tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tror fotoforumet trenger en sticky som forklarer hvorfor sosiale medier er bra greier. Så mange fordommer og feilinformasjon ute og går. Men da må noen lage den. Og så må det komme en god forklaring Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har vurdert å fikse. Men er litt arbeid om man skal forklare godt og enkelt nok. Får se om jeg ikke koker noe i sammen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tallene er fagkoder, FOTO betyr at det er egen opptaksprøve for å komme inn i tillegg til GENS. Sistnevnte er krav om generel studiekompetanse - altså fullført VGS. Så istedet for gode gamle IN101 og MA201 så har de klart å gjøre dette uforstårlig også? Har vurdert å fikse. Men er litt arbeid om man skal forklare godt og enkelt nok. Får se om jeg ikke koker noe i sammen. Nå har jeg tatt på meg "gammel skeptisk gubbe" hatten, men hvis det ikke lar seg forklare på enkel måte, så er det noe muffens på gang. Og jeg har samme holdning til finans-spekalasjoner alle "Terra Spesial". Når forklaringen er omstending, så er det noen skulte agendaer på gang ... 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tror fotoforumet trenger en sticky som forklarer hvorfor sosiale medier er bra greier. Så mange fordommer og feilinformasjon ute og går. Men da må noen lage den. Og så må det komme en god forklaring Skal ikke utfordre deg selv da med å lage den? Iallefall en start av den Finne ut av om disse sosiale medier faktisk er noe i det hele tatt, hoppe ut i det og se hvordan det går! Twitter får du prøve deg på, facebook kan du til nød hoppe over med en personlig profil. Men en tomsi42 foto kan du lage, reklamere og linke til flickr. Evnt bloggen din. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Vel, problemet med feks. Twitter - er at man nesten bare må prøve det for å forstå hvorfor det er genialt. Vanskelig å forklare enkelt med ord, men veldig enkelt å bruke i praksis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Trist dag for alle Commodore Fans - RIP. Jack Tramiel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Skal ikke utfordre deg selv da med å lage den? Iallefall en start av den Min utgave blir enkel. De har for uetiske rettningslinjer, så hold deg unna. Jeg ser nytten, men jeg synes de (særlig Facebook) tar seg til rette i "Terms & Conditions" - noe som jeg finner uetisk og unødvendig. Og det skurrer såpass mye at jeg ikke har noe problemer med å si "Nei takk". Og nå er Instagram smitta også? Endret 9. april 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg blåser i facebook, twitter, etc., de kan jeg holde meg borte fra, men at man må kjøpe seg en smarttelefon "påtvunget?" for og kunne sjekke opp spesifikasjonene på en bil eller kunne lese innholdsdeklarasjonen er uforståelig. Alle skal være hippe for tiden og bruke QR-koder til alt mulig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 QR-koder ser jeg derimot på som et håpløst konsept, som helst ikke burde vært oppfunnet. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Første dag på ny jobb idag, etter 3 uker fri - blir spennende! Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke fant ørepluggene mine så jeg plukka med meg ett par uåpnet Samsung greier jeg fant hjemme. Fantastiske greier, innebygget vokal- og bassfilter! Herlig med mellomtoner i 45 min .. (Tror jeg må leite fra Sure'ene mine når jeg kommer hjem ..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Twitter har jeg enda til gode å se nytten av. Hvis det betyr at jeg begynner å bli gammel, så er det helt ålreit +1 Skjønner ikke hvorfor man skal tilbake til SMS'ens barndom, med kun 160 tegn!? Vel, problemet med feks. Twitter - er at man nesten bare må prøve det for å forstå hvorfor det er genialt. Vanskelig å forklare enkelt med ord, men veldig enkelt å bruke i praksis. Det er bortkastet tid. Har nok med diverse forumer, google+ og tryneboka. Trenger man flere sosiale tjenester?? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen som vet om noen fotobutikker i Orlando, Florida? Ei jeg kjenner skal dit på ferie og tenkte kanskje be ho handle med noe hvis prisen er bedre der. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Helt klart fler her som ikke har sett hvordan twitter fungerer. Helt klar vært et forsøk, er ikke noe i nærheten av denne ansikts boka. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vet det er flere her med veldig bra PC kunnskaper, noen tips på 17" laptop som kan kjøre LR og PS ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvor fort trenger du at det skal gå? Vil tro at de fleste 17" med i7 prosessor, NVidia grafikk og 8GB med minne bør duge noenlunde. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sjekker for ei jeg kjenner, er vel fort som mulig til ingen pris som alltid gjelder ? Sjekker ett par Asus modeller i den gata og vil nok anbefale noe sånt, greit også med ett merke som har ok kvalitet så tingene kan brukes og ikke er guds gave til support og service avdelinga... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sånn - da har man endret "visningsnavnet" så alle profilene mine på (neste) alle sosiale nettsteder (ja, forum er også et sosialt nettsted) samsvarer med hverandre. 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Hvor fort trenger du at det skal gå? Vil tro at de fleste 17" med i7 prosessor, NVidia grafikk og 8GB med minne bør duge noenlunde. 64kb should be enough for everybody! ;-) i7 er håpløst treigt, 8Gb er 100Gb for lite. Poeng: La utviklingen gå sin gang for jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt at noe er godt nok... Når du har 50Mb eller 150Mb per bilde å prosessere, du ønsker noe raskere enn de lobotomerte CPUene tilgjengelige per i dag,,, Sånn - da har man endret "visningsnavnet" så alle profilene mine på (neste) alle sosiale nettsteder (ja, forum er også et sosialt nettsted) samsvarer med hverandre. huh, identitetstyveri ;-) Endret 10. april 2012 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 F**n ta den forbanna møkka oppdateringa av forumet. Er dritt lei av at man må trykke <F5> etter å ha klikket på Post. Nå i tillegg så virker ikke quotation riktig! Lær dere å teste diskuksjon.no!!!!!!!!! I'm out of here... Vet det er flere her med veldig bra PC kunnskaper, noen tips på 17" laptop som kan kjøre LR og PS ? Kjøp stasjonær Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 F**n ta den forbanna møkka oppdateringa av forumet. Er dritt lei av at man må trykke <F5> etter å ha klikket på Post. Nå i tillegg så virker ikke quotation riktig! Lær dere å teste diskuksjon.no!!!!!!!!! I'm out of here... Vet det er flere her med veldig bra PC kunnskaper, noen tips på 17" laptop som kan kjøre LR og PS ? Kjøp stasjonær Knis - vel hun har en kraftig stasjonær til formålet, men er også i en jobb som innebærer at reiser over hele landet inkl mye dødtid på hotellrom, flyplasser m.m. og det er her magisk nok laptopen er tenkt brukt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå