Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P

Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning.

Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din :p

Edit: her ble de mye feil, drit i det

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
haha, hvis du fikser rabatt på kulehode:P

Thya ble litt lei seg for at du ikke kommenterte hvor flink hun var i jobben sin, men gikk rett på å kommentere hvor hot hun var, så jeg synes du skylder henne en unnskyldning.

Slik er det da i en mannsdominert verden, og spesielt på internett. Men ja, hun var nok flink. Offisiel unnskyldning: Unnskyld Thya. Du er meget dyktig i jobben din :p

Vær en mann og kom inn og si unnskyldning du.

Lenke til kommentar

Haha, feig faen! :p

Nå har du fått muligheten til å gjøre inntrykk her, aldersforskjell? Om ikke kan du jo legge ann på henne ;)

"Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi :D

Lenke til kommentar
"Beklager at jeg var en dust tidligere, det er bare så vanskelig å gjøre rett når jeg holder på å eksplodere i buksa" - Tatt fra en film jeg så tidligere på Tv3. Adam Sandler som skulle i sinne-terapi :D

Jeg vil nok ikke anbefale Adam Sandler sine rollefigurer som utgangspunkt hvis du skal gøre en god figur ...

Tom

Lenke til kommentar
Personlig foretrekker jeg å sitere Otto von Bismarck. Men Bismarck var ikke spesielt ydmyk, så jeg fremstår ofte som litt arrogant.

:whistle:

Tror nok en smule arroganse var nødvendig for at han skulle få til det han fikk til.

Har du store ambisjoner, Simon Aldra? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...