Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

y0u n33d t0 g3t 4 l1f3

Jeg skal jobbe på sandnes i morra, tipper dere er misunnelige... :roll:

Hvis JP Sandnes er ubetjent i morgen, er sn0dig på bakrommet med jentene ;)

Jeg har nok allerede dame, trenger ikke flere ;)

Edit: Fornøyd med D200en så langt Thewiz?

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
y0u n33d t0 g3t 4 l1f3

Husk, det er farlig å blande privatliv og jobb ;)

Lenke til kommentar
y0u n33d t0 g3t 4 l1f3

Husk, det er farlig å blande privatliv og jobb ;)

Lenke til kommentar
Og jeg har fått ny mobil - HTC Touch Diamond... så er det å bruke de neste 6 månedene på å lære seg å bruke greiene. Så kan du ta deg f*** på at den blir ødelagt :)

Er den treg? Mener jeg leste at man skal ha tolmodighet med den telefonen. Ting tar tid med andre ord.

Nei, har ikke merket noe spesielt til det egentlig. Men jeg har bare fikla med den siden i går - at ting går tregt så langt skylder jeg på at jeg ikke har lært meg triksa ennå.

Det er ikke en Nokia 1610 for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Jeg blir litt bekymret når jeg leser de siste sidene, men til slutt så finner jeg ut at det ikke er noe å bry seg med. Jeg husker jo hvordan det var for meg selv. Interessen for imponerende utstyr avtok først etter at to, tre dusin kvinner var lagt bak meg. Så det kommer en dag når dere også får roen på å jobbe med tilgjengelig utstyr :p

Hvis dere bare klarer å skjule nerdenaturen deres litt bedre, he he. Ellers blir det et evigvarende fenomen for en del av klikken.

+++ Vi vet jo at ikke er alle her har samme interesse for kvinner. Når skal vi få en lignende reaksjon på den deilige kisen i de trange jeansa, bak disken på Elite Foto i Øvre Landskred Center? Regnbueflagg og all den frilyntheten som vi er tilhengere av her på bruket må jo få en effekt snart. De fleste i min generasjon kom ut av skapet da de var rundt 30. Siden det er en stund og noen liberale lover siden må jo den ut-av-skapet-alderen være rundt 20 i disse dager.

Av med klærne, opp i trærne! Ut av skapet - ingenting å tape!

Edit: Jeg fant det mest politisk korrekt å skrive "lagt bak meg" enn "lagt under meg". Av og til er taktfull politisk korrekthet viktig. Vi vil jo ha flere kvinner her ;)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg blir litt bekymret når jeg leser de siste sidene, men til slutt så finner jeg ut at det ikke er noe å bry seg med. Jeg husker jo hvordan det var for meg selv. Interessen for imponerende utstyr avtok først etter at to, tre dusin kvinner var lagt bak meg. Så det kommer en dag når dere også får roen på å jobbe med tilgjengelig utstyr :p

Hvis dere bare klarer å skjule nerdenaturen deres litt bedre, he he. Ellers blir det et evigvarende fenomen for en del av klikken.

+++ Vi vet jo at ikke er alle her har samme interesse for kvinner. Når skal vi få en lignende reaksjon på den deilige kisen i de trange jeansa, bak disken på Elite Foto i Øvre Landskred Center? Regnbueflagg og all den frilyntheten som vi er tilhengere av her på bruket må jo få en effekt snart. De fleste i min generasjon kom ut av skapet da de var rundt 30. Siden det er en stund og noen liberale lover siden må jo den ut-av-skapet-alderen være rundt 20 i disse dager.

Av med klærne, opp i trærne! Ut av skapet - ingenting å tape!

Edit: Jeg fant det mest politisk korrekt å skrive "lagt bak meg" enn "lagt under meg". Av og til er taktfull politisk korrekthet viktig. Vi vil jo ha flere kvinner her ;)

Edit: Åja, jeg må skrive noe og .. :p Bare vent litt.....

Av og til skriver du så avansert (les:posistivt ment) og noen ganger ikke. Denne gangen var sånn midt på treet men det gjør ingenting for jeg har en kald pils i handa (se forklaring under).

Noen ganger tror jeg at jeg har skjønt det men dagenderpå med 0 promille sitter jeg igjen som ett spørsmålstegn. Derfor må jeg spørre, tror du på fyllespråk? Altså slik som en engelskmann forstår engelsk men ikke Norsk osv osv. Så forstår fulle snøvlende folk hverandre men ingen forstår dem (sterkt overdrevet for å vise ett poeng)..

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Sånn apropos ut av skapet. Et av mine bilder Hva har vi til middag i dag kjære? har blitt grundig "misbrukt". Jeg inviterte fyren selv til å gjøre det. Dette er en form for en intern spøk som foregår på ei liste jeg deltar på. Der går det i perioder sport i å lage fiktive magasiner med pussige forsider ut fra bilder som blir vist. Nå var det altså min tur til å bli beæra.

Litt forklaring trengs kanskje for de som ikke er helt inne i engelsk slang utrykk.

Lundefugl heter Puffin på engelsk. Puffin er også et slanguttrykk for homeseksuelle.

Så her ser dere første nummer av "Puffin Pride News"

Lenke til kommentar
Og jeg har fått ny mobil - HTC Touch Diamond... så er det å bruke de neste 6 månedene på å lære seg å bruke greiene. Så kan du ta deg f*** på at den blir ødelagt :)

Kanskje du har like flaks som meg.

Første gang eg lånte vekk min KU990 gikk den 20 meter ned fra brua og rett i fjorden.

Lenke til kommentar
Sånn apropos ut av skapet. Et av mine bilder Hva har vi til middag i dag kjære? har blitt grundig "misbrukt". Jeg inviterte fyren selv til å gjøre det. Dette er en form for en intern spøk som foregår på ei liste jeg deltar på. Der går det i perioder sport i å lage fiktive magasiner med pussige forsider ut fra bilder som blir vist. Nå var det altså min tur til å bli beæra.

Litt forklaring trengs kanskje for de som ikke er helt inne i engelsk slang utrykk.

Lundefugl heter Puffin på engelsk. Puffin er også et slanguttrykk for homeseksuelle.

Så her ser dere første nummer av "Puffin Pride News"

Genialt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...