Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hva er en snill, kameratslig pris, men ikke gibortpris for et Olympus 40-150mm F/3,5-5,6 (altså gamle versjonen)?

750 kroner?

Godt du sier det. Det var akkurat den prisen vi kind of har blitt enige om. Ville bare sjekke at det ikke var helt på jordet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidenes morsomste; en tilbød meg 9000 for strøkne (= som nye) AF-D 135mm f/2 DC, AF-D 105mm f/2 DC og AF-D 180mm f/2.8. Nypris fotovideo + japanphoto = 28.113,-. Står det snill dumsnill og hyggelig i panna mi?

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Jeg byr 10K.

Det fine er at de står veldig godt; gidder ikke selge om det ikke kommer noe fornuftig. Men jeg er ikke urealistisk heller, tror ikke jeg har gull stående :)

Angst, jeg har fått 20 telefoner, tror jeg skal gi en prisantydning; dette tar jo helt av (flere som "tar hele pakka til 5000"). *slå hode i bordkanten*

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Jeg betalte Kr. 7.000,- for et så og si nytt Nikon 135mm f/2 her for noen uker siden. Det synes jeg ikke var noe upris. Det er jaggu mye frekke folk som kommer med slike skambud som det er å lese om her og hva TGB forteller.

7000 er etter mitt syn en bra pris, så godt kjøp.

Lenke til kommentar

Men jeg er ikke urealistisk heller, tror ikke jeg har gull stående :)

Tja, prisantydningene du har satt kvalifiserer til prisrekord i den øvre enden av skalaen på alle tre, så jeg vet nå ikke helt...

Observerte bruktpriser 180mm 2.8D

Observerte bruktpriser 105 DC

Observerte bruktpriser 135 DC

...men så klart, selger står fritt til å velge selv hva han måtte forlange for å avlevere salgsobjektet :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forøvrig var af-s 24-70mm f/2.8 som ble fikset av Nikon Nordic ble _veldig_ bra. Fokus sitter over helle brennviddeområdet. Faktisk i tvil hvilke av de 2 jeg bør selge, men beholder vel den nyeste.

Lenke til kommentar

Tja, prisantydningene du har satt kvalifiserer til prisrekord i den øvre enden av skalaen på alle tre, så jeg vet nå ikke helt...

...men så klart, selger står fritt til å velge selv hva han måtte forlange for å avlevere salgsobjektet :)

De er 100% strøkne, ikke tegn til bruk på noen av dem. Vi får se, justeres vel ned noe når kjøper skal ha sin lille pruterunde ;-)

Lenke til kommentar

Oppdaterte, var da ikke så langt unna.... Fingeren opp i været. Ingen planer om å legge meg for lavt, jeg må ikke selge. Men litt bortkastet å ha ting stående her.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet objektiv av TGB, han tar vare på optikken. :) Så 100% strøkne stemmer nok.

Det gjør Psilocybe også. Dama kjøpte et 11-18mm fra han for ikke så lenge sida.

Neppe, har aldri hatt 11-18 ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...