fo2re Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synes noen burde dra i gang en god gammeldags Nikon vs Canon-flamewar. De var i det minste underholdene. Nikon D3 er designet av Giorgetto Giugiaro * Canon EOS 1D Mark IV Hus av ei kjærring med for trange knestrømper ** * = http://no.wikipedia.org/wiki/Giorgetto_Giugiaro ** = ubekreftet *** = en spøk for de som sliter med sånne begreper Here to serve ! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Å sammenligne Canon og Nikon, blir som å sammenligne varm og kald bæsj 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Å sammenligne Canon og Nikon, blir som å sammenligne varm og kald bæsj Det lukter dritt åkkesom mener du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Foto.no har norges beste forum for fotointerreserte. [flamewar=ON] 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Å sammenligne Canon og Nikon, blir som å sammenligne varm og kald bæsj Jeg foretrekker å bæsje framfor å kaste opp (2/1.6/1.5/etc. crop). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det lukter dritt åkkesom mener du Ja, og så blir jeg møkkete på henda Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Det lukter dritt åkkesom mener du Ja, og så blir jeg møkkete på henda Da har jeg et nytt ordtak til deg "two cam one cup" Endret 13. mars 2012 av Nautica Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Pft tomsi bare innrøm at du er litt misunnelig siden du må bruke tannbørste når du rengjør sensoren, mens vi andre bruker toalettbørsta ! Å sammenligne Canon og Nikon, blir som å sammenligne varm og kald bæsj Det lukter dritt åkkesom mener du Varmt lukter, er det svinkaldt fint lite. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg synes synd på alle som ikke vet bedre! Jeg synes også de som bruker de to beste merkene skulle holde seg for god til å krangle om hva som er best, og hva som lukter dårligst. Jeg kjører forøvrig den beste Japanske bilen. En som alltid trekker på 4 hjul. Endret 13. mars 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 *mumler noe om humor på internett* Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 *mumler noe om humor på internett* Neidaså ikke glem mangel på humor selvsagt ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Pft tomsi bare innrøm at du er litt misunnelig siden du må bruke tannbørste når du rengjør sensoren, mens vi andre bruker toalettbørsta ! Trenger ikke å rengjøre sensoren, jeg - har en selvrensende en Dvs - ristende sensor hjelper ikke mot nikotinbelegg som legger seg på sensoren. Så det er kanskje så ikke lurt å handle fra storrøykere ... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Foto.no har norges beste forum for fotointerreserte. [flamewar=ON] Den var bare teit, ingen som tror på det uans. så blir nok ingen flamewar^^ Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har et lite problem med at Silver Efex Pro 2 kræsjer cs5 ved oppstart. Jeg har elements 9 også og der funker SEP2 som smør. Noen som har vært borti noe lignende og vet om en fix? Jeg skal sende en mail til NIK også, men tenkte jeg kunne høre her først. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har ikke vært borti selv, men mener jeg leste om det en gang, kjører du 64bit? isåfall prøv med 32bit cs5 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hmpf, da ble min dag litt ødelagt. Ringte en redaktør i en avis i nærheten av mitt hjemsted for å høre hva statusen på min søknad som fotografvikar var. Stillingen var besatt av en annen, greit nok tenkte jeg helt til vedkommende i den andre enden var elskverdig nok til å informere meg om at det var hans niese som fikk jobben. Tenker jeg at avgjørelsen dermed ikke var helt fair? Uten tvil. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hmpf, da ble min dag litt ødelagt. Ringte en redaktør i en avis i nærheten av mitt hjemsted for å høre hva statusen på min søknad som fotografvikar var. Stillingen var besatt av en annen, greit nok tenkte jeg helt til vedkommende i den andre enden var elskverdig nok til å informere meg om at det var hans niese som fikk jobben. Tenker jeg at avgjørelsen dermed ikke var helt fair? Uten tvil. Ikke alle som ønsker beste mann/kvinne til jobben. Slik verden fungerer, ingen grunn til å bli skuffet. Edit: Slik fungerer det i politikken, det offentlige og næringslivet forøvrig i stor grad (finnes unntak). Faktisk også innen foto generelt. Dyktighet og kunnskap om faget bidrar, men alene er ikke det nok - kontaktnett er ekstremt viktig også her. Kjenner man de rette folkene så får man også tilgang til langt mer; selvforsterkende effekt Endret 13. mars 2012 av TGB Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Klar over det TGB, men fortsatt surt. Har uansett tilbud om å jobbe foto over sommeren for avisa jeg jobber frilans for nå, så er ingen personlig krise akkurat. Likevel er det surt å ha sommerjobben nesten 1100 km fra hjemstedet dersom jeg skulle ta denne... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Klar over det TGB, men fortsatt surt. Har uansett tilbud om å jobbe foto over sommeren for avisa jeg jobber frilans for nå, så er ingen personlig krise akkurat. Likevel er det surt å ha sommerjobben nesten 1100 km fra hjemstedet dersom jeg skulle ta denne... beste hevnen er å bli så dyktig at de som ga deg avslag nå angrer på at de gikk glipp av muligheten Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Med stor sjanse for å høres veldig cocky ut, så tror jeg de gikk glipp av noe der. Ikke at jeg aner noe om hvor flink denne niesen er, men jeg har ihvertfall fått mye skryt av mine redaktører tidligere, og ble som nevnt tilbudt å jobbe foto for dem i sommer dersom jeg blir værende her i nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå