Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Håndleddstøtte / strap til Nikon, noen som har erfaring å dele? Har funnet endel på ebay tidligere men vært noe skeptisk til enkelte. Flere sperret for stativfestet og noen så litt småkjipe ut i utførelse.

Ble påminnet på at det var en ting jeg savnet på ferien i fjor sommer da jeg så dette bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor tynt på skylaget være for at det kan være synlig, når det er så kraftig som nå tro? Noen som har noen teorier?

Kjempefine forhold ikveld da ;)

Hehe, typisk :)

Det er visst noe mer på gang... Nytt kraftig nordlys torsdag

Håpe håpe! Det meldes ikke helt overskyet før i 20-21-tida i kveld, så jeg skal følge godt med fra når sola går ned.

Edit: og da er nordlysvarselet oppdatert.

VARSEL OPPDATERT KL 13:15: Høy nordlysaktivitet. I områdene fra Tromsø og sørover til Stad og Dombås vil nordlyset være synlig i senit. Nordlyset vil være synlig på nordhimmelen sørover til Kristiansand og Nord-Jylland.
Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Kjedelig når folk ikke betaler for seg .. Vet noen har spurt her tidligere angående fakturerings program, gratis sådan. Men hvordan forholdet dere til det når folk er treige med å betale etter at avtale er inngått.

Lenke til kommentar

Er det bekjente av deg så plager du vettet av dem i påhør av andre. Eks. Du treffer dem på en uteplass mens de sitter med folk, og da sier du "Så.. du sitter her og drikker opp mine penger?"

Er ideen til en kamerat av meg, han fikk pengene sine etterhvert.

..

Det ser dårlig ut mtp nordlys for meg. Skydekket er tett, selv om dem har varslet "delvis skyet" 66-80% frem til 21-22 i kveld.

Endret av pybalto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bekjente av deg så plager du vettet av dem i påhør av andre. Eks. Du treffer dem på en uteplass mens de sitter med folk, og da sier du "Så.. du sitter her og drikker opp mine penger?"

Er ideen til en kamerat av meg, han fikk pengene sine etterhvert.

Det fungerer jo alltids ovenfor bekjente ;)

Her er det snakk om ett selskap som har videreformidlet ett salg til en bedrift og vi har inngått kontrakt som sier at det er sistnevnte bedrift som skal stå for selve betalingen, slik at jeg har ingen direkte kontaktpersoner der.

Nå avventer jeg litt siden jeg sendte en mail til min kontaktperson idag som skulle sjekke det opp snarest, men hva så hvis det ikke skjer noe? Sende purring direkte til bedriften?

Lenke til kommentar

Kjedelig når folk ikke betaler for seg .. Vet noen har spurt her tidligere angående fakturerings program, gratis sådan. Men hvordan forholdet dere til det når folk er treige med å betale etter at avtale er inngått.

Jeg bruker faktura larsen, funker greit for meg syntes jeg ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg må lese meg opp på nordlys, jeg...

Vært ute flere timer i kveld, og kjørt ganske langt østover for å komme til klarvær, siden det skyet over i Trondheim idet sola gikk ned. Og jeg fant klarvær - men ikke nordlys. Og det enda alle nordlysvarsel, både frem i tid og "her og nå", viste at det var nordlys. Det viser jo fortsatt nordlys - synlig helt ned til midt-Danmark!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...