tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er mye lettere å skrive om hvor lei seg man er i avisa i etterkant isteden. Begynner vel å bli noen år siden dama gjorde noe annet enn å ta dop og få juling av mannen vel? Fikk inntrykk at det var slutt på det siste, men hun hadde begynt med det første igjen etter en tørrlagt periode. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Dokumentar/foredrag om W. Eugene Smith, absolutt verdt ein kikk. Mykje anna bra på denne sida óg. http://www.americansuburbx.com/2010/03/asx-tv-w-eugene-smith-the-life-and-work-of-photographer-w-eugene-smith-2010.html Interessant foredrag; men ikke verdens beste foredragsholder - litt mye eh, um, pause, hmm. Kjente igjen flere bilder. Og som du nevnte - mye annet bra der også. Endret 12. februar 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har hivd inn en knapp i fra Blogglisten. Denne gjør at man kan «like» bloggen min. Men når jeg ser på topplisten av blogger der, så er det bare små teenage bimboer som skriver og tar bilder med iPhone av sine «kule» klær og 15 cm høyhælte sko. Dette er også fremtredende for fotokategorien også.. og som «en gammel bleikfeit gubbe» som tar 100% bedre bilder på en dårlig dag enn bimboene, så får jeg vel tommelen ned.. Er det noe bedre at gamle bleikfeite gubber blogger enn teenage bimboene? Apropos gamle bleikfeite gubber og blogger. Har selvfølgig en blogg, jeg også. Men jeg hoster den selv og dermed automatisk øverst på topplisten. Alltid Lenke til kommentar
Epp Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Apropos gamle bleikfeite gubber og blogger. Har selvfølgig en blogg, jeg også. Men jeg hoster den selv og dermed automatisk øverst på topplisten. Alltid Er den like oppdatert som signaturen din? Trenger en tidsmaskin for å bli med på Københavnturen Endret 12. februar 2012 av Epp 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Er den like oppdatert som signaturen din? Trenger en tidsmaskin for å bli med på Københavnturen Litt mer oppdatert enn signaturen, der har jeg postet noe i år (En Godt nytt år hilsen). Vi kan jo alltids ta en tur til København i år også ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Statistiske unbderfundigheter blir lett misforstått overtro. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg er på jakt etter en BILLIG blitz som jeg skal bruke trådløs med mine Cactus v4 radiotriggere, er http://www.gadgetinfinity.com/yongnuo-manual-flash-yn560.html noe tess? Jeg trenger jo ikke TTL greiene da jeg må kjøre alt manuelt pga cactus v4'n uans. btw, tenkte også å kjøpe noe slikt: http://gadgetinfinity.com/gamilight-portable-soft-box-sqaure-43.html eller http://www.gadgetinfinity.com/foldable-soft-box-for-portable-flash-60cm-x-60cm.html fant http://www.ebay.com/itm/YN-565EX-Flash-Speedlite-Canon-5DII-7D-30D-50D-60D-/160663241426?pt=Digital_Camera_Flashes&hash=item25684682d2 nå, men finner ikke noe hos gadgetinfinity om cactus v4 støtter den, men har maila de og spørr nå, virker som den er hakket bedre enn den 560'n Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tilbake fra nordlysjakta i Tromsø, dette var det nærmeste jeg kom bilde av nordlys; (innser at jeg selvsagt burde ha funnet et eksemplar av avisa Nordlys i stedet) Skikkelig bomtur fotomessig med andre ord. Så noen stjerner i ca. fem minutter i går kveld og øynet et lite håp, men så kom skyene og snøen tilbake igjen. Fikk heller ikke tatt noen særlig "vanlige" landskapsbilder da det enten regnet, sluddet eller snødde stort sett hele tiden. Men da ble det desto mer tid med familien der oppe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (innser at jeg selvsagt burde ha funnet et eksemplar av avisa Nordlys i stedet) Jeg vil nå si at det at du ikke en gang har et bilde av avis Nordlys sier alt om den turen. Så det ble helt riktig med Byavisa Tromsø for min del. Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Statistiske unbderfundigheter blir lett misforstått overtro. Ikke noen scoring-kanon da. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (innser at jeg selvsagt burde ha funnet et eksemplar av avisa Nordlys i stedet) Jeg vil nå si at det at du ikke en gang har et bilde av avis Nordlys sier alt om den turen. Så det ble helt riktig med Byavisa Tromsø for min del. Bedre lykke neste gang. Hehe, sant nok. Blir nok flere sjanser ja. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Registrerer at Erik Faarlund har blitt ansatt som redaktør i Fotomagasinet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Registrerer at Erik Faarlund har blitt ansatt som redaktør i Fotomagasinet. Et tegn på at de satser? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Et tegn på at de satser? Det kan se slik ut. Når jeg ser på oversikten på siste artikler hos de kommer alle fra Faarlund faktisk. Men, dette blir litt for FotoVideo for meg. Flere av artiklene er grei lesing, men reklame for seg selv over hele nettsiden (i tillegg til ett litt vel kjedelig design) ødelegger. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nok ei narkoman syngedame har tatt harpetimer. Hadde hele verden egentlig brydd seg så hadde de hivd hu inn på rehab og hivd nøkkelen for 15 år siden. Den enes død den andres brød, iTunes har vissnok øket sangprisene betraktelig etter at det ble kjent at hu daua. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 This is Nikon Nå skjønner jeg hvorfor Nikon er så populært blandt unge menn Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Personlig greier jeg helt fint å identifisere pupper uten hjelp fra kameraet - det kan dog være værre å holde styr på alle hodene noen ganger... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Backup er veldig viktig... Like viktig på skoledokumenter som det er på bilder, dagens læring! :cry: Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ingen som lærer av andre eller sine egne feil forøvrig. Backup er for enkelte like mystisk som hvordan en termostat på en veggovn fungerer for kvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå