Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Hvor ble det av "dynamisk" mon tro??? (er jo vår snart, og skulle gjerne skiftet skin) :ninja::hmm:

Den ligger under «change theme». Anbefaler deg å ikke bruke dette ennå, da det ser ut som at forumet er på en syretripp.. :)

EDIT: leif was here

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Åhåi, dette var ... nytt!

Huff, ja

Får håpe at man får mulighet til å velge hvor mange poster som skal vises på siden, nå er det jo bare noen få postinger pr.side.

Hvor ble det av "dynamisk" mon tro??? (er jo vår snart, og skulle gjerne skiftet skin) :ninja::hmm:

Den ligger under «change theme». Anbefaler deg å ikke bruke dette ennå, da det ser ut som at forumet er på en syretripp.. :)

EDIT: leif was here

Ingen dynamisk for Akam ennå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@Nautica

Det kommer nok opp etterhvert skal du se. Jeg ser også at de har fjernet skins i fra tidligere i dag, for nå er også «diskusjon.no dynamisk» borte. Og det var et godt theme!

------------

Første dagen på ca 14 dager der jeg er frisk, har nå gått med tidvis manglende stemme, masse grums i halsen, blitt kvalm av å få mat i magesekken samt at har hatt mye luft avgang og tidvis løs mage.

Endelig smiler livet igjen!! Skal bli godt med trening og litt fotogreier fremover.. :)

Lenke til kommentar

Første dagen på ca 14 dager der jeg er frisk, har nå gått med tidvis manglende stemme, masse grums i halsen, blitt kvalm av å få mat i magesekken samt at har hatt mye luft avgang og tidvis løs mage.

Er ikke så ille det, går på antibiotika for tiden, hadde en betennelse i kjeven som gjorde at halve trynet så ut som elefantmannen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@KS

Har det skjedd noe? Nyere forumsoftware og noe annerledes forumtheme. That's it. :) Ser ikke helt det stor «problemet» altså.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Begynner å bli presenil her.. :p For å få ISO 100 på mitt D700 uten å bruke LO1 innstillingen, så kan jeg overeksponere ISO200 med 1 trinn, for så å korrigere dette tilbake i ACR etterpå?? Eller tenker jeg feil som vanlig igjen..? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da tror jeg at du tenker farlig nærme feil fordi du vil vel da lett få utbrente partier. Som ikke lar seg redde.

Forslag til hvordan dette kan løses?? :)

Lenke til kommentar
Begynner å bli presenil her.. :p For å få ISO 100 på mitt D700 uten å bruke LO1 innstillingen, så kan jeg overeksponere ISO200 med 1 trinn, for så å korrigere dette tilbake i ACR etterpå?? Eller tenker jeg feil som vanlig igjen..? :p

Det er akkurat dette kameraet gjør automatisk når du velger LO1.

Tilsvarende, bare med motsatt fortegn, gjelder for Hi-ISO innstillingene.

Lenke til kommentar

Det er en blå prikk (eller et annet ikon) på venstre side for tråden - virker ikke den?

edit: nei - det er visst siste post ...

Den blå prikken tek meg til fyrste uleste.

Takk!

Forslag til god / rimelig lunch i Oslo sentrum etter en liten fotospasertur?

habibi i storgata har sinnsykt god falaffelrull. Try it.

Ligger like ved spaceworld, over gata. Ser suspekt ut, men er ikke det.

Edit: det er ikke restauranten, men fast food sjappa jeg mener, den ligger rundt hjørnet, ved carlings?

Endret av Johnny™
Lenke til kommentar

habibi i storgata har sinnsykt god falaffelrull. Try it.

Ligger like ved spaceworld, over gata. Ser suspekt ut, men er ikke det.

Edit: det er ikke restauranten, men fast food sjappa jeg mener, den ligger rundt hjørnet, ved carlings?

Habibi er bra greier, billig og godt. De har i det minste pusset opp litt. Tidligere var jeg jævla skeptisk. Blei ikke bedre av at de står å tar imot penger også tar på maten din uten hansker eller vask.. Mulig de har skjerpa seg på det også - lenge siden jeg var der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...