Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pft tomsi bare innrøm at du er litt misunnelig siden du må bruke tannbørste når du rengjør sensoren, mens vi andre bruker toalettbørsta !

 

Å sammenligne Canon og Nikon, blir som å sammenligne varm og kald bæsj :p

 

Det lukter dritt åkkesom mener du :)

 

Varmt lukter, er det svinkaldt fint lite.

Lenke til kommentar

Jeg synes synd på alle som ikke vet bedre!

 

Jeg synes også de som bruker de to beste merkene skulle holde seg for god til å krangle om hva som er best, og hva som lukter dårligst.

 

Jeg kjører forøvrig den beste Japanske bilen. En som alltid trekker på 4 hjul.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Pft tomsi bare innrøm at du er litt misunnelig siden du må bruke tannbørste når du rengjør sensoren, mens vi andre bruker toalettbørsta !

Trenger ikke å rengjøre sensoren, jeg - har en selvrensende en :)

 

Dvs - ristende sensor hjelper ikke mot nikotinbelegg som legger seg på sensoren. Så det er kanskje så ikke lurt å handle fra storrøykere ...

Lenke til kommentar

Har et lite problem med at Silver Efex Pro 2 kræsjer cs5 ved oppstart. Jeg har elements 9 også og der funker SEP2 som smør. Noen som har vært borti noe lignende og vet om en fix? Jeg skal sende en mail til NIK også, men tenkte jeg kunne høre her først.

Lenke til kommentar

Hmpf, da ble min dag litt ødelagt.

 

Ringte en redaktør i en avis i nærheten av mitt hjemsted for å høre hva statusen på min søknad som fotografvikar var. Stillingen var besatt av en annen, greit nok tenkte jeg helt til vedkommende i den andre enden var elskverdig nok til å informere meg om at det var hans niese som fikk jobben. Tenker jeg at avgjørelsen dermed ikke var helt fair? Uten tvil.

Lenke til kommentar

Hmpf, da ble min dag litt ødelagt.

 

Ringte en redaktør i en avis i nærheten av mitt hjemsted for å høre hva statusen på min søknad som fotografvikar var. Stillingen var besatt av en annen, greit nok tenkte jeg helt til vedkommende i den andre enden var elskverdig nok til å informere meg om at det var hans niese som fikk jobben. Tenker jeg at avgjørelsen dermed ikke var helt fair? Uten tvil.

Ikke alle som ønsker beste mann/kvinne til jobben. Slik verden fungerer, ingen grunn til å bli skuffet.

 

Edit:

Slik fungerer det i politikken, det offentlige og næringslivet forøvrig i stor grad (finnes unntak). Faktisk også innen foto generelt. Dyktighet og kunnskap om faget bidrar, men alene er ikke det nok - kontaktnett er ekstremt viktig også her. Kjenner man de rette folkene så får man også tilgang til langt mer; selvforsterkende effekt :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Klar over det TGB, men fortsatt surt. Har uansett tilbud om å jobbe foto over sommeren for avisa jeg jobber frilans for nå, så er ingen personlig krise akkurat. Likevel er det surt å ha sommerjobben nesten 1100 km fra hjemstedet dersom jeg skulle ta denne...

beste hevnen er å bli så dyktig at de som ga deg avslag nå angrer på at de gikk glipp av muligheten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...