AVF_Kokken Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Håndleddstøtte / strap til Nikon, noen som har erfaring å dele? Har funnet endel på ebay tidligere men vært noe skeptisk til enkelte. Flere sperret for stativfestet og noen så litt småkjipe ut i utførelse. Ble påminnet på at det var en ting jeg savnet på ferien i fjor sommer da jeg så dette bildet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvor tynt på skylaget være for at det kan være synlig, når det er så kraftig som nå tro? Noen som har noen teorier? Kjempefine forhold ikveld da Hehe, typisk Det er visst noe mer på gang... Nytt kraftig nordlys torsdag Håpe håpe! Det meldes ikke helt overskyet før i 20-21-tida i kveld, så jeg skal følge godt med fra når sola går ned. Edit: og da er nordlysvarselet oppdatert. VARSEL OPPDATERT KL 13:15: Høy nordlysaktivitet. I områdene fra Tromsø og sørover til Stad og Dombås vil nordlyset være synlig i senit. Nordlyset vil være synlig på nordhimmelen sørover til Kristiansand og Nord-Jylland. Endret 8. mars 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjedelig når folk ikke betaler for seg .. Vet noen har spurt her tidligere angående fakturerings program, gratis sådan. Men hvordan forholdet dere til det når folk er treige med å betale etter at avtale er inngått. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Er det bekjente av deg så plager du vettet av dem i påhør av andre. Eks. Du treffer dem på en uteplass mens de sitter med folk, og da sier du "Så.. du sitter her og drikker opp mine penger?" Er ideen til en kamerat av meg, han fikk pengene sine etterhvert. .. Det ser dårlig ut mtp nordlys for meg. Skydekket er tett, selv om dem har varslet "delvis skyet" 66-80% frem til 21-22 i kveld. Endret 8. mars 2012 av pybalto 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 En dårlig dag i PS?? http://www.na24.no/article3351341.ece Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Med det motivet der hjelper ikke Doktorgrad i PS engang... 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 En dårlig dag i PS?? http://www.na24.no/article3351341.ece "— Hvem f... er Paul Bernhard?" http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=3538 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er det bekjente av deg så plager du vettet av dem i påhør av andre. Eks. Du treffer dem på en uteplass mens de sitter med folk, og da sier du "Så.. du sitter her og drikker opp mine penger?" Er ideen til en kamerat av meg, han fikk pengene sine etterhvert. Det fungerer jo alltids ovenfor bekjente Her er det snakk om ett selskap som har videreformidlet ett salg til en bedrift og vi har inngått kontrakt som sier at det er sistnevnte bedrift som skal stå for selve betalingen, slik at jeg har ingen direkte kontaktpersoner der. Nå avventer jeg litt siden jeg sendte en mail til min kontaktperson idag som skulle sjekke det opp snarest, men hva så hvis det ikke skjer noe? Sende purring direkte til bedriften? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjedelig når folk ikke betaler for seg .. Vet noen har spurt her tidligere angående fakturerings program, gratis sådan. Men hvordan forholdet dere til det når folk er treige med å betale etter at avtale er inngått. Jeg bruker faktura larsen, funker greit for meg syntes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 En dårlig dag i PS?? http://www.na24.no/article3351341.ece "— Hvem f... er Paul Bernhard?" http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=3538 En som enten har gjort en middelmådig jobb med plastelina, eller en horribel jobb i photoshop. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Med det motivet der hjelper ikke Doktorgrad i PS engang... Clone stamp - lime inn hodet til en grevling og vips, dobbelt så pen. Trenger ikke en gang brevkurs for å få det til. Endret 8. mars 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tror jeg må lese meg opp på nordlys, jeg... Vært ute flere timer i kveld, og kjørt ganske langt østover for å komme til klarvær, siden det skyet over i Trondheim idet sola gikk ned. Og jeg fant klarvær - men ikke nordlys. Og det enda alle nordlysvarsel, både frem i tid og "her og nå", viste at det var nordlys. Det viser jo fortsatt nordlys - synlig helt ned til midt-Danmark! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei. Lurer litt på om det er en plan om "fester" àla oktoberfesten som var sist - eller tar man dette på sparket dem som bestemmer dette? Jann Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Blir vel sikkert en aprilfest tenker jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det blir april fest - kommer vel info over helgen en gang, tenker jeg. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 en hektisk fotokveld som ble avsluttet med premiere på "Postkort fra Lillebjørn" og party på scenen etterpå (Oslo Nye Teater). Dro hjemmefra kl 7, hjemme igjen 23:45. Føler meg en smule skutt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå: redigere, skrive bildetekster og sende inn bilder? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 awesnes - tomsi42, det høres flott ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå