Trondster Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva - var det ansikter der også? Ja, så sannelig.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Backup er for enkelte like mystisk som hvordan en termostat på en veggovn fungerer for kvinner. Hvis termostaten fungerer på en annen måte for kvinner, vil jeg si at det er ganske mystisk, ja! Endret 13. februar 2012 av C₈H₁₀N₄O₂ 3 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nok ei narkoman syngedame har tatt harpetimer. Hadde hele verden egentlig brydd seg så hadde de hivd hu inn på rehab og hivd nøkkelen for 15 år siden. Vel.. det ser ut som du brydde deg .. iallefall nok til å prøve på en "kul kommentar"? Respektløst, syns jeg. 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da har jeg søkt på Lofoten Folkehøgskole på naturfoto linjen. Håper de har flere plasser igjen. Gleder meg til svar 3 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 This is Nikon Nå skjønner jeg hvorfor Nikon er så populært blandt unge menn Ja for Olympus hadde bare funnet de 12 trærne ++ Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ingen som lærer av andre eller sine egne feil forøvrig. Backup er for enkelte like mystisk som hvordan en termostat på en veggovn fungerer for kvinner. Da har jeg ordnet meg en ordentlig "backup" løsning ved at alle skoledokumenter legges rett i en egen skole dropox. Man lærer av sine feil og må selv svi for de. Blir noe jobb å lage den presentasjonen om kameraets utvikling i fra daguerrotypi til DSLR på 40 min på nytt. Men det var jo et spennende prosjekt og jeg har hele vinterferien på meg, så skal vell klare det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Den amerikanske borgerkrigen - i 3D! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Backup er for enkelte like mystisk som hvordan en termostat på en veggovn fungerer for kvinner. Hvis termostaten fungerer på en annen måte for kvinner, vil jeg si at det er ganske mystisk, ja! Flertallet av de jeg har vært borti skjønner iallefall ikke tallenes funksjon, kun MAX... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 «The two most beautiful things in life are a ship under sail and a woman in love. Be their master, and they will guard you faithfully. Be weak, and they will surely take you to hell. And if to hell I must go, then give me a ship!» Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nok ei narkoman syngedame har tatt harpetimer. Hadde hele verden egentlig brydd seg så hadde de hivd hu inn på rehab og hivd nøkkelen for 15 år siden. Vel.. det ser ut som du brydde deg .. iallefall nok til å prøve på en "kul kommentar"? Respektløst, syns jeg. Du får mene hva du vil selvsagt, er selvsagt trist at slikt skjer, men burde vel være mildt sagt mulig å gitt hu hjelp ? Dette burde vel ikke komme som noen bombe med den livsstilen hu la om til etter at hu giftet seg. Michael Jackson er vel også ett glimrende eksempel på hva rikdom og kjendisstatus gjør med folk som ikke er født inn i en slik verden, og dette kommer garantert til å skje igjen og igjen så lenge kjendiser omgitt av YES folk som bare eksisterer i omgangskretsen fordi de er rike og berømte. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ett lite spørsmål til Akamfolket. Jeg skal flytte til Trondheim til høsten for å videreutdanne meg - så jeg lurer litt på hvordan er foto miljøet der nede? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg vet at det finnes en studentfotoklubb som er aktiv - var et jævla styr* å få tak i bilder fra de til en sak om UKA11 jeg gjorde mens jeg hadde praksis i Byavisa. Ellers er det vel også en gjeng fra akam.no-forumet som pleier å møtes en gang i måneden. Tror det er første lørdag hver måned, om jeg ikke husker feil. *) Det er ikke alle som har oppdaga viktigheten av å ha godt tilgjengelige pressebilder... