sn0dig Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hehe. Har denne på X100en og denne på FM2en Har den samme som du bruker på FM2 Har du prøvd noen av disse håndstroppene? Kunne vært interessant å prøvd, men er usikker på om det blir slitsomt i lengden. Har ikke prøvd noen av de håndstroppene, men har brukt både canon sin E-1 og nikon sin AH-4. Av de to er nikonen klart best, men begge duger bra. Blir ikke slitsomt, og da snakker jeg av erfaring med 1D MKIII og 17-40 i en hel dag. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har ikke prøvd noen av de håndstroppene, men har brukt både canon sin E-1 og nikon sin AH-4. Av de to er nikonen klart best, men begge duger bra. Blir ikke slitsomt, og da snakker jeg av erfaring med 1D MKIII og 17-40 i en hel dag. Hmm, tror jeg skal se litt mer på ei slik stopp. Takk for infoen! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 I dag 30mil kjøring, 25K fattigere og 9 tonn med maskin rikere Kjøpt 1D og 1200/5.6? 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) I dag 30mil kjøring, 25K fattigere og 9 tonn med maskin rikere Kjøpt 1D og 1200/5.6? Nja, ikke helt, det ble en kantpresse Hadde egentelig kjøpt en men eieren fikk aldri ut fingeren, så jeg kjøpte en annen. Endret 22. februar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skal kjøpe noen graderte ND filtre nå og med det lurer jeg på hva som er mest brukendes av "soft edge" eller "hard edge". Vet at det er hvert sitt bruk og det kommer an på åssen lyset "dimmes" ned mot bakken fra lyskilden. Men hva er greiest i bruk sånn generelt? Kan ikke kjøpe alt på en gang... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har selv soft edge, og det blir for meg for bløt overgang - vil heller ha hard edge. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Selv f. eks til typiske vidvinkel-på-høykant-solnedgangsbilder? Edit* og vil 0.6 grad holde eller bør jeg også ta med 0.9 grad? Starter kit'et til Lee har 0.6 grad hard edge ser jeg. Endret 23. februar 2012 av CFM Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er fasinert over dårlig håndtverk på bilder som det svenske kongehuset pusher ut til verdens media: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg fikk inntrykk av at pressen først skal få ta bilder i mårra og at det der er en privat MMS til familie og venner som glapp til pressen. Mulig inntrykket var feil.. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 beby.bmpHer en flott forstørrelse hentet fra Dagbladet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg fikk inntrykk av at pressen først skal få ta bilder i mårra og at det der er en privat MMS til familie og venner som glapp til pressen. Mulig inntrykket var feil.. Såvidt jeg skjønte, så er det det svenske kongehuset som la det ut på fjaseboka. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er fasinert over dårlig håndtverk på bilder som det svenske kongehuset pusher ut til verdens media: Er vel ett fett med håndverket når motivet er gjemt under dyna Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen flere enn meg som ikke kommer seg inn på Flickr nå ikveld? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Noen flere enn meg som ikke kommer seg inn på Flickr nå ikveld? Ja, er det ikke snakk om at de skal gjøre en større modifikasjon av siden, kanskje det er det som har begynt ? Edit: Kilde 1:43 pm PST: We're having a small hardware hiccup and some servers need to get a gentle massage by our knowledgeable engineers. Apologies for the disruption, we'll keep you posted in this space and it will hopefully not take long. Thanks for your patience. 2:06 pm PST: The servers are still not comfortable, but we're getting closer to finding the source of the lumbago. We'll keep you updated right here, as soon as we know more. 2:14 pm PST: Our chiropractors have found the spot and are applying gentle pressure right now. If all goes well, we should be back shortly. Endret 23. februar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen flere enn meg som ikke kommer seg inn på Flickr nå ikveld? Ja, er det ikke snakk om at de skal gjøre en større modifikasjon av siden, kanskje det er det som har begynt ? Likte ikke det jeg så via dpreview om det nye layouten. Muligens det blir bedre enn det så ut. Håper bare det ikke blir ei hjernedø fjasbok... Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Takk for informasjonen, har ikke fått med meg noe av det der jeg :!: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg fikk inntrykk av at pressen først skal få ta bilder i mårra og at det der er en privat MMS til familie og venner som glapp til pressen. Mulig inntrykket var feil.. Sånn som jeg skjønner det på ei venninne som fløy til Stockholm i morrest, blir det sannsynligvis ikke noe "pressevisning" av ungen, men heller sluppet pressebilder tatt av fotograf innleid av kongehuset. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Egentlig like greit. Familien bør få ørlite privatliv, er jo første barn og alt det der. Fremtidig dronning eller ikke, privatliv er fint de første dagene. 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Egentlig like greit. Familien bør få ørlite privatliv, er jo første barn og alt det der. Fremtidig dronning eller ikke, privatliv er fint de første dagene. Ser for meg et hundretalls gale fotografer med powerblitz. Ville ikke utsatt en unge for noe slikt. Hverken lys eller lyd. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Finnes det noe bevis på at blitser er farlig for spedbarn ? Myten om at synet går i dass hvis man leser i for lite lys er i allefall kun en dårlig myte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå