bok er medisin for lange togturer. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Ti stille din ***** Oslo-****! Når jeg reiser hjem fra skolen min på østlandet reiser jeg 16 timer med tog, jevnlig. Grrrr.. Søringer.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Hehe, hva skal du bedrive i min fine by da? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 16 timer? Er det uheldig kombinasjon av togbytte, eller er turen Oslo - nordover med en liten svipp innom sør-Sverige? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ahh.. vært hos JP i dag. Testet litt glass, veldig kjekt. Kommer sikkert med noen bilder seinere. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 16 timer? Er det uheldig kombinasjon av togbytte, eller er turen Oslo - nordover med en liten svipp innom sør-Sverige? Moelv-Mosjøen. Lang tur, og et rent helvete. Og jeg betaler normalt rundt 750 kroner hver vei. Jeg -hater- tog. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber med det, og den uken jeg skal ha ferie skal jeg på dedikert fototur til Rondane. Mulig du har sagt det tidligere, men hvor går turen? Jeg var i områdene rundt Rondvassbu for et par dager siden. Mye fint å ta bilde av der, men synd det bare ble et lite kamera med på denne turen. Bildene ble så som så. Vi skal blant annet innom Rondvassbu, helt i starten av turen. Går en trekantrunde, og ender også opp der. Men nå er det meldt regn der hele neste uke, så vi får se hva vi gjør. Jævlig kjipt hvis vi må bli hjemme i hvertfall. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Gratulerer med nytt glass sn0dig! Prøvde meg litt med Canon sin MP-E 65mm f/2.8 i dag. Må si at det er nesten umulig å få et brukbart bilde uten stativ. Husker ikke hvilken forstørrelse dette er, men jeg bevegde meg forbi 1:1. Bilde av teksten på EF 17-40mm f/4L USM for de som ikke ser det. Endret 8. juli 2008 av gorpium Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Da har jeg rundet 2k eksponeringer med D300 Edit: Takk THB btw Marius: Du har hatt det *litt* lengre enn meg da..... Endret 8. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Er over 10k jeg... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Gratulerer med nytt glass sn0dig! Prøvde meg litt med Canon sin MP-E 65mm f/2.8 i dag. Må si at det er nesten umulig å få et brukbart bilde uten stativ. Husker ikke hvilken forstørrelse dette er, men jeg bevegde meg forbi 1:1. Bilde av teksten på EF 17-40mm f/4L USM for de som ikke ser det. I alle fall fin bokeh Edit: Forresten..har ikke sett mye til cruelphotography i det siste. Har han gitt opp akam? Endret 8. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Hehe, hva skal du bedrive i min fine by da? Bergen Gathering 08. Euopas nest største tricke gathering ^^ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nokken som har erfaringer med dette objektivet? Canon EF 70-300 IS USM http://japanphoto.no/product/objektiver/ca...-70-300-is-usm/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg ville heller godt for 70-200L USM uten IS men den har en fast blender på f/. Den du linka til er fra 4-5,6. 70-200 ksoter litt mer mene r en mye bedre investering. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Vil ha mest mulig zoom... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Vil ha mest mulig zoom... Kjøp ett ultrazoom kamera med 20x Edit: Batteri status: 79% igjen, 994 bilder tatt uten lading. Endret 8. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Æ SKAL TE BERGEN 10 juli.!!!!!!! 8 timer med tog jippy. Hehe, hva skal du bedrive i min fine by da? Bergen Gathering 08. Euopas nest største tricke gathering ^^ Haha, vet du hvor den skal finne sted? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Vil ha mest mulig zoom... Det er ikke så veldig stor forskjell på 2 og 300 mm. Men det er stor forskjell i bildekvalitet på L og ikke L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå