Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff ja, man skal ikke bruke 12 års Whisky til å trøste seg med, er farlig det ;)

Ikke noe galt i det. Ikke før i morgen i hvertfall.

 

Jeg skal prøve å stå opp til fornuftig tid i morgen, så jeg lar Bruichladdich-en være i fred. Sitter med en følelses at den står i ledtog med enkelte tømmermenn ...

 

Kanskje jeg liker å kle meg opp? Don't be a hater.

Kjøpt deg en alternativ kilt?

 

Det funker ikke med KATTEN en gang. Tvillingene synes garantert bare at det er morsomt. :p

Heter de Knoll og Tott?

Lenke til kommentar

Kjøpt deg en alternativ kilt?

På det nuværende tidspunkt har jeg ingen kommentar og kan verken bekrefte eller avkrefte.

*dra en politikervariant*

 

Heter de Knoll og Tott?

Dette trenger dere strengt tatt ikke vite så jeg setter det i spoiler.

 

Sikker på du vil vite? Du blir aldri den samme.

Heeeelt sikker? Siste sjanse.

Testiklene mine heter Knoll og Tott. Den høyre er Knoll og den venstre er Tott

 

 

 

Lenke til kommentar

Tilbake etter tre uker militærøvelse i indre Troms (bilder kommer), og registrerer at mens jeg har vært borte har de som styrer og steller dette forumet innført ett nytt utseende som ser enda jævligere ut enn det de innførte for litt over to år siden. Dette blir jeg rett og slett sjøsyk av å se på, ga opp å prøve å lese meg opp på alle postene som har blitt postet mens jeg var borte fordi det rett og slett svir i øynene på en over gjennomsnittlig erfaren webutvikler. Hvorfor er webdesignere generelt så fæle til å synde mot "if it ain't broke, don't fix it"-filosofien?

Lenke til kommentar

Husker jeg lot den da fire år gamle sønnen til naboen hjemme hos fatters låne Olympusen min mens vi satt og grilla. Han var storfornøyd. Den som var mest bekymret var faren hans tror jeg. Jeg forklarte guttungen at han til en hver tid måtte ha reima rundt nakken, satte den på auto og lot han kose seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg lot den da fire år gamle sønnen til naboen hjemme hos fatters låne Olympusen min mens vi satt og grilla. Han var storfornøyd. Den som var mest bekymret var faren hans tror jeg. Jeg forklarte guttungen at han til en hver tid måtte ha reima rundt nakken, satte den på auto og lot han kose seg.

Om man bare tør stole på dem så leverer dem. Det er også gøy å sende dem ut med kamera i selskap. Morsomt å se bildene de tar. Voksne gjør seg til mens andre barn bare har det gøy.
Lenke til kommentar

Jepp.. det tar tid. De må vokse det av seg. :wee:

Skjer det egentlig før de er tenåringer og sier "Ikkje giddå, tante, eg giddasje sitte her og bli tatt bilde aaav." og holder hånden foran linsen og stuff?

La dem bli vant ved å ta bilder..

 

nevø3: 3-4år

samme nevø: 9år

 

Husker jeg lot den da fire år gamle sønnen til naboen hjemme hos fatters låne Olympusen min mens vi satt og grilla. Han var storfornøyd. Den som var mest bekymret var faren hans tror jeg. Jeg forklarte guttungen at han til en hver tid måtte ha reima rundt nakken, satte den på auto og lot han kose seg.

Har ingen bilder av dem MED kameraet siden de brukte det, men har siden tørket støv av det gamle D50-et og lar dem leke med det. :)

263560_10150305022831760_556641759_9705963_5192172_n.jpg

263714_10150305022726760_556641759_9705960_3748775_n.jpg

265192_10150305034361760_556641759_9706109_401270_n.jpg

270162_10150305023586760_556641759_9705983_1068944_n.jpg

268362_10150305034541760_556641759_9706112_4611219_n.jpg

Lenke til kommentar

Nei, nå etter noen dager på sykehus med en betennelse i det ene øyet merker jeg at jeg begynner å få et litt annet forhold til en del innen foto. Carl Zeiss er nå omtrent entydig med maskiner for undersøkelse av øyet, og Canon 5D m/ 100 mm f/2.8L macro med tilhørende macroblits brukes til nærbilder av såre hornhinner.

I tillegg har tydeligvis "fokusmotoren" i øyet mitt streika midlertidig så her er fokusen ute på tur som det passer seg innimellom.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

 

Testiklene mine heter Knoll og Tott. Den høyre er Knoll og den venstre er Tott

 

Apropos ting vi ikke vil vite ...

 

 

Hvem er lengst og gjør at junior henger mot den siden :p

 

 

Var heldigvis ikke så mye der.

Ikke nå, nei :D

 

Ante ikke at det å døpe kroppsdeler var så populært ? Ei jeg kjenner har ett rack som heter dingle og dangle forøvrig.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager bruker du da foldeskjørt? Virker som en sykt dårlig plan når de er så fæle å stryke.

 

Er det noen som har forslag til hvordan man kan gjøre småbarn MINDRE kameravant? Merker at nevøene kanskje er blitt litt i overkant linselus i det siste. :p

Ta bildet, photoshop klærene rosa (eller annen farge de hater), skriv ut i stort format og heng på veggen.

Vòila!

Dette har jeg prøvd og testet på min egne unger, funker fjell. :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar

 

Testiklene mine heter Knoll og Tott. Den høyre er Knoll og den venstre er Tott

 

Apropos ting vi ikke vil vite ...

 

 

Hvem er lengst og gjør at junior henger mot den siden :p

 

 

Var heldigvis ikke så mye der.

Ikke nå, nei :D

 

Ante ikke at det å døpe kroppsdeler var så populært ? Ei jeg kjenner har ett rack som heter dingle og dangle forøvrig.

 

Mine heter Perle og Bruse :)

Lenke til kommentar

I tillegg har tydeligvis "fokusmotoren" i øyet mitt streika midlertidig så her er fokusen ute på tur som det passer seg innimellom.

Hørtes mildt sagt upraktisk ut.

 

-

Kolbjørn

 

Ganske kjipt periodevis. F.eks. når jeg sitter med kryssord eller bok og alt går fint også plutselig får jeg ikke til å fokusere lenger og bare må vente noen minutter til det går over(Tydeligvis et eller annet inne i øyet som får noen spasmer innimellom)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...