Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

habibi i storgata har sinnsykt god falaffelrull. Try it.

I fra min tid i hovedstaden minnes jeg at denne restauranten ikke hadde det beste renholdet, og mattilsynet var i overkant ivrige på dem en periode iallefall.

Vet ikke hvordan det er der nå, men jeg hadde kollegaer som ble syke av maten der, men jeg unngikk iallefall magetrøbbel de gangene jeg var innom. :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fra min tid i hovedstaden minnes jeg at denne restauranten ikke hadde det beste renholdet, og mattilsynet var i overkant ivrige på dem en periode iallefall.

Vet ikke hvordan det er der nå, men jeg hadde kollegaer som ble syke av maten der, men jeg unngikk iallefall magetrøbbel de gangene jeg var innom. :)

Nja, ikke verre enn de andre kebab/fast food stedene, men de har vært stengt av mattilsynet tidligere. Vil du ha noe som er garantert safe så er vel subway/BK/McD/max det man skal satse på.

Men falaffel'en er sinnsykt god ;)

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller suger den nye versjonen av forumet?

1. Editoren er knøttliten så det er vanskelig å svare på lange poster

2. Velger man full editor så er det ingen Post-knapp!!!!! Samt man bruker en side på noe ala 10 000x 10 000 pixels for å gi en editor på 800x800 pixels.

3. Å lese postene er nå mye mer ubehagelig. Fargevalg, enorme marger etc... er bare helt ræva.

Så fins det er theme som fikser dette, eller er det bare en elendig oppdatering av noe som virket? Slike som prisguide.no sin håpløse oppdatering.

Gud jeg hater oppdateringer som bare gjør ting verre!!!

PS: Kan man ikke teste og fikse ting på en test-server før man påprakker brukerene noe så elendig som dette?

Endret av Epp
Lenke til kommentar

3. Å lese postene er nå mye mer ubehagelig. Fargevalg, enorme marger etc... er bare helt ræva.

Så fins det er theme som fikser dette, eller er det bare en elendig oppdatering av noe som virket? Slike som prisguide.no sin håpløse oppdatering.

Usj, likte ikke oppgraderinga.

Har ikkeno imot litt forandringer, men marger og ALT er liksom så mye større nå, ting tar opp mer plass enn det gjorde før osv., alt skal liksom være så rundt og "stilfult", jeg likte det bedre før, rette skarpe kanter med tynne marger osv.

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

2. Velger man full editor så er det ingen Post-knapp!!!!! Samt man bruker en side på noe ala 10 000x 10 000 pixels for å gi en editor på 800x800 pixels.

PS: Kan man ikke teste og fikse ting på en test-server før man påprakker brukerene noe så elendig som dette?

Prøv et annet skin f.eks. "dynamisk dikusjon.no" og ev. bruk "full editor" ! :)

Lenke til kommentar

Prøv et annet skin f.eks. "dynamisk dikusjon.no" og ev. bruk "full editor" ! :)

Du leste kanskje ikke det jeg skrev? :ermm: I full editor får jeg ingen knapp for å poste innlegget :wallbash::realmad: :nei2:

Liker faktisk nye IP.Board, jeg. Diskusjon/Tek.no/Hardware.no/etc sine særegne tema har bestandig sugd baller. :p

Hvor kan man bytte theme nå? Det var før nedest på sida.

Endret av Epp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Hvor kan man bytte theme nå? Det var før nedest på sida.

Ja.. nederst på sida!! Change Theme er vel rette plassen!!

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer til første uleste post i et topic?

Hver gang jeg åpner en tråd så kommer jeg til første post, ikke første uleste...

Når du peker på en post/emne kan du åpne den i "hurtigvisning" nederst i hurtigvisningsfeltet står det "siste uleste post", knotete men vil nok bli bedre etterhvert som nye skin blir tilgjengelig.

Hvordan kan vi bestemme hvor mange poster som skal vises pr. side ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Du leste kanskje ikke det jeg skrev? :ermm: I full editor får jeg ingen knapp for å poste innlegget :wallbash::realmad: :nei2:

Jo da, hos meg funket det greit i full editor først etter at jeg skiftet skin..... (men ulempen da var at jeg ikke fikk tilgang til tekstbhehandlingsverktøyet med smileys o.a.).... Går seg vel til etterhvert - er jo nesten en regel snarere enn unntaket dette - at ting ikke virker som de skal etter oppgraderinger/endringer/revisjoner o.l.... :dremel::ninja::dontgetit::whistle: (skrevet uten å bruke full editor, men i nytt skin).... :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...