Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Jeg vil tro Stavanger har mange flere finere motiver enn Sandnes. Derfor reiser jeg dit.

 

Bor på Jæren, og nå rekker jeg ikke inn til Stavanger til kl 10. Så da blir det Sandnes, har et lite vindu på 8 - 10 minutter for å være der til kl 10.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvordan er det med denne fotovandringen..? Bilder som man har tenkt og sende inn til denne konkurransen.. kan de ha vært publisert tidligere? Kan jeg mao legge ut bilder her, for så å sende ett eller flere av disse inn til konkurransen etterpå?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med denne fotovandringen..? Bilder som man har tenkt og sende inn til denne konkurransen.. kan de ha vært publisert tidligere? Kan jeg mao legge ut bilder her, for så å sende ett eller flere av disse inn til konkurransen etterpå?

For det første så må bildene tas på selve fotovandringen. I tillegg kan det være lurt å la være å legge ut de bildene du sender inn til konkurranse; resten må du gjerne legge ut.

 

Jeg tenkte å lage en egen tråd for alle vandringene i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Joa.. alle bildene er tatt på fotovandringen.. men jeg er usikker på hvilke bilder jeg eventuelt skal sende inn til konkurransen.. Men det er ingen regler som forbyr å legge ut bilder som blir sendt inn til konkurransen??

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått tømt minnekortene etter dagens fotovandring! . Ikke tvil om at det var godt å få et spark i baken og komme seg ut av stolen. Det er noe spesielt med å plutselig være turist i egen by.

Fotovandringen var svært lærerikt. Ikke bare oppdaget jeg nye plasser jeg tidligere ikke hadde besøkt, men det hendte flere ganger at jeg gikk til steder for å se hva det var den forrige fotografen så etter , og tok bilde av. 
Gleder meg allerede til neste års fotovandring :)

Endret av Krølle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Tok ca 250 bilder i dag.. slettet ca 130 på kameraet.. sitter igjen med ca 120 stk.. og av disse føler jeg at 10 - 20 stk er verdige for publisering for andre.. :) Utrolig morsom dag, det var vel en 40 - 50 stk som møtte opp i Sandnes.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...