Sveern Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Funker ikke slik med Pink Floyd, må høre hele album Edit: @ Bjørnli Endret 14. april 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Another Brick In The Wall Money Wish You Were Here Hey You Learning To Fly Funker ikke slik med Pink Floyd, må høre hele album Edit: @ Bjørnli Kunne ikke sagt det bedre selv Endret 14. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 til dere pink floyd fans: nevn deres topp 5 eller topp 10 låter a;) De topp tjue plassene er de to låtene Don't Leave Me Now og Comfortably Numb hørt live på Roger Waters' siste turné. http://www.youtube.com/watch?v=qZuEBE9035o http://www.youtube.com/watch?v=hUYzQaCCt2o Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 til dere pink floyd fans: nevn deres topp 5 eller topp 10 låter a;) Alle sammen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Another Brick In The Wall Money Wish You Were Here Hey You Learning To Fly Funker ikke slik med Pink Floyd, må høre hele album Edit: @ Bjørnli Kunne ikke sagt det bedre selv ok da, hvilke album foretrekker dere da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Funker ikke slik med Pink Floyd, må høre hele album Helt rett svar ok da, hvilke album foretrekker dere da? Alle sammen Neida, personlig favoritt er nok Meddle, tett etterfulgt av Animals, Dark side of the moon og Wish you were here. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Og - kjøp Roger Waters' album Amused to Death og In The Flesh - sistnevnte versjonen med både CD og DVD. Også David Gilmours Live at the Royal Albert Hall - Comfortably Numb med Bowie på vokal er verdt prisen alene. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 begynner fra begynnelsen med 1967 - The Piper at the Gates of Dawn like greit jeg;) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Og - kjøp Roger Waters' album Amused to Death og In The Flesh - sistnevnte versjonen med både CD og DVD. Også David Gilmours Live at the Royal Albert Hall - Comfortably Numb med Bowie på vokal er verdt prisen alene. Tiltredes! Amused to Death er etter min mening en av de aller beste album EVER! Er også helt comforable med David Gilmour. Ellers så er jo Shine on You Crazy Diamond en mediativ nytelse på et dedikert anlegg!!! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 En liten brøkdel av kameraene jeg har hatt siden 2005-2006ish Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 til dere pink floyd fans: nevn deres topp 5 eller topp 10 låter a;) Det er så mange gode/fine/utrolige/fantastiske/gromme låter med PF at jeg greier ikke å rangere disse i en 5 eller 10 på topp! Å sette på et album med PF er som å være i nytelseskoma i flere timer/dager/døgn! (Og ja, for å få fullt utbytte så MÅ det høres på et GODT anlegg med GODE høytalere)! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (Og ja, for å få fullt utbytte så MÅ det høres på et GODT anlegg med GODE høytalere)! Og det har vi, selvsagt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Og det har vi, selvsagt Det er ikke kamerautstyret som er det dyre leketøyet hjemme.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er ikke kamerautstyret som er det dyre leketøyet hjemme.. Nei, det vel kona - :dukke raskt: Faktisk så har jeg brukt mer på foto enn stereo de siste 10-12 årene. Kan ha noe med at akustikken i stua er på et nivå som gjør at det ikke er noe vits å oppgradere mere. CD samlinga er forøvrig mer verdt enn stereo-anlegget, fotoutstyret og PC-parken tilsammen. 3 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Pink Floyd ja. Er ikke så fanatisk at jeg må høre albumene i strekk, så jeg kan nok trekke fram noen favorittlåter - selv om det er vanskelig. Pigs (Three Different Ones) Marooned Shine On You Crazy Diamond Learning to Fly Hey You Kan variere litt, men Hey You er iallfall spikret på listen. Vært på to Roger Waters konserter, og er ellers relativt ung til å ha skikkelig tyngde i PF-verden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Pigs (Three Different Ones) Marooned Shine On You Crazy Diamond Learning to Fly Hey You Ingen dum liste det - jeg ville lagt til Comfortably Numb, Echoes og Brain Damage. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jarle Bernhoft i Oslo spektrum unnagjort. Fotomessig kaotisk og hektisk da alt skal gjøres på 10 min, men gøy uansett :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jarle Bernhoft i Oslo spektrum unnagjort. Fotomessig kaotisk og hektisk da alt skal gjøres på 10 min, men gøy uansett :-) Men hvordan var konserten? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jarle Bernhoft i Oslo spektrum unnagjort. Fotomessig kaotisk og hektisk da alt skal gjøres på 10 min, men gøy uansett :-) Men hvordan var konserten? Det lille jeg fikk med meg var veldig bra, måtte løpe for å pushe bilder. Ikke helt ivrig på å laste rett fra kamera på konsertfoto, runde i lightroom pleier være fornuftig Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jarle Bernhoft kommer i fra kommunen min Nittedal. Skal av stor sannsynlighet være med på et intervju med han om kort tid. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå