Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hehe. Har denne på X100en og denne på FM2en :p

 

Har den samme som du bruker på FM2 :) Har du prøvd noen av disse håndstroppene? Kunne vært interessant å prøvd, men er usikker på om det blir slitsomt i lengden.

 

Har ikke prøvd noen av de håndstroppene, men har brukt både canon sin E-1 og nikon sin AH-4. Av de to er nikonen klart best, men begge duger bra. Blir ikke slitsomt, og da snakker jeg av erfaring med 1D MKIII og 17-40 i en hel dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har ikke prøvd noen av de håndstroppene, men har brukt både canon sin E-1 og nikon sin AH-4. Av de to er nikonen klart best, men begge duger bra. Blir ikke slitsomt, og da snakker jeg av erfaring med 1D MKIII og 17-40 i en hel dag.

 

:) Hmm, tror jeg skal se litt mer på ei slik stopp. Takk for infoen!

Lenke til kommentar

Skal kjøpe noen graderte ND filtre nå og med det lurer jeg på hva som er mest brukendes av "soft edge" eller "hard edge". Vet at det er hvert sitt bruk og det kommer an på åssen lyset "dimmes" ned mot bakken fra lyskilden.

 

Men hva er greiest i bruk sånn generelt? Kan ikke kjøpe alt på en gang... :p

Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som ikke kommer seg inn på Flickr nå ikveld?

 

Ja, er det ikke snakk om at de skal gjøre en større modifikasjon av siden, kanskje det er det som har begynt ?

 

Edit: Kilde

 

1:43 pm PST: We're having a small hardware hiccup and some servers need to get a gentle massage by our knowledgeable engineers. Apologies for the disruption, we'll keep you posted in this space and it will hopefully not take long. Thanks for your patience.

 

2:06 pm PST: The servers are still not comfortable, but we're getting closer to finding the source of the lumbago. We'll keep you updated right here, as soon as we know more.

 

2:14 pm PST: Our chiropractors have found the spot and are applying gentle pressure right now. If all goes well, we should be back shortly.

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som ikke kommer seg inn på Flickr nå ikveld?

 

Ja, er det ikke snakk om at de skal gjøre en større modifikasjon av siden, kanskje det er det som har begynt ?

 

Likte ikke det jeg så via dpreview om det nye layouten. Muligens det blir bedre enn det så ut. Håper bare det ikke blir ei hjernedø fjasbok...

Lenke til kommentar

Jeg fikk inntrykk av at pressen først skal få ta bilder i mårra og at det der er en privat MMS til familie og venner som glapp til pressen. Mulig inntrykket var feil..

Sånn som jeg skjønner det på ei venninne som fløy til Stockholm i morrest, blir det sannsynligvis ikke noe "pressevisning" av ungen, men heller sluppet pressebilder tatt av fotograf innleid av kongehuset.

Lenke til kommentar

Egentlig like greit. Familien bør få ørlite privatliv, er jo første barn og alt det der. Fremtidig dronning eller ikke, privatliv er fint de første dagene.

 

Ser for meg et hundretalls gale fotografer med powerblitz. Ville ikke utsatt en unge for noe slikt. Hverken lys eller lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...