Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den som har makten gjør som han vil. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nokon med mad PS-skillz som har lyst å kikke innom BK? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den som har makten gjør som han vil. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Litt mindre relevant: Hemmeligheten bak en god utenrikspolitikk? En pakt med Russland. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ah, 1GB -> 3GB RAM. Det var forskjell det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Helvette! Lysforholdene ute er PERFEKTE, men det blåser altfor mye! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ah, 1GB -> 3GB RAM. Det var forskjell det. 1-2.5 var også stor forskjell Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Om noen tror det regner i Oslo nå, så stemmer det. Om noen tror at lynet slo ned i naboblokka, stemmer det og. Utrolig stilig og litt skremmende. Endret 5. juli 2008 av Eirik_a Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure He is my hero. Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg trodde helten din var PMnormal Og Simon, du trenger ikke skjule deg bak Otto når alle vet at du er en arrogant kødd Endret 5. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Haha! *Hente is og gå ut i sola* Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ¨Det var faktisk opp mot 30 røde og skyfri himmel i sta. Men rundt tolv så kom det noen småmørke skyer som var ladet opp. Snakker jeg om været nå da, flott. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fy faaaaaaen så vaaaaaaaaaaaaaarmt det eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Mine 70 prosent med vann fordamper her jeg sitter... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Kjølig her...... Men helvettes vind ødelegger alt... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure He is my hero. Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg trodde helten din var PMnormal Dersom du kan komme og fange måsene utenfor her er du helten min. Og engangsgrill ordner jeg med. Og Simon, du trenger ikke skjule deg bak Otto når alle vet at du er en arrogant kødd Nuvel. Det er vel å dra det litt langt. Måsene utenfor, derimot, er arrogante kødder. Så om du føler deg småsulten - invitasjonen står. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Forbasket varmt i Bergen også, men jeg må si at det er virkelig deilig med varmepumpe som kan blåse kald luft. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Her er det rundt 30 grader. Ganske chill. Og nordavind som svaler ned. Klager ikke. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det er ikke så varmt her hvor jeg er, dessverre. Veldig kjekt å reise til "kaldere strøk". Som i dette tilfellet betyr Karmøy, faktisk. Kaldere i vannet var det også her. En lei ulempe ved mangelen på fjorder. Endret 5. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Forresten, folk fra Helgeland. Fototreff på Helgelandskysten i løpet av Juli? Mosjøen er et ganske greit sted, kanskje? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Karmøy er deilig i dag, takket være litt havbris. Simon: Hvis slike kulinariske interesser er grunnlaget for at jeg skal være din helt, så avstår jeg fra det. Det er Zettecs helt jeg ønsker å være. Siden du er så opptatt av måkegrilling i Bergen så bør du sjekke opp hvilke medlemmer som var der den aktuelle dagen. Fra mitt to ukers eksil på Karmøy så har jeg mine misstanker om hvem som har en så imponerende skjeggpryd. Jeg kan bare drømme om å få så flott skjegg med min flekkete hårvekst i ansiktet. Men jeg skal innrømme at jeg hadde befatning med med et ganske skittent dyr den dagen også, om enn i bildeform. Og nå bør du tenke på at hvis ikke den saken snart slipper taket, så kommer jeg og spyr utover ditt tastatur i steden. Jeg vet du bor i Sandnessjøen, og det bør ikke bli for vanskelig å finne en nerd uten bart der oppe. You can run, but you can't hide. Gammel kollegialitet holder sikkert til å få hjelp av de lokale dørvaktene til å finne rett tastatur. Og da bør du ha noe skikkelig godt på grillmenyen for å stille min kvalme. Watch out for the barfing mad photographer, boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå