Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

God aften godtfolk!

Jeg har nettopp kjøpt meg tokina 16-50 og er knallfornøyd. Skarpeste objektivet i min samling så langt. Virker utrolig solid også kontra andre mer "plastikk" objektiv... ;)

Ble tipset om tamron 17-50, men valgte tokina på magefølelsen og er meget fornøyd med valget... :)

Var i dyreparken i krsand i helga å fikk knipsa litt dyrefoto av litt mindre vanlige dyr for den norske naturen.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sansynlig er det i alle fall.

Det er et par ting som ikke passer med Canon tradisjoner. Bl.a. release datoen - tror heller på en lansering i uke 35.

Jeg synes det virker lite sannsynlig at den ikke har live-view, ettersom alle de andre modellen har fått det nå.

Da tror jeg heller at det er snakk om to modeller, en 5D Mk II som har samme bildesensor som før, men med bedre skjerm og (muligens) innebygget blits, og en ny modell (3D?) som har 16MP og annet snadder. Og den ikke har innebygget blits, men liveview - det er mitt tips.

Tom

Lenke til kommentar
Tror jeg trenger å få meg større skulderveske til kamera nå som jeg får meg 70-200 :ermm:

Tror selve objektivet er lengre enn NG2345 baggen jeg har :thumbdown:

O rly?

Er objektivet lengre enn Canon sin 70-200/2.8?

Her vises det plass til den iallfall, men hvilken størrelse har du på bagen?

Man skulle tro det ville gå med NG2574 ja, men jeg har NG2345.

Dessuten var jeg heldig, så det gikk akkuratt med D300 medpåmontert 70-200 og 17-50 og/eller 90mm makro liggende oppå :)

Lenke til kommentar
God aften godtfolk!

Jeg har nettopp kjøpt meg tokina 16-50 og er knallfornøyd. Skarpeste objektivet i min samling så langt. Virker utrolig solid også kontra andre mer "plastikk" objektiv... ;)

Gratulerer med det jeg tror er et godt valg. Slit an, som de sier i Bergen.

Siden dette er tvillingbroren til mitt Pentax DA* 16-50/2,8 synes jeg det er spesielt interesant hvordan folk utenfor Petnax sfærer ser på det. Så rapporter gjerne mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...