ehauger Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 D800 og 6mm Nikkor? Ja, hvorfor ikke? http://nikonrumors.com/2012/05/08/nikkor-6mm-f2-8-fisheye-lens-mounted-on-a-nikon-d800-video.aspx/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er helt klart en feil - lever inn å få fikset på garanti. No kidding Jeg er bare blitt for glad i det, vil ikke gå tilbake til D80/random lånekamera. men tenkte å ta turen innom JP på torsdag. Da er det nok et 18-135 ja. Det er det. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Må være greit å ha med Herkules og F16 når man skal ut å ta bilder! Gleder meg også til de "offisielle"bildene. (null) 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ikke akkurat de letteste rekvisittene å få tak i nei... Skulle gjerne vært ombord på den turen selv, men der er jeg vel ikke akkurat alene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Spennende med den nye monokrome Leica-sensoren! Slipper å miste halvparten av lyset som i en Bayer-sensor, og burde gi heller lite støy - spennende! Artig med X2 også. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Er laser eller blekk-fargeskriver best til kontorbruk, tenker da fremst på pris pr. utskrift samt hastighet og levetid. Endret 10. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Angst, selvsagt når jeg er maks stressa fra før så skal mine venner i skatteetaten kjøre sin rutinemessige kontroll av omsetningsoppgave for siste termin. Slike ting tar fort noen timer. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Småkurant bildeserie. It did a barrel roll. Picz prove it. Me like Endret 10. mai 2012 av H_Treider Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Er laser eller blekk-fargeskriver best til kontorbruk, tenker da fremst på pris pr. utskrift samt hastighet og levetid. Her vil jeg tro det er laser som vinner, må være en grunn til at alle skoler bruker laser til utskrift. Laser er muligens dyrere i innkjøp, men billigere i bruk og høyere hastighet. Endret 11. mai 2012 av k-h-s Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Billige laserskrivere er som regel hverken særlig rimeligere i bruk, eller særlig raskere enn blekkskrivere i samme prisklasse. Fordelen er først og fremst at de er litt enklere. Kvaliteten på bilder kan ikke sammenlignes med det som kommer fra blekkskrivere, så jeg har egentlig problemer med å forstå vitsen med billiglaser. Er du opptatt av hastighet og pris pr ark, da bør du nok over et par tusen. Endret 11. mai 2012 av fototim Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 MÃ¥ være greit Ã¥ ha med Herkules og F16 nÃ¥r man skal ut Ã¥ ta bilder! Gleder meg ogsÃ¥ til de "offisielle"bildene. (null) Kan ikke være lett å skjønne hva jeg skriver... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Billige laserskrivere er som regel hverken særlig rimeligere i bruk, eller særlig raskere enn blekkskrivere i samme prisklasse. Fordelen er først og fremst at de er litt enklere. Kvaliteten på bilder kan ikke sammenlignes med det som kommer fra blekkskrivere, så jeg har egentlig problemer med å forstå vitsen med billiglaser. Er du opptatt av hastighet og pris pr ark, da bør du nok over et par tusen. Enig. Eneste fordelen med laser er at patronene ikke tørker ut ved lite bruk. Til kontorbruk så hadde jeg valgt en rimelig blekkskriver . Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Billige laserskrivere er som regel hverken særlig rimeligere i bruk, eller særlig raskere enn blekkskrivere i samme prisklasse. Fordelen er først og fremst at de er litt enklere. Kvaliteten på bilder kan ikke sammenlignes med det som kommer fra blekkskrivere, så jeg har egentlig problemer med å forstå vitsen med billiglaser. Er du opptatt av hastighet og pris pr ark, da bør du nok over et par tusen. Enig. Eneste fordelen med laser er at patronene ikke tørker ut ved lite bruk. Til kontorbruk så hadde jeg valgt en rimelig blekkskriver . Det er generelt til kontorbruk, blir noen tusen ark i året, må lage brukermanualer samt kopiere div. dokumenter, har vel egentelig sett meg ut en Canon I-SENSYS MF8380CDW FARGE MFP Noen som vet levetiden på utskrifter skrevet ut på laser vs blekk ? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 I tidlegare tider var ikkje blekket vannfast, veit ikkje korleis det er i dag. Men ikkje vannfast blekk og båt er i alle fall ein dårleg kombinasjon. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) I tidlegare tider var ikkje blekket vannfast, veit ikkje korleis det er i dag. Men ikkje vannfast blekk og båt er i alle fall ein dårleg kombinasjon. Er ikke så himla farlig med blekket, verre med papir og vann Skal brukermanualen være motstandsdyktig mot vann må alt lamineres og det gidder ikke jeg og ingen andre produsenter jeg kjenner til heller, normalt så ligger manualen hjemme sammen med resten av papirene så er ikke redd for vann, eventuell så kan jeg selge nye i etterkant Endret 11. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 AP-fotograf Horst Faas er død. Se mange av hans sterke og viktige bilder: http://news.nationalpost.com/2012/05/11/horst-faas-a-vietnam-era-giant-with-a-camera-dead-at-age-79/ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 I tidlegare tider var ikkje blekket vannfast, veit ikkje korleis det er i dag. Men ikkje vannfast blekk og båt er i alle fall ein dårleg kombinasjon. Er ikke så himla farlig med blekket, verre med papir og vann Skal brukermanualen være motstandsdyktig mot vann må alt lamineres og det gidder ikke jeg og ingen andre produsenter jeg kjenner til heller, normalt så ligger manualen hjemme sammen med resten av papirene så er ikke redd for vann, eventuell så kan jeg selge nye i etterkant Vannfast papir? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Da er batteriene ladet og minnekortene tømt. Har noen andre akamister tenkt seg ut i morgen tidlig? Endret 11. mai 2012 av Krølle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Garantert. Det hadde ikke blitt særlig til nasjonal fotovandring om det bare var deg som skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå