Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og - kjøp Roger Waters' album Amused to Death og In The Flesh - sistnevnte versjonen med både CD og DVD.

Også David Gilmours Live at the Royal Albert Hall - Comfortably Numb med Bowie på vokal er verdt prisen alene.

Tiltredes!

Amused to Death er etter min mening en av de aller beste album EVER! Er også helt comforable med David Gilmour.

Ellers så er jo Shine on You Crazy Diamond en mediativ nytelse på et dedikert anlegg!!! :dribble:

Lenke til kommentar

til dere pink floyd fans: nevn deres topp 5 eller topp 10 låter a;)

Det er så mange gode/fine/utrolige/fantastiske/gromme låter med PF at jeg greier ikke å rangere disse i en 5 eller 10 på topp!

Å sette på et album med PF er som å være i nytelseskoma i flere timer/dager/døgn! (Og ja, for å få fullt utbytte så MÅ det høres på et GODT anlegg med GODE høytalere)! :dribble:

Lenke til kommentar

Det er ikke kamerautstyret som er det dyre leketøyet hjemme.. :whistle:

Nei, det vel kona - :dukke raskt: ;)

Faktisk så har jeg brukt mer på foto enn stereo de siste 10-12 årene. Kan ha noe med at akustikken i stua er på et nivå som gjør at det ikke er noe vits å oppgradere mere. CD samlinga er forøvrig mer verdt enn stereo-anlegget, fotoutstyret og PC-parken tilsammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Pink Floyd ja. Er ikke så fanatisk at jeg må høre albumene i strekk, så jeg kan nok trekke fram noen favorittlåter - selv om det er vanskelig.

Pigs (Three Different Ones)

Marooned

Shine On You Crazy Diamond

Learning to Fly

Hey You

Kan variere litt, men Hey You er iallfall spikret på listen.

Vært på to Roger Waters konserter, og er ellers relativt ung til å ha skikkelig tyngde i PF-verden.

Lenke til kommentar

Jarle Bernhoft i Oslo spektrum unnagjort. Fotomessig kaotisk og hektisk da alt skal gjøres på 10 min, men gøy uansett :-)

Men hvordan var konserten? ;)

Det lille jeg fikk med meg var veldig bra, måtte løpe for å pushe bilder. Ikke helt ivrig på å laste rett fra kamera på konsertfoto, runde i lightroom pleier være fornuftig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...