Paisley Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Garantert. Det hadde ikke blitt særlig til nasjonal fotovandring om det bare var deg som skulle. Haha! Isåfall hadde det blitt en svært så lokal fotovandring Endret 11. mai 2012 av Krølle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Nå er "i morgen tidlig" her, og jeg er klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sitter å vurderer om jeg skal dra til Sandnes eller Stavanger på fotovandringen?? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg vil tro Stavanger har mange flere finere motiver enn Sandnes. Derfor reiser jeg dit. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 vurderte å bli med i stavanger, men så så jeg at fringe sesongavslutningen gikk på tv i går, og er tilgjengelig for nedlasting nå.. så da blir det ikke noe fotovandring for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg vil tro Stavanger har mange flere finere motiver enn Sandnes. Derfor reiser jeg dit. Bor på Jæren, og nå rekker jeg ikke inn til Stavanger til kl 10. Så da blir det Sandnes, har et lite vindu på 8 - 10 minutter for å være der til kl 10.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan er det med denne fotovandringen..? Bilder som man har tenkt og sende inn til denne konkurransen.. kan de ha vært publisert tidligere? Kan jeg mao legge ut bilder her, for så å sende ett eller flere av disse inn til konkurransen etterpå? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Var ganske mange som var med på fotovandring i Lillehammer hvertfall.. Tipper en veldig omtrentlig ca 50 stykk... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Stikker å leker med en russebil m/crew ha en flott lørdag folkens ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan er det med denne fotovandringen..? Bilder som man har tenkt og sende inn til denne konkurransen.. kan de ha vært publisert tidligere? Kan jeg mao legge ut bilder her, for så å sende ett eller flere av disse inn til konkurransen etterpå? For det første så må bildene tas på selve fotovandringen. I tillegg kan det være lurt å la være å legge ut de bildene du sender inn til konkurranse; resten må du gjerne legge ut. Jeg tenkte å lage en egen tråd for alle vandringene i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Joa.. alle bildene er tatt på fotovandringen.. men jeg er usikker på hvilke bilder jeg eventuelt skal sende inn til konkurransen.. Men det er ingen regler som forbyr å legge ut bilder som blir sendt inn til konkurransen?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Nei, det er ingen regler som forbyr deg å legge ut bildene; men det er muligens juyrmedlemmer som er innom og ser de. Er usikker på om det er en fordel. Lenke til kommentar
gulnisse Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hva er egentlig cropfaktoren for de enkleste kompaktkameraene? Vet ikke egentlig om cropfaktor er riktig utrykk, men tenker hvertfall på forholdstallet som brukes for å regne om brennvidder til 35mm ekvivalent Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Da har jeg endelig fått tømt minnekortene etter dagens fotovandring! . Ikke tvil om at det var godt å få et spark i baken og komme seg ut av stolen. Det er noe spesielt med å plutselig være turist i egen by.Fotovandringen var svært lærerikt. Ikke bare oppdaget jeg nye plasser jeg tidligere ikke hadde besøkt, men det hendte flere ganger at jeg gikk til steder for å se hva det var den forrige fotografen så etter , og tok bilde av. Gleder meg allerede til neste års fotovandring Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tok ca 250 bilder i dag.. slettet ca 130 på kameraet.. sitter igjen med ca 120 stk.. og av disse føler jeg at 10 - 20 stk er verdige for publisering for andre.. Utrolig morsom dag, det var vel en 40 - 50 stk som møtte opp i Sandnes.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 50stk pluss/minus synes jeg er bra. Tydelig at det ivrige fotografer utenfor Oslo. Tror det var nærmere 200 i Oslo, fordelt på flere grupper. Har laget en bildetråd for fotovandringen, tenkte det var greit å kunne se de forskjellige bidragene litt samlet. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei, er det noen som vet om et kamera bordstativ elns. slik at kameraet mitt tar seg ut på skrivepulten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Noen fra Bergen som var ute på vandringa i dag? I så fall send meg en PM. Jeg er intr. i en spesifikk hendelse jeg ikke vil dele her. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ble ikke noe fotovandring på meg, betalte oppdrag ble prioritert. Snappet 1800 bilder i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå