IceFox Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er godt i gang, jeg! Bildetråden fra Oslo-treffet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der Angående dette; må gjerne komme innom og hilse på, evt si unnskyld Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 snOdig: Du har ett par heite koleger på JP Sandnes! Forstår godt hvis du trives der Angående dette; må gjerne komme innom og hilse på, evt si unnskyld haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Sn0dig: Er det slik at dere setter litt av prisene selv? La oss si at noen skal kjøpe utstyr til f.eks 5k, og det er mye forskjellig, så får man litt avslag? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sn0dig: Er det slik at dere setter litt av prisene selv? La oss si at noen skal kjøpe utstyr til f.eks 5k, og det er mye forskjellig, så får man litt avslag? Nja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Vært offer for det tidligere Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning. Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din Edit: her ble de mye feil, drit i det Endret 5. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning. Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din Vær en mann og kom inn og si unnskyldning du. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nå er du på dypt vann, Vegard. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nå er du på dypt vann, Vegard. Vet det, glad jeg skal på ferie Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Haha, feig faen! Nå har du fått muligheten til å gjøre inntrykk her, aldersforskjell? Om ikke kan du jo legge ann på henne "Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pix or gtfo. Morn dudes and dudettes. Fint vær i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 "Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi Jeg vil nok ikke anbefale Adam Sandler sine rollefigurer som utgangspunkt hvis du skal gøre en god figur ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste. Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Haha, jeg syns han er konge, bruk mange av hans sitater opp gjennom åra i det siste.Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure He is my hero. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bare synd ikke alle har sett filmene, så mange blir sure Du har ikke tenkt over at de blir sure, nettopp fordi de har sett filmene hans Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, da er det jo bare morro, at en slik setting passer... or not? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Personlig foretrekker jeg å sitere Otto von Bismarck. Men Bismarck var ikke spesielt ydmyk, så jeg fremstår ofte som litt arrogant. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Personlig foretrekker jeg å sitere Otto von Bismarck. Men Bismarck var ikke spesielt ydmyk, så jeg fremstår ofte som litt arrogant. Tror nok en smule arroganse var nødvendig for at han skulle få til det han fikk til. Har du store ambisjoner, Simon Aldra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå