Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ang størrelsen på bilder, sendte en pm til Aetius like greit jeg, fikk svar:

I realiteten 500 piksler i bredden, uansett antall i høyden.

I praksis vil vi imidlertid helst ha minst 900 piksler i bredden, siden det er mkinstekravet for at vi skal kunen bruke et bilde som ingressbilde og/eller toppartikkelbilde.

Minst like viktig som størrelsen er at det må kunne lagres uten bruk av snipping tool, screendump eller lignende.

Mvh,

Are

Da vet man det^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

ang størrelsen på bilder, sendte en pm til Aetius like greit jeg, fikk svar:

I realiteten 500 piksler i bredden, uansett antall i høyden.

I praksis vil vi imidlertid helst ha minst 900 piksler i bredden, siden det er mkinstekravet for at vi skal kunen bruke et bilde som ingressbilde og/eller toppartikkelbilde.

Minst like viktig som størrelsen er at det må kunne lagres uten bruk av snipping tool, screendump eller lignende.

Mvh,

Are

Da vet man det^^

Du spurte vel ikke samtidig om når de skulle få ut finger'n og komme med brukernes februar bilder?? :p Vi er jo snart i april, så dette burde vel snart komme??

Lenke til kommentar

Åh nei - med ny forumsoftware får jeg ikke både avatar og profilbilde - jeg som sådan lenge har drømt om å lage meg profil-bilde. Og Profil som ikke er å få kjøpt inn Danmark en gang!

Jeg kan starte en innsamlingsaksjon; så kan vi spandere en pakke profil på deg, hvis det røyner på ;)

Lenke til kommentar

Du spurte vel ikke samtidig om når de skulle få ut finger'n og komme med brukernes februar bilder?? :p Vi er jo snart i april, så dette burde vel snart komme??

Joda:

Jeg holder på med den nå, og skal ha den ferdig så snart som mulig. Dessverre er det et lass som veltes forh0oldvis lett av masse småtuer, siden jeg også er fagredaktør og har masse andre arbeidsoppgaver i tillegg.

Are

Lenke til kommentar

Synes noen burde dra i gang en god gammeldags Nikon vs Canon-flamewar. De var i det minste underholdene. ;)

Canon 5D II - EF 35mm f/1.4L - EF 135 f/2L - 430 EX II - Samyang 14mm f/2.8 - Olympus XZ-1 - OM 50mm f/1.8 - OM 75-150 f/4

Alt ovenfor er noe ordentlig dritt :p

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...