Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.

Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure :dontgetit:

He is my hero.

Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg trodde helten din var PMnormal :(

Og Simon, du trenger ikke skjule deg bak Otto når alle vet at du er en arrogant kødd :tease:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.

Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure :dontgetit:

He is my hero.

Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg trodde helten din var PMnormal :(

Dersom du kan komme og fange måsene utenfor her er du helten min. Og engangsgrill ordner jeg med.

Og Simon, du trenger ikke skjule deg bak Otto når alle vet at du er en arrogant kødd :tease:

Nuvel. Det er vel å dra det litt langt. Måsene utenfor, derimot, er arrogante kødder. Så om du føler deg småsulten - invitasjonen står. ;)

Lenke til kommentar

Karmøy er deilig i dag, takket være litt havbris.

Simon: Hvis slike kulinariske interesser er grunnlaget for at jeg skal være din helt, så avstår jeg fra det. Det er Zettecs helt jeg ønsker å være. Siden du er så opptatt av måkegrilling i Bergen så bør du sjekke opp hvilke medlemmer som var der den aktuelle dagen. Fra mitt to ukers eksil på Karmøy så har jeg mine misstanker om hvem som har en så imponerende skjeggpryd. Jeg kan bare drømme om å få så flott skjegg med min flekkete hårvekst i ansiktet.

Men jeg skal innrømme at jeg hadde befatning med med et ganske skittent dyr den dagen også, om enn i bildeform. Og nå bør du tenke på at hvis ikke den saken snart slipper taket, så kommer jeg og spyr utover ditt tastatur i steden. Jeg vet du bor i Sandnessjøen, og det bør ikke bli for vanskelig å finne en nerd uten bart der oppe. You can run, but you can't hide. Gammel kollegialitet holder sikkert til å få hjelp av de lokale dørvaktene til å finne rett tastatur. Og da bør du ha noe skikkelig godt på grillmenyen for å stille min kvalme.

Watch out for the barfing mad photographer, boy :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...