Rudde Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dette er nettalbumet mitt for kreative bilder, jeg er en nybegynner innenfor fotografering og lurer på om noen kunne gi meg litt feedback om hva som kunne gjøre bildene bedre? Alle bildene er tatt med Canon 550D med EF-S 18-135mm linse - Takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tips til sted man kan bestille visittkort? Ikke vistaprint, og gjerne billig;) Jeg har bestilt meg Moo cards - kanskje ikke de aller billigste, men ikke så alt for dyrt heller. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dette er nettalbumet mitt for kreative bilder, jeg er en nybegynner innenfor fotografering og lurer på om noen kunne gi meg litt feedback om hva som kunne gjøre bildene bedre? Alle bildene er tatt med Canon 550D med EF-S 18-135mm linse - Takk Tror ikke mange gidder å komme med tilbakemelding på et helt album med bilder. Finn et par og post i bildekritikken her på forumet istedet. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tips til sted man kan bestille visittkort? Ikke vistaprint, og gjerne billig;) Jeg har bestilt meg Moo cards - kanskje ikke de aller billigste, men ikke så alt for dyrt heller. Moo cards. var det det het ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dustin solgte tidligere enn ekstern HD kabinett med kortlesere; men jeg finner ikke den igjen når jeg søker på Dustin. Er det noen som har linken fortsatt; eller er det andre som selger slikt i Norge? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Tips til sted man kan bestille visittkort? Ikke vistaprint, og gjerne billig;) Jeg har bestilt meg Moo cards - kanskje ikke de aller billigste, men ikke så alt for dyrt heller. Moo cards. var det det het ja. Det var det ja, takk, skal undersøke det, men må finne ut åssen jeg skal designe kortet mitt nå og hva jeg skal ha på det^^ edit: titta kjapt på de og bestilte free sample fra de Endret 5. mars 2012 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det var det ja, takk, skal undersøke det, men må finne ut åssen jeg skal designe kortet mitt nå og hva jeg skal ha på det^^ Det fine med Moo cards, er at du kan pelle ut bilder fra din egen flickr stream og bruke noen av de. Jeg valgte over 50 forskjellige som jeg synes passet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ok, jeg skal bare ha logoen min og div tekst hadde jeg planer om, men får se hva som skjer, sample er bestilt: We estimate your order will be delivered by Monday 26 March 2012 Heldigvis ikke hastverk for meg med visittkort, men med sample så får jeg jo se forskjellige typer behandling/papir jeg kan ta:) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Wimberley WH200 WIMB HEAD (VERSION II) var en god opplevelse på alt fra 70-200mm Endret 5. mars 2012 av TGB Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 5D Mark III sine raw filer, er ikke lett å få til å redigere disse. Finner ingen som klarer å lese de. Får ikke oppdatert Canon DPP heller. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) 5D Mark III sine raw filer, er ikke lett å få til å redigere disse. Finner ingen som klarer å lese de. Får ikke oppdatert Canon DPP heller. Litt tidlig ennå kanskje? Bare håper Adobe får ut fingeren og støtter D4 før den ruller ut i butikkene, ellers er kamera helt ubrukelig for meg Endret 5. mars 2012 av TGB Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her som har peiling på vector? Har lagd meg en logo og skulle fått gjort det om til vektor, er en veldig simpel logo så er ikke store jobben. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her som har peiling på vector? Har lagd meg en logo og skulle fått gjort det om til vektor, er en veldig simpel logo så er ikke store jobben. Hvor mye betaler du Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 edit: titta kjapt på de og bestilte free sample fra de Det er fint, så slipper jeg og gjøre det Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her som har peiling på vector? Har lagd meg en logo og skulle fått gjort det om til vektor, er en veldig simpel logo så er ikke store jobben. Hvor mye betaler du 10kr? Er vel ikke så stor jobb? jeg har virkelig ikke peil, si ifra hvis du gidder a:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dustin solgte tidligere enn ekstern HD kabinett med kortlesere; men jeg finner ikke den igjen når jeg søker på Dustin. Er det noen som har linken fortsatt; eller er det andre som selger slikt i Norge? Tror du får sende dem en mail Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Samyang med 24mm tilt shift Interessant! 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Så nettopp Psilocybe i en reklame på TV i stad. Grattis med plass i Helstrøms nye galskap Snart blir flytter du deg vel over til kjendis.no. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Samyang med 24mm tilt shift Interessant! Oooh, kanskje endelig T/S til spiselige priser! Ikke utenkelig at det blir kjøp dersom den holder samme kvalitet som de andre Samyang-objektivene... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tenkte akkurat det samme olegunnaro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå