Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til har jeg ikke nevneverdig sans for Internet. Fører ikke til annet enn alt for mange mailer og slappe nettaviser med stadig lavere kvalitetskrav, ispedd en god bøtte personangrep. Men sinnet varer sjelden lenge, for rett som det er ramler man over en mann i kilt og Darth Vader-drakt som sykler énhjulssykkel og spiller Star Wars-temaet på sekkepipe:

http://www.youtube.com/watch?v=LdjY6oy4Y2c

Endret av Euklid
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Av og til har jeg ikke nevneverdig sans for Internet. Fører ikke til annet enn alt for mange mailer og slappe nettaviser med stadig lavere kvalitetskrav, ispedd en god bøtte personangrep. Men sinnet varer sjelden lenge, for rett som det er ramler man over en mann i kilt og Darth Vader-drakt som sykler énhjulssykkel og spiller Star Wars-temaet på sekkepipe:

 

 

Edit. ser du fikk fikset den :)

 

post-151946-0-67779700-1331673383_thumb.jpg

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg savner ting som eXcalibur, Xanadu, eXtreme, eXcavator og slikt. Det er jo en verden FULL av muligheter. Pentax Excavator. Canon GeXetreme. Fujifilm Xanadu Pro-2!

 

Og fra fleip til fakta:

Olympus kommer snart med en ny proffmodell: OlymPiX-eL :dribble:laugh.gif:cry: (det har jeg selvfølgelig fra X-files) :yes::ohmy:laugh.gif

Lenke til kommentar

Da har jeg "slengt" meg på denne flickr jeg også, lagde en for en stund tilbake. Den ble ikke brukt da jeg gikk for smugmug den gangen. Var kanskje feil valg og avlsuttet min side der.

 

Så får jeg se om flickr er noe mer passende til mitt bruk eller ikke.

 

http://www.flickr.com/photos/knuthsolberg

 

Har derimot ikke lastet opp noe enda da jeg føler jeg burde sette meg inn i det før jeg roter til altfor mye.

Lenke til kommentar

Du spurte vel ikke samtidig om når de skulle få ut finger'n og komme med brukernes februar bilder?? :p Vi er jo snart i april, så dette burde vel snart komme??

Joda:

 

Jeg holder på med den nå, og skal ha den ferdig så snart som mulig. Dessverre er det et lass som veltes forh0oldvis lett av masse småtuer, siden jeg også er fagredaktør og har masse andre arbeidsoppgaver i tillegg.

 

Are

 

Etter det jeg har forstått så synes redaksjon i Akam at det burde være bildebidrag fra alle dagene i februar og de savner fortsatt bildene fra 30.februar, men så fort de får noen bidrag fra spesifikke dag så lager de en ny bildereportasje :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Lurer på om vi må opprette en egen tråd til redaksjonen, der vi maser på de om artikkelen om «brukernes beste februar bilder». Artikkelen for januarbildene kom ikke for i slutten av februar, og februarbildene kommer tydeligvis ikke før i slutten av mars. Lovlig sent spør du meg..

 

Det er den typen artikler som gjør det interessant å være her, jeg trenger ikke pressemeldinger om Canikon 5Dmk3/D800 mv. Disse finner jeg over alt på nettet uansett..

 

Så kjære redaksjon.. se til å få ut finger'n!!

Lenke til kommentar

Du spurte vel ikke samtidig om når de skulle få ut finger'n og komme med brukernes februar bilder?? :p Vi er jo snart i april, så dette burde vel snart komme??

Joda:

 

Jeg holder på med den nå, og skal ha den ferdig så snart som mulig. Dessverre er det et lass som veltes forh0oldvis lett av masse småtuer, siden jeg også er fagredaktør og har masse andre arbeidsoppgaver i tillegg.

 

Are

 

iStereo: aetius har mye å gjøre vettu, og han må sikkert prioritere som alle andre hva som er best for de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
..han må sikkert prioritere som alle andre hva som er best for de..

 

 

«Best for de» er jo å tilfredsstille oss eller meg. Da det er jeg/dere som gjør Akam.no til det er; med bidrag i tråder, dele ut kunnskap og legge ut sine egne verk. Dette genererer kroner, og trafikk på nettsiden som gjør at de kan få og kreve inn penger i fra sine annonsører. Som igjen betaler lønna til Are og andre i redaksjonen. :)

 

Så på en måte er det vi brukerne som er «sjefen» her og ikke Are & co. :) Forsvinner vi, så forsvinner også Akam.no. ;)

Lenke til kommentar

Da var Canon Powershot s95 bestilt. Sånn går det når stipendet kommer inn og man sitter og savner et lite kjekt kamera å dra med i lomma på ridetur... Så mye for å ikke kjøpe no særlig fotoutstyr på ei stund etter at det har vært handla inn to nye objektiver allerede i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...