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ett lite spørsmål til Akamfolket. Jeg skal flytte til Trondheim til høsten for å videreutdanne meg - så jeg lurer litt på hvordan er foto miljøet der nede? Du kan følge med litt aktivt i tråden "fototreff i Trondheim", så du blir litt kjent med gjengen, alltid koselig å gå en stress-fri tur med andre fotoamatører Endret 13. februar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ett lite spørsmål til Akamfolket. Jeg skal flytte til Trondheim til høsten for å videreutdanne meg - så jeg lurer litt på hvordan er foto miljøet der nede? Du kan følge med litt aktivt i tråden "fototreff i Trondheim", så du blir litt kjent med gjengen, alltid koselig å gå en stress-fri tur med andre fotoamatører Takker for det ole og Nautica. Skal holde følge med den å bli bedre kjent ja. Også siden man blir boende der nede i minimum 4 år og kanskje flere når endt utd er ferdig. Endret 13. februar 2012 av Jann. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Både olegunnaro og Nautica har rett. Første lørdag hver måned, og linken var korrekt. Av rene klubber her i byen, så er det også Trondhjems kameraklubb. Tror det er flere miljøer også, men jeg vet ikke noe om dem, da jeg konsentrerer meg om Akam-treffene. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) .... , men burde vel være mildt sagt mulig å gitt hu hjelp ? Uten samtykke fra den som "eier" problemet, så er desverre ofte umulig å hjelpe. Dette både ut fra et reint juridisk synspunkt, men òg i forhold til det meste som gir mening av behandlingsmetodikk. Behandling uten frivillighet funker som regel særdeles dårlig. Dette med å være omgitt av ja-mennesker som ikke hjelper blir ofte trukket fram i slike sammenhenger. Det har nok ofte lite eller intet med saka å gjøre. (skrevet på generelt grunnlag, Houston og Jackson har jeg egentlig lite kjennskap til) Endret 13. februar 2012 av fototim 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Både olegunnaro og Nautica har rett. Første lørdag hver måned, og linken var korrekt. Av rene klubber her i byen, så er det også Trondhjems kameraklubb. Tror det er flere miljøer også, men jeg vet ikke noe om dem, da jeg konsentrerer meg om Akam-treffene. Høres flott ut. Blir vell akam jeg forholder meg til som jeg har gjort lenge, ingen grunn til å slutte med det. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 .... , men burde vel være mildt sagt mulig å gitt hu hjelp ? Uten samtykke fra den som "eier" problemet, så er desverre ofte umulig å hjelpe. Dette både ut fra et reint juridisk synspunkt, men òg i forhold til det meste som gir mening av behandlingsmetodikk. Behandling uten frivillighet funker som regel særdeles dårlig. Dette med å være omgitt av ja-mennesker som ikke hjelper blir ofte trukket fram i slike sammenhenger. . Familien kan rettsfeste at en person trenger hjelp, men med så mye penger involvert ville nok advokatene holdt på i årevis for å melke mest mulig ut av kua, så utfallet vill sikkert blitt det samme. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nok ei narkoman syngedame har tatt harpetimer. Hadde hele verden egentlig brydd seg så hadde de hivd hu inn på rehab og hivd nøkkelen for 15 år siden. Vel.. det ser ut som du brydde deg .. iallefall nok til å prøve på en "kul kommentar"? Respektløst, syns jeg. Du får mene hva du vil selvsagt, er selvsagt trist at slikt skjer, men burde vel være mildt sagt mulig å gitt hu hjelp ? Dette burde vel ikke komme som noen bombe med den livsstilen hu la om til etter at hu giftet seg. Michael Jackson er vel også ett glimrende eksempel på hva rikdom og kjendisstatus gjør med folk som ikke er født inn i en slik verden, og dette kommer garantert til å skje igjen og igjen så lenge kjendiser omgitt av YES folk som bare eksisterer i omgangskretsen fordi de er rike og berømte. Edit: selvsensur.. Endret 13. februar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det som iriterer meg mest er norske mediers overfokusering på dødsfall av kjendiser - jadda, det er trist osv., men én artikkel holder. Kunne vært interessant med litt mer stoff om situasjonen i Hellas feks. - men som alltid er Twitter mest oppdatert på sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